Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Sekmadienį, birželio 3 dieną Sankt Peterburge, Rusijoje, pasibaigė vienas sudėtingiausių pasaulyje bekelės maratonų „Ladoga Trophy“, kuriame dalyvavo ir „4x4 Pasvalys Racing“ komandos ekipažai: Tomas Gužauskas ir Gytis Gaspariūnas nugalėjo EURO klasėje, o Vaidotas Paškevičius kartu su Andriumi Matulioniu vienoje stipriausių TR3 klasių liko 4-ti.
Užstrigo pelkėse
„Ladoga Trophy“ – vienos iš sunkiausių bekelės lenktynių pasaulyje, kurių maršrutas driekiasi aplink didžiausią Europoje Ladogos ežerą. Iš viso dalyviams per 8 dienas tenka įveikti 1200 km, iš kurių 300 km specialiaisiais ruožais. Neatrodo ilgas pasivažinėjimas savaitei, bet dalyviams tenka važiuoti visiška bekele, per purvynus ir sunkiausiai įveikiamas vietas. O Ladogos apylinkės garsios nesibaigiančiomis pelkėmis.
„Labiausiai fiziškai išvargina pelkės. Automobilis per jas nevažiuoja, paeiti neįmanoma. Kai automobilis prasmenga, ištraukti jį ypatingai sunku. Medžių aplink nėra, nėra už kur užkabinti troso. Naudojame inkarus. Kartais norint pajudėti 30 metrų reikia dirbti visą pusvalandį“, - įspūdžius papasakojo Vaidoto Paškevičiaus šturmanas Audrius Matulionis, pirmą kartą dalyvavęs Ladogos maratone ir pripažinęs, kad jis buvo sunkesnis nei tikėjosi.
Sunkesnis jis buvo ir vienam greičiausių bekelės lenktynininkų iš Lietuvos Vaidotui Paškevičiui. 4-oji vieta jo tikrai netenkina, o viso maratono metu jis turėjo kovoti su lūžtančiu automobiliu.
Sekmadienį, birželio 3 dieną Sankt Peterburge, Rusijoje, pasibaigė vienas sudėtingiausių pasaulyje bekelės maratonų „Ladoga Trophy“, kuriame dalyvavo ir „4x4 Pasvalys Racing“ komandos ekipažai: Tomas Gužauskas ir Gytis Gaspariūnas nugalėjo EURO klasėje, o Vaidotas Paškevičius kartu su Andriumi Matulioniu vienoje stipriausių TR3 klasių liko 4-ti.
Užstrigo pelkėse
„Ladoga Trophy“ – vienos iš sunkiausių bekelės lenktynių pasaulyje, kurių maršrutas driekiasi aplink didžiausią Europoje Ladogos ežerą. Iš viso dalyviams per 8 dienas tenka įveikti 1200 km, iš kurių 300 km specialiaisiais ruožais. Neatrodo ilgas pasivažinėjimas savaitei, bet dalyviams tenka važiuoti visiška bekele, per purvynus ir sunkiausiai įveikiamas vietas. O Ladogos apylinkės garsios nesibaigiančiomis pelkėmis.
„Labiausiai fiziškai išvargina pelkės. Automobilis per jas nevažiuoja, paeiti neįmanoma. Kai automobilis prasmenga, ištraukti jį ypatingai sunku. Medžių aplink nėra, nėra už kur užkabinti troso. Naudojame inkarus. Kartais norint pajudėti 30 metrų reikia dirbti visą pusvalandį“, - įspūdžius papasakojo Vaidoto Paškevičiaus šturmanas Audrius Matulionis, pirmą kartą dalyvavęs Ladogos maratone ir pripažinęs, kad jis buvo sunkesnis nei tikėjosi.
Sunkesnis jis buvo ir vienam greičiausių bekelės lenktynininkų iš Lietuvos Vaidotui Paškevičiui. 4-oji vieta jo tikrai netenkina, o viso maratono metu jis turėjo kovoti su lūžtančiu automobiliu.