„Mazda3“ išorės atnaujinimai dar labiau paryškino automobilio sportinę išvaizdą: kiek pakeistos priekinės grotelės kartu su naujais žibintais automobiliui suteikia ekspresyvumo, o aptakus galinis buferis idealiai užbaigia sportinio dizaino koncepciją.
„Mazda3“ atnaujinimai orientuoti į kuo didesnį vairuotojo ir keleivių komfortą: oda aptrauktas šildomas vairas, prisitaikantys LED priekiniai žibintai, naujo dizaino 18 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai, automatiškai elektra užlenkiami šildomi šoninio vaizdo veidrodėliai, geresnė išorės garso izoliacija, moderniausios technologinės naujovės.
Interjere pokyčių daugiau, tačiau kiekvienas jų – sukurtas laikantis apdovanojimus pelniusio dizaino „Judesio sielos – KODO“ principų. Elektroninis stovėjimo stabdys atlaisvino vietos centrinėje konsolėje, kurioje nuo šiol įmontuotas spalvotas 7 colių skersmens jutiminis ekranas, atsirado daugiau vietos durų kišenėlėms, atnaujinti sėdynių apmušalai.
Lietuvoje „Mazda3“ siūlomas pasirinkti su vienu iš trijų benzininių SKYACTIV šeimos variklių (100 ir 105 AG galios 1,5 litro darbinio tūrio ir 120 AG galios 2 litrų darbinio tūrio), išvien dirbančių su 6 laipsnių automatine arba mechanine transmisija.
Didžiausia „Mazda3“ naujiena, kuria siekiama stiprinti Jinba-Ittai pojūtį – G-Vectoring Control sistema. GVC yra dalis SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS technologijos, padedančios sujungti transmisiją, variklį, važiuoklę, vairo mechanizmą ir vairuotoją į vieną darniai veikiančią sistemą.
Tobulindami automobilį, koncerno inžinieriai remiasi prielaida, jog Jinba-Ittai pojūtis visų pirma susijęs su tuo, kad vairuotojas turi pasitikėti savo „arkliu“. Visos technologijos turi padėti vairuotojui kuo greičiau atpažinti potencialų pavojų. Tad 2017 metų „Mazda3“ gavo visą puokštę „i-ACITVESENSE“ saugumo technologijų.
Šalia tradicinių pasyvaus saugumo priemonių, automobilyje įdiegta susidūrimo prevencijos sistema „Smart City Brake Support Reverse“, kurioje įprastą tokioms sistemoms lazerinį jutiklį pakeitė itin jautri vaizdo kamera, leidžianti tiksliau ir platesniu kampu fiksuoti kliūtis. Įmontuota visa puokštė išmaniųjų saugos sistemų – išmanioji stabdymo sistema, vairuotojo perspėjimo, nematomos zonos stebėjimo, kelio ženklų atpažinimo sistema.
Keleivių komfortui automobilyje įrengta „MZD Connect“ – pažangioji mobilaus ryšio sistema, suteikianti informacijos apie eismą, kuro sąnaudas, palaikanti ryšį skambučiais ar žinutėmis, leidžia klausytis įvairių radijo stočių. Be to, salone įrengtas pagalbinės įvesties lizdas (AUX), USB jungtys, erdvinio garso sistema su 9 garsiakalbiais, CD/MP grotuvas.
Patogumo suteikia ir reguliuojamo aukščio, šildomos priekinės sėdynės, nuotoliniu būdu valdoma beraktė atrakinimo/užrakinimo sistema, šildomas vairas, beraktė variklio įjungimo sistema, pastovaus greičio palaikymo sistema, salono apšvietimas, įvairios daiktadėžės.
„Mazda3“ siūlomas penkių įrangos lygių: „Active“, „Premium“, „Premium Plus“, „Luxury“, „Luxury Plus“. Pastarajame – baltos odos salonas, prisitaikantys LED žibintai, erdvinio garso sistema, sistema, padedanti nenukrypti nuo eismo juostos.
Atnaujinto „Mazda3“ kaina prasideda nuo 15 990 eurų už hečbeko kėbulo versiją, nuo 18 540 eurų – už sedaną.