Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Liberty Walk“ visame pasaulyje liaupsinama dėl daugybės dalykų, tačiau didžioji dalis entuziastų šią kompaniją žino dėl agresyviai atrodančių bodykit'ų, kurie uždedami tik ant pačių brangiausių pasaulio automobilių.
Tačiau šis „Liberty Walk“ darbas bus puikus įrodymas, jog japonai turi silpnybę prancūziškiems automobiliams, o tiksliau - „Citroen Tube“. Kampuotas, neišvaizdus, II pasaulinio karo metu gamintas mikroautobusas kažkokiu būdu atsirado „Liberty Walk“ dirbtuvėse ir jose buvo ne tik atrestauruotas, bet ir šiek tiek pagražintas.
Kiauliasnukiu kadaise vadintas mikroautobusas buvo pakankamai populiarus Prancūzijoje, Olandijoje, Ispanijoje ir Vokietijoje. Per 37 gamybos metus „Citroen“ pardavė daugiau kaip 430 tūkst. šio modelio vienetų.
Mums patinka!
Nuotraukų autoriai : Dino Dalle ir Mike Garrett.
„Liberty Walk“ visame pasaulyje liaupsinama dėl daugybės dalykų, tačiau didžioji dalis entuziastų šią kompaniją žino dėl agresyviai atrodančių bodykit'ų, kurie uždedami tik ant pačių brangiausių pasaulio automobilių.
Tačiau šis „Liberty Walk“ darbas bus puikus įrodymas, jog japonai turi silpnybę prancūziškiems automobiliams, o tiksliau - „Citroen Tube“. Kampuotas, neišvaizdus, II pasaulinio karo metu gamintas mikroautobusas kažkokiu būdu atsirado „Liberty Walk“ dirbtuvėse ir jose buvo ne tik atrestauruotas, bet ir šiek tiek pagražintas.
Kiauliasnukiu kadaise vadintas mikroautobusas buvo pakankamai populiarus Prancūzijoje, Olandijoje, Ispanijoje ir Vokietijoje. Per 37 gamybos metus „Citroen“ pardavė daugiau kaip 430 tūkst. šio modelio vienetų.
Mums patinka!
Nuotraukų autoriai : Dino Dalle ir Mike Garrett.