• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Penktadienį treniruotėse ir kvalifikacijoje dalyvavę dalyviai galėjo pasidžiaugti ir geru oru, ir puikia lenktynių pradžia – daugeliui iš lenktynininkų tai buvo ne tik pirmieji važiavimai Rygos Bikernieki trasoje šiais metais, bet ir pirmieji technikos testai šį sezoną. Tiesa, kai kurie dalyviai ir mokėsi trasą. Tarp tokių – šiaurės Europos įskaitos dalyviai, besirungiantys Porsche GT3 CUP ir V8 Thundercars čempionatuose.
Pirmosioms lenktynėms – sudėtingiausios sąlygos. Pirmąją dieną lenktynių trasoje varžėsi Porsche GT3 Cup, Thundercars, V1600, BMW Xtreme Cup ir, žinoma, BEC4H (4 valandų Baltijos šalių čempionato) dalyviai. Itin sudėtingos oro sąlygos teko BMW ir legendų įskaitose važiuojantiems automobiliams: tai matėsi ir pačių lenktynių metu. BMW Xtreme Cup lenktynių startą reikėjo pradėti iš naujo. V8 Thundercars automobilių serijos lenktynės buvo bene gausiausios avarijų skaičiumi. Čia po lenktynių trasoje pasipylė ne tik automobilių dalys, bet ir tepalai.
BEC4H kvalifikacijoje – naujokų sėkmė. Kvalifikacija penktadienį vyko ir lenktynininkų pamėgto BEC4H čempionato dalyviams. Po pastarosios pirmoji vieta starto rikiuotėje atiteko čempionato naujokams iš Estijos su Porsche Cayman GT4 automobiliu (Thomas Padovani, Sten Pentus ir Raimo Kulli). Iš karto po jų rikiavosi praeito sezono favoritai „Rotoma Racing“ komanda su ryškiuoju BMW M3 (Robertas Graudinis ir Mindaugas Boguševičius) ir šį sezoną nauja technika apsiginklavę „Nero-GSR Racing Team“ su VW Golf GTI TCR ir Ernesta Globyte bei Nerijum Malaševičium priešakyje. Kvalifikacijos metu nedidelę avariją patyrė „Sparti reklama – PF Kekava racing Team“, bet atstatę techniką, jie jau startavo lenktynėse iš 13 pozicijos. Jų komandą atstovauja Rimas Cesiulis, Almantas Sadauskas ir Julius Skirmantas.
Lenktynių metu – komandų kova su technika. Jau nuo pat pradžių A2000 klasės įskaitoje važiuojantis komandos „RM klubas“ Honda Civic kovojo su trasos sukibimu. Dar judėdamas į starto rikiuotę automobilis apsisuko, o po 18 nuvažiuotų ratų trenkėsi į atitvarus ir grįžo į serviso zoną remonto darbams. Jie į trasą grįžo tik prabėgus gerai valandai. Po 1,5 valandos į serviso zoną remonto darbams grįžo ir Latvijos komanda „Vip tuning“. Pastarieji laikinai iš lenktynių turėjo pasitraukti ne dėl patirtos avarijos, bet dėl techninio gedimo: dingo automobilio trauka. 37 lenktynių rate dėl problemų su greičių dėže laikinai iš lenktynių pasitraukė ir lietuvių „DL Racing PGM“ komanda.
Beveik įpusėjus lenktynėms, kvalifikacijoje atvažiavusi pirma ir iki tol lenktynėse demonstravusi puikų tempą „EST 1“ komandai su Porsche Cayman GT4, pasibaigus kurui, teko laukti, kol techninis personalas grąžinsis juos į kuro užpylimo zoną. Deja, komanda prarado itin daug svarbių pozicijų. Likus 1,5 valandos iki finišo, dėl techninio gedimo iš lenktynių pasitraukė „Cone Forest“ komanda.
Dėl pirmosios vietos – kova iki paskutiniųjų sekundžių. Likus porai valandų iki lenktynių finišo ir nurimus lietui, trasa pradėjo džiūti: lenktynių tempas ženkliai pagreitėjo. Tačiau paskutines valandas lyderių pozicijos mažai keitėsi. Pirmąją vietą absoliučioje ir GT klasės įskaitoje užsitikrino „Skuba Racing Team“ (Egidijus Valeiša ir Džiugas Tovilavičius) su Porsche 911 GT3, antroji vieta absoliučiai ir pirmoji A3000+ klasėje – „Nero-GSR Racing Team“ su VW Golf GTI TCR. Iki lenktynių finišo likus vos kelioms minutėms, kovoje dėl pirmosios vietos buvo juntama įtampa: antrąją vietą dviejų ratų skirtumu užsitikrinęs Nerijus Malaševičius stipriai pradėjo vytis „Skuba Racing“ komandą su Džiugu Tovilavičium už vairo. Komandai pirmąją vietą išsaugoti pavyko. Trečioji vieta absoliučiai ir antroji vieta GT klasėje teko „Rotoma Racing“ komandai – pastaroji komanda dėl apsisukimo trasoje lenktynių metu stengėsi atkovoti prarastas pozicijas.
A2000 klasėje pirmoji vieta teko „Bruno Racing Team“ iš Latvijos, važiuojantiems BMW E30 320 automobiliu, antrąja vieta džiaugėsi gedimų ir avarijų kamuota „RM klubas“ komanda su Honda Civic (Vytautas Kregždė, Maris Zylė ir Tomas Pimpė). A3000 klasėje pirmoji vieta teko „Greičio akademijai“, antroji – „Black Rose Racing“ komandai iš Suomijos, o trečioji – čempionato naujokams „Galingas.lt“ komandai. Visi trys šios klasės lyderiai dalyvavo BMW automobiliais.
Tuo tarpu, už „Nero-GSR Racing Team“ A3000+ klasėje rikiavosi 222 komanda su VW Scirocco, o trečioji vieta teko „Juta-Bauer rally team“. Pastariesiems koją pakišo greičių dėžės gedimas. GT klasėje ant trečiojo pakylos laiptelio, po „Skuba Racing Team“ ir „Rotoma racing“, lipo „Lexus Team LT“, atstovaujama Artūro Mrazausko ir Dainiaus Kablio. Dyzeliniu kuru varomų automobilių tarpe greičiausiais tapo „Flash Racing“ iš Latvijos (D1 įskaita), antrieji - po kvalifikacijos metu patirtos avarijos atsigavusi „Sparti reklama“ komanda (D2 įskaita), o antruoju pakylos laipteliu džiaugėsi „Telšių statyba“ komanda (D1 įskaita) ir greičių dėžę trasoje pasikeitę „DL Racing – PGM“ komanda iš Lietuvos (D2 įskaita).

Penktadienį treniruotėse ir kvalifikacijoje dalyvavę dalyviai galėjo pasidžiaugti ir geru oru, ir puikia lenktynių pradžia – daugeliui iš lenktynininkų tai buvo ne tik pirmieji važiavimai Rygos Bikernieki trasoje šiais metais, bet ir pirmieji technikos testai šį sezoną. Tiesa, kai kurie dalyviai ir mokėsi trasą. Tarp tokių – šiaurės Europos įskaitos dalyviai, besirungiantys Porsche GT3 CUP ir V8 Thundercars čempionatuose.
Pirmosioms lenktynėms – sudėtingiausios sąlygos. Pirmąją dieną lenktynių trasoje varžėsi Porsche GT3 Cup, Thundercars, V1600, BMW Xtreme Cup ir, žinoma, BEC4H (4 valandų Baltijos šalių čempionato) dalyviai. Itin sudėtingos oro sąlygos teko BMW ir legendų įskaitose važiuojantiems automobiliams: tai matėsi ir pačių lenktynių metu. BMW Xtreme Cup lenktynių startą reikėjo pradėti iš naujo. V8 Thundercars automobilių serijos lenktynės buvo bene gausiausios avarijų skaičiumi. Čia po lenktynių trasoje pasipylė ne tik automobilių dalys, bet ir tepalai.
BEC4H kvalifikacijoje – naujokų sėkmė. Kvalifikacija penktadienį vyko ir lenktynininkų pamėgto BEC4H čempionato dalyviams. Po pastarosios pirmoji vieta starto rikiuotėje atiteko čempionato naujokams iš Estijos su Porsche Cayman GT4 automobiliu (Thomas Padovani, Sten Pentus ir Raimo Kulli). Iš karto po jų rikiavosi praeito sezono favoritai „Rotoma Racing“ komanda su ryškiuoju BMW M3 (Robertas Graudinis ir Mindaugas Boguševičius) ir šį sezoną nauja technika apsiginklavę „Nero-GSR Racing Team“ su VW Golf GTI TCR ir Ernesta Globyte bei Nerijum Malaševičium priešakyje. Kvalifikacijos metu nedidelę avariją patyrė „Sparti reklama – PF Kekava racing Team“, bet atstatę techniką, jie jau startavo lenktynėse iš 13 pozicijos. Jų komandą atstovauja Rimas Cesiulis, Almantas Sadauskas ir Julius Skirmantas.
Lenktynių metu – komandų kova su technika. Jau nuo pat pradžių A2000 klasės įskaitoje važiuojantis komandos „RM klubas“ Honda Civic kovojo su trasos sukibimu. Dar judėdamas į starto rikiuotę automobilis apsisuko, o po 18 nuvažiuotų ratų trenkėsi į atitvarus ir grįžo į serviso zoną remonto darbams. Jie į trasą grįžo tik prabėgus gerai valandai. Po 1,5 valandos į serviso zoną remonto darbams grįžo ir Latvijos komanda „Vip tuning“. Pastarieji laikinai iš lenktynių turėjo pasitraukti ne dėl patirtos avarijos, bet dėl techninio gedimo: dingo automobilio trauka. 37 lenktynių rate dėl problemų su greičių dėže laikinai iš lenktynių pasitraukė ir lietuvių „DL Racing PGM“ komanda.
Beveik įpusėjus lenktynėms, kvalifikacijoje atvažiavusi pirma ir iki tol lenktynėse demonstravusi puikų tempą „EST 1“ komandai su Porsche Cayman GT4, pasibaigus kurui, teko laukti, kol techninis personalas grąžinsis juos į kuro užpylimo zoną. Deja, komanda prarado itin daug svarbių pozicijų. Likus 1,5 valandos iki finišo, dėl techninio gedimo iš lenktynių pasitraukė „Cone Forest“ komanda.
Dėl pirmosios vietos – kova iki paskutiniųjų sekundžių. Likus porai valandų iki lenktynių finišo ir nurimus lietui, trasa pradėjo džiūti: lenktynių tempas ženkliai pagreitėjo. Tačiau paskutines valandas lyderių pozicijos mažai keitėsi. Pirmąją vietą absoliučioje ir GT klasės įskaitoje užsitikrino „Skuba Racing Team“ (Egidijus Valeiša ir Džiugas Tovilavičius) su Porsche 911 GT3, antroji vieta absoliučiai ir pirmoji A3000+ klasėje – „Nero-GSR Racing Team“ su VW Golf GTI TCR. Iki lenktynių finišo likus vos kelioms minutėms, kovoje dėl pirmosios vietos buvo juntama įtampa: antrąją vietą dviejų ratų skirtumu užsitikrinęs Nerijus Malaševičius stipriai pradėjo vytis „Skuba Racing“ komandą su Džiugu Tovilavičium už vairo. Komandai pirmąją vietą išsaugoti pavyko. Trečioji vieta absoliučiai ir antroji vieta GT klasėje teko „Rotoma Racing“ komandai – pastaroji komanda dėl apsisukimo trasoje lenktynių metu stengėsi atkovoti prarastas pozicijas.
A2000 klasėje pirmoji vieta teko „Bruno Racing Team“ iš Latvijos, važiuojantiems BMW E30 320 automobiliu, antrąja vieta džiaugėsi gedimų ir avarijų kamuota „RM klubas“ komanda su Honda Civic (Vytautas Kregždė, Maris Zylė ir Tomas Pimpė). A3000 klasėje pirmoji vieta teko „Greičio akademijai“, antroji – „Black Rose Racing“ komandai iš Suomijos, o trečioji – čempionato naujokams „Galingas.lt“ komandai. Visi trys šios klasės lyderiai dalyvavo BMW automobiliais.
Tuo tarpu, už „Nero-GSR Racing Team“ A3000+ klasėje rikiavosi 222 komanda su VW Scirocco, o trečioji vieta teko „Juta-Bauer rally team“. Pastariesiems koją pakišo greičių dėžės gedimas. GT klasėje ant trečiojo pakylos laiptelio, po „Skuba Racing Team“ ir „Rotoma racing“, lipo „Lexus Team LT“, atstovaujama Artūro Mrazausko ir Dainiaus Kablio. Dyzeliniu kuru varomų automobilių tarpe greičiausiais tapo „Flash Racing“ iš Latvijos (D1 įskaita), antrieji - po kvalifikacijos metu patirtos avarijos atsigavusi „Sparti reklama“ komanda (D2 įskaita), o antruoju pakylos laipteliu džiaugėsi „Telšių statyba“ komanda (D1 įskaita) ir greičių dėžę trasoje pasikeitę „DL Racing – PGM“ komanda iš Lietuvos (D2 įskaita).

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų