WRX varžyboms lietuvių komanda paruošė „Škoda Fabia WRX“ automobilį. Jį surinkinėjo keletas buvusių „Škoda Motorsport“ padalinio inžinierių. Be to, automobilis buvo kuriamas naudojant „Fabia S2000“ automobilio važiuoklę, nes, anot konstruktorių ji puikiai tinka šio tipo lenktynėms. Tokią pat važiuoklės konstrukciją su nedideliais patobulinimais šiuo metu naudoja ir „Audi Sport“ gamyklinė komanda, kurioje lenktyniauja 2016 m. Pasaulio ralio-kroso čempionas Mattias Ekstrom. Panašiai važiuoklę tobulino ir „ESmotorsport – BRGroup“ komanda.
Lietuviškos komandos automobilyje yra sumontuotas Prancūzijoje, „Oreca“ kompanijoje pagamintas naujausios kartos variklis, pritaikytas specialiai ralio-krosui. Tai taip vadinamas „Global“ variklis, kuriamas specialiai lenktynėms, o ne perdaromas iš standartinio variklio. Nuo nulio kurtas variklis ralio kroso automobiliui iki 100 km/val leidžia įsibėgėti per mažiau nei 1,9 sekundės. Toks pagreitis yra didesnis nei „Formulės – 1”automobilių.
Automobilyje taip pat sumontuota ir naujausios kartos sekvencinė pavarų dėžė, kurią gamino Prancūzijos „Sadev” kompanija – naujesnė, lengvesnė, kompaktiškesnė ir modernesnė.
Automobilyje sumontuoti ir olandiški „Reiger“ amortizatoriai, specialiai sukurti būtent lietuviškos komandos automobiliui. Įdomu, kad amortizatorių darbą varžybose ir testų metu prižiūrės vienas geriausių pakabos specialistų ralio-kroso pasaulyje – keletą pastarųjų metų su Peteriu Solbergu dirbęs, labiausiai patyręs „Reiger“ inžinierius Sander Haverkamp.
Dar įdomesnė istorija yra su radiatoriais, kurie buvo kuriami specialiai „ESmotorsport“ komandos automobiliui Australijoje. Šie buvo testuojami „Formulės 1“ oro tunelyje.