Atnaujintas „Santa Fe“ - rafinuotas ir inovatyvus
Naujasis „Santa Fe“ pristatomas su dizaino patobulinimais ir naujomis pažangiomis aktyviosios saugos, komforto ir patogumo funkcijomis. Populiarusis visureigis yra „Hyundai Motor“ ilgiausiai Europai gaminamas modelis, kuris jau tapo vienu iš prekių ženklo simbolių ir užsitarnavo rafinuoto bei nepriekaištingos kokybės automobilio reputaciją.
Naujojo „Santa Fe“ profilis rafinuotas, sukuriantis sportiško ir šiuolaikiško automobilio įspūdį, atspindintį naujausias „Hyundai“ šeimos išvaizdos tendencijas. Subtiliai patobulintas salono dizainas ir naujos medžiagos neleidžia suabejoti – šis automobilis yra pats tikriausias įmonės visureigių asortimento flagmanas.
Automobilyje įrengta begalė naujų aktyviosios saugos ir komforto funkcijų, įskaitant autonominius avarinius stabdžius, sistemą, įspėjančią apie gale važiuojančius automobilius, išmaniąją pastovaus greičio palaikymo sistemą, nematomų zonų aptikimo sistemą, pagalbinę rikiavimosi sistemą ir pagalbinę tolimųjų šviesų sistemą.
Naujajame „Santa Fe“ įdiegtos šiuolaikinės technologijos užtikrina keleivių, pėsčiųjų ir kitų eismo dalyvių aukščiausio lygio saugumą.
Radijo lokatoriaus ir vaizdo kamerų jutikliai įspėja vairuotoją apie galimą susidūrimą kelyje ir, prireikus, įjungia stabdžius, kad būtų išvengta arba sumažinta žala pėstiesiems ir kitiems automobiliams.
Dažnai sustoti ir vėl važiuoti reikalaujančiose eismo sąlygose ASCC palaiko reikiamą atstumą iki priekyje esančio automobilio. Automobiliui sustojus variklis automatiškai vėl užvedamas, kai sistema aptinka, kad priekyje esantys automobiliai pradeda važiuoti.
Aklosios zonos stebėjimo sistema (BSD)
Galiniuose automobilio šonuose sumontuoti jutikliai aptinka artėjantį per veidrodėlius nematomą automobilį. Apie tai vairuotoją įspėja įspėjimo lemputė šoniniame veidrodėlyje ir garso signalas, jeigu yra įjungtas posūkio signalas.
Tolimųjų žibintų perjungimas (HBA)
Kai aptinkamas priekyje važiuojantis automobilis, priekiniai žibintai automatiškai persijungia iš tolimųjų šviesų į artimąsias šviesas, kad neakintų kitų vairuotojų.
Skersinio eismo užpakalyje aptikimo sistema (RCTA)
Išvažiuojant iš stovėjimo vietų su ribotu šoniniu matomumu užpakalyje, BSD (aklosios zonos stebėjimo) jutikliai taip pat gali aptikti artėjančius kitus automobilius. Aptikus kitą judantį automobilį vairuotojas įspėjamas garso ir vaizdo signalais.
Nukrypimo nuo važiavimo juostos įspėjimo sistema (LDWS)
Ant automobilio sumontuotos vaizdo kameros stebi eismo juostas žyminčias linijas ir garso bei vaizdo signalu įspėja, jeigu automobilis priartėja prie linijos nerodydamas posūkio signalo.
Navigacijos sistema ir „Infinity Premium Surround“ garso sistema
Aukštos kokybės navigacijos sistemoje yra spalvotas 8 colių TFT jutiklinis ekranas ir puikiai garsą transliuojantis DAB skaitmeninis radijas. 10 garsiakalbių, 630 vatų ir „QuantumLogic Surround“ (QLS) sistema leidžia visiems keleiviams mėgautis kokybišku erdviniu garsu.
Komfortas ir praktiškumas
Vairuotojai įvertins šildomas ir vėdinamas priekinės sėdynes. Mėgaukitės malonia sėdynių šiluma žiemą, o vasarą – gaivinančia vėsa vėdinamoje sėdynėje. Taip pat Santa Fe pasižymi itin erdviu salonu. 5 vietų modelyje yra galimybė išplėsti bagažinės tūrį iki 1680 l.
Specialiai pagal Europos kelių sąlygas sureguliuotas 2.2 l dyzelinis variklis leidžia pasiekti optimalią galią ir efektyvumą. 200 Ag variklis kuro vidutiniškai sunaudoja tik 6,6l/100km.
Nukreipdama sukimo momentą į geriausią sukibimą turinčius ratus (tikslinio sukimo momento paskirstymo sistema), ATCC pagerina automobilio važiavimą posūkiuose ir padidina saugumą. Jei reikia, sistema pristabdo vidinį galinį ratą. Kartu su elektroninės stabilumo kontrolės sistema (ESC) ji užtikrina judrumą ir stabilumą posūkiuose.
Pajudėjimas įkalnėje ir važiavimas stačiomis nuokalnėmis yra antroji „Santa Fe“ prigimtis. DBC automatiškai sukuria reikiamą slėgį stabdžiuose, kad nusileidimas būtų saugus ir tolygus, o HAC trumpam sulaiko automobilį, kad jis neriedėtų atgal.