Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ketvirtadienio (vasario 9-osios) vakarą startuosiančiame Švedijos ralyje debiutuosiantys Benedikto Vanago ir Irinos Kolomeytsevos bei Roko Kvaraciejaus ir Mariaus Samuolio ekipažai antradienį bei trečiadienį įvykdė nelengvą susipažinimo su trasa maratoną. Po dviejų dienų intensyvaus darbo sportininkai sudarė stenogramas 350 kilometrų siekiančiai greičio ruožų distancijai, tuo tarpu jų lenktyninius automobilius patikrino techninės komisijos specialistai.
„Pastarąsias dvi dienas turėjome labai įtemptą grafiką – keldavomės anksti ryte, visą dieną būdavome greičio ruožuose, o grįždavome jau sutemus, parsiveždami visą krūvą stenogramų“, - teigė B.Vanagas. „Organizatorių parinkti greičio ruožai mums labai patiko – tai įdomios skirtingos konfigūracijos kelio atkarpos be jokios monotonijos. Viename iš jų laukia itin sudėtinga užduotis, nes tai neeilinis greičio ruožas, kupinas posūkių, šalia kurių riogso didžiuliai akmenys, kurie yra apsnigti, todėl jų lengva nepastebėti. Tačiau sąlygos vienodos visiems, savo ruožtu ralio metu mes stengsimės padaryti geriausia, ką mokame“
Tuo tarpu po kelionės keltu iš Klaipėdos į Švediją „Pitlane General Financing“ ekipažo automobilis komandos mechanikų buvo pristatytas į techninę komisiją. Čia Švedijos ralio specialistai patikrino „Subaru Impreza WRX STi“ saugos įrangą: lankus, sėdynes, diržus, gesinimo sistemą, taip pat ir lenktynininkų ekipiruotę. Tikrinama buvo profesionaliai ir nuodugniai: nuo atitikimo techniniams reikalavimams iki automobilio skleidžiamo triukšmo lygio matavimo. Baigę savo darbą švedų specialistai nei vienam lietuvių ekipažų priekaištų neturėjo.
Šiemet bendra visų keturių dienų Švedijos ralio distancija siekia net 1843 kilometrus, iš kurių apie 350 eis dvidešimt keturiais greičio ruožais. Palyginimui, tipiškame ralyje, vykstančiame Lietuvoje bendras maršrutas nesiekia 400 km, o greičio ruožų bendras kilometražas retai perkopia 120 kilometrų ribą. Naujiena Švedijos ralyje yra ta, kad beveik visas penktadienio maršrutas vyks pietrytinėje Norvegijos dalyje, o 90 km nuo Oslo nutolusiame Kongsvingerio mieste įsikurs ir laikina serviso zona. Vėliau ralis grįš atgal į Švediją, kur finišuos sekmadienį Karlštado mieste.
Ralio dalyvių sąraše – penkiasdešimt keturi lenktynininkų ekipažai. Tai nėra didelis skaičius, tačiau kiekybę atperka kokybė, pavyzdžiui, net 21 dalyvis, vairuos WRC techniką, o į Švediją susirinks visas pasaulio ralio elitas. N4 klasėje, kur važiuos ir lietuviai, konkurenciją sudarys dar vienuolika varžovų, tarp kurių pajėgiausias – privačioje komandoje „Subaru“ markės WRC automobiliu važiavęs norvegas Andersas Grondalis. Tačiau stiprūs ketina būti ir kiti vairuotojai iš Švedijos, Norvegijos, Vengrijos, Airijos, Andoros, Olandijos ir net tolimosios Brazilijos.
Ketvirtadienio (vasario 9-osios) vakarą startuosiančiame Švedijos ralyje debiutuosiantys Benedikto Vanago ir Irinos Kolomeytsevos bei Roko Kvaraciejaus ir Mariaus Samuolio ekipažai antradienį bei trečiadienį įvykdė nelengvą susipažinimo su trasa maratoną. Po dviejų dienų intensyvaus darbo sportininkai sudarė stenogramas 350 kilometrų siekiančiai greičio ruožų distancijai, tuo tarpu jų lenktyninius automobilius patikrino techninės komisijos specialistai.
„Pastarąsias dvi dienas turėjome labai įtemptą grafiką – keldavomės anksti ryte, visą dieną būdavome greičio ruožuose, o grįždavome jau sutemus, parsiveždami visą krūvą stenogramų“, - teigė B.Vanagas. „Organizatorių parinkti greičio ruožai mums labai patiko – tai įdomios skirtingos konfigūracijos kelio atkarpos be jokios monotonijos. Viename iš jų laukia itin sudėtinga užduotis, nes tai neeilinis greičio ruožas, kupinas posūkių, šalia kurių riogso didžiuliai akmenys, kurie yra apsnigti, todėl jų lengva nepastebėti. Tačiau sąlygos vienodos visiems, savo ruožtu ralio metu mes stengsimės padaryti geriausia, ką mokame“
Tuo tarpu po kelionės keltu iš Klaipėdos į Švediją „Pitlane General Financing“ ekipažo automobilis komandos mechanikų buvo pristatytas į techninę komisiją. Čia Švedijos ralio specialistai patikrino „Subaru Impreza WRX STi“ saugos įrangą: lankus, sėdynes, diržus, gesinimo sistemą, taip pat ir lenktynininkų ekipiruotę. Tikrinama buvo profesionaliai ir nuodugniai: nuo atitikimo techniniams reikalavimams iki automobilio skleidžiamo triukšmo lygio matavimo. Baigę savo darbą švedų specialistai nei vienam lietuvių ekipažų priekaištų neturėjo.
Šiemet bendra visų keturių dienų Švedijos ralio distancija siekia net 1843 kilometrus, iš kurių apie 350 eis dvidešimt keturiais greičio ruožais. Palyginimui, tipiškame ralyje, vykstančiame Lietuvoje bendras maršrutas nesiekia 400 km, o greičio ruožų bendras kilometražas retai perkopia 120 kilometrų ribą. Naujiena Švedijos ralyje yra ta, kad beveik visas penktadienio maršrutas vyks pietrytinėje Norvegijos dalyje, o 90 km nuo Oslo nutolusiame Kongsvingerio mieste įsikurs ir laikina serviso zona. Vėliau ralis grįš atgal į Švediją, kur finišuos sekmadienį Karlštado mieste.
Ralio dalyvių sąraše – penkiasdešimt keturi lenktynininkų ekipažai. Tai nėra didelis skaičius, tačiau kiekybę atperka kokybė, pavyzdžiui, net 21 dalyvis, vairuos WRC techniką, o į Švediją susirinks visas pasaulio ralio elitas. N4 klasėje, kur važiuos ir lietuviai, konkurenciją sudarys dar vienuolika varžovų, tarp kurių pajėgiausias – privačioje komandoje „Subaru“ markės WRC automobiliu važiavęs norvegas Andersas Grondalis. Tačiau stiprūs ketina būti ir kiti vairuotojai iš Švedijos, Norvegijos, Vengrijos, Airijos, Andoros, Olandijos ir net tolimosios Brazilijos.