„Kiekviena prarasta valanda treniruotėse, mums kainuoja prarastą valandą varžybose“, — nuogastavo SFR komandos vadovas Dalius Steponavičius.
„Ginetta“ lenktyninius automobilius gamina jau daugiau nei pusšimtį metų, bet vėluojantis pristatyti gaminys nedaug ką stebina. Tai naujausias šios kompanijos kūrinys, o ir varžybų organizatoriai kas kelias dienas pateikia naujų reikalavimų, kurie turi būti įgyvendinti, kitaip ne vienas iš penkių „Ginetta“ automobilių negalės startuoti.
„Tai yra suprantama. Automobilis atstovauja visai naujai klasei, atsiranda daugybė naujų reikalavimų iš organizatorių, bet mes įsitikinę, kad jį dar gausime laiku“, — sakė D. Steponavičius
ELMS yra preliudija į vienas garsiausių pasaulyje Le Mano 24 valandų lenktynes. Neskaičiuojant neįkainojamos patirties ir žinių, kurias ten gauna dalyviai, LMP3 klasės nugalėtojas greičiausiai laimės ir bilietą į legendines 24 valandų lenktynes.
ELMS formatas paprastas — daugiau nei trisdešimt automobilių 4 valandas lenktyniauja garsiausiose Europos trasose — Imoloje, Paul Ricard, Silverstono trasose.
„Mums Le Mano serija šiandien yra nežinoma žemė, bet tikiu, kad po poros metų su šiuo automobiliu galėsime startuoti ir Le Mano lenktynėse. Ši klase turi geras perspektyvas atsidurti ten“, — pasakojo komandos vadovas.
Komandos šiemet laukia penkios varžybos Anglijoje, Italijoje, Austrijoje, Portugalijoje ir Prancūzijoje. Pirmosios šį šeštadienį 4 valandų lenktynėse Silverstono trasoje. Lenktynininkai važiuos Grand Prix konfiguracijos trasoje, kaip ir Formulės 1 lenktynininkai.
Lietuvių komandoje bus jaunas latvis K. Calko, kuris praėjusiais metais Palangos 1000 km lenktynėse pagerino trasos rekordą.
Būtent šios serijos lenktynėse ir yra viena iš priežasčių, kodėl D. Matijošaitis baigė karjerą ralio trasose. Pasiruošimui joms jam reikėjo išlieti nemažai prakaito treniruotėse ar lenktynių simuliatoriaus kabinose.
„Dalius liepė padaryti namų darbus. Tokį automobilį vairuoti nė juokas. Neįsivaizduoju koks fiziškai stiprus turi būti, kad galėtum atlaikyti visas tas perkrovas po valandą iš eilės. Po treniruočių sunku ir galvą nulaikyti ant kaklo dėl perkrovų. Su tuo nei ralyje, nei kėbulinių automobilių varžybose nesusidursi“, — pasakojo jis.