Lietuviai mechanikai bolidą gavo surinkta tik pusiau — rankomis susukti varžtai, gera krūva palaidų detalių ir ant popieriaus „špargalkės“ surašytas neatliktų darbų sąrašas. Visgi, lietuviai per porą valandų užbaigė darbą, kurio pasaulinio lygio gamintojas nespėjo padaryti per ištisas dienas.
„Ginetta“ nuriedėjo iki techninės komisijos, bet dėl kelių smulkmenų, galutinį verdiktą teisėjai pasakys tik penktadienio ryte.
„Sakiau aš gamyklos savininkui, kad leistų šią ir kitas „Ginettas“ pabaigti mano mechanikams. Būtų greičiau, o ir užmokesčio skirtumą būtume pasidalyje per pusę, bet nesutiko“, — juokavo D. Steponavičius.
Ir iš tiesų, situacija nėra siaubinga. Lenktynininkai D. Matijošaitis, Konstantins Calko ir Jesus Fuster dar turės laiko laisvosiose treniruotėse penktadienį, o automobilis turėtų veikti, jei ne idealiai, tai gerai.
Mechanikai juokavo, kad nors gamintojas ir pasišiuklšino, bet savo darbą atlieka gerai. Variklis ir pavarų dėžė išbandyta stenduose, o ir gamyklinė „LNT“ komanda savo „Ginetta“ be problemų išbandė vos surinktą.
Lietuviams debiutinėse šeštadienio lenktynės bus labai svarbios. Iš viso serijoje penkios lenktynės, bet tik keturios iš jų įskaitinės. Tai reiškia, kad nebus turnyrinėje lentelėje nebus skaičiuojamas prasčiausias rezultatas.
„Taškai šiose lenktynėse yra aukso svarbos“, — sakė D. Steponavičius.
Komandai naktinėjant garaže D. Steponavičius atsiminė ir tikrai tragiškų situacijų savo karjeroje.
„Kartą, SPA trasoje per lenktynių savaitgalį vaikinai turėjo pakeisti keturis motorus. Kainavo nemažai“, — pasakojo komandos vadovas.