„Arctic Lapland Rally“ organizatoriai nedarė jokių kvalifikacinių važiavimų, o starto numerius išdalino atsižvelgdami į praėjusių metų lenktynių rezultatus bei automobilių galingumą: pirmiausia į trasą pajudėjo WRC ir R5 klasių mašinos, vėliau vieną varančiąją ašį turinti technika, o pačioje rikiuotės pabaigoje – jaunimas. „N40-Egzotika“ ekipažas, gavęs 76 startinį numerį po pirmosios varžybų dienos buvo šoktelėjęs į 58 poziciją bendroje įskaitoje ir 7 klasėje.
„Nors prieš mus trasa buvo pralėkę tikrai labai daug „piktų“ automobilių, kelio paviršiaus būklė buvo beveik ideali – trajektorijoje matėsi įpjautos vėžės, bet jos tikrai netrukdė, o sąlygos visiems buvo identiškos. Šia prasme žygis į „Arctic Lapland Rally“ pasiteisino visu 100 proc. Apskritai, nors starto mokestis (1000 eurų) čia dvigubai didesnis nei bet kuriame Lietuvos čempionato etape, suskaičiavus kiek ir kokiomis trasomis gauni važiuoti, simpatijos krypsta į Suomijos pusę. Esame labai dėkingi savo draugams ir rėmėjams iš bendrovių „Eccua“, „Tes“, „Geovizija“, „West Express“ už palaikymą bei pagalbą, leidusią būti tokio aukšto lygio varžybų dalyviais“, – atviravo I. Taletavičius.
Pasakodamas apie šio ralio organizacinius ypatumus Ignas teigė, kad kai kurie dalykai genealiai paprasti (per susipažinimui su trasa skirtą laiką dalyviai SMS žinutėmis informuojami kur kokia padėtis, todėl pavyksta išvengti nereikalingos gaišaties) bei paperkantys dėmesingumu (antai naktinis uždaras parkas buvo įrengtas šildomose patalpose.
„Arctic Lapland Rally“ nugalėtojais tradiciškai tapo vietiniai sportininkai. Greičiausiai visus 10 GR įveikė Juha Salo. Antras, atsilikęs 2:29 min., finišo liniją kirto Jussi Vainionpää, o dar po 20 sekundžių finišavo trečias prizininkas bendroje įskaitoje Mikko Eskelinen.