Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Gyvai naująjį „Lexus“ kupė išvydome
Paryžiaus automobilių parodoje. Prancūzijos sostinėje vykusioje parodoje „Lexus“ pristatė hibridinę futuristiškai atrodančio kupė modifikaciją, tačiau aštrių pojūčių norintys „Lexus LC“ kupė pirkėjai galės džiaugtis atmosferinio variklio skleidžiamomis melodijomis.
Kitais metais į serijinę gamybą pateksiantis „Lexus“ kupė pirmą kartą buvo užfiksuotas didžiausiame naujų automobilių bandymų poligone - Niurburgringe. Vokietijoje esančioje trasoje užfiksuotas prototipas aštrius, sudėtingus ir aklus posūkius įveikinėjo visą dieną.
Kadangi „Lexus“ propaguoja hibridines jėgaines, daugelis pamatę „LC“ prototipą pagalvojo, jog Niurburgringe gamintojas bando „LC500h“ versiją, tačiau japonai į Vokietiją atsivežė automanams skirtą versiją su 5,0 litrų, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvysto daugiau kaip 460 arklio galių ir prabangiam kupė iki 100 km/val. įsibėgėja per maždaug 4,5 sekundes.
Į „Lexus RC F“ ir „GS F“ modelius montuojamas motoras, patekęs į „Lexus“ flagmaną, tikrai nebandys paslėpti 8 cilindrų noro patriukšmauti. Posūkius įveikiantį prototipą nufilmavę automanai pirmą kartą leido išgirsti ir sodrų išmetimo sistemos skleidžiamą garsą.
Jau dabar įsivaizduojame kaip šis „Lexus“ skambės su „Aftermarket“ išmetimo sistema.
Gyvai naująjį „Lexus“ kupė išvydome
Paryžiaus automobilių parodoje. Prancūzijos sostinėje vykusioje parodoje „Lexus“ pristatė hibridinę futuristiškai atrodančio kupė modifikaciją, tačiau aštrių pojūčių norintys „Lexus LC“ kupė pirkėjai galės džiaugtis atmosferinio variklio skleidžiamomis melodijomis.
Kitais metais į serijinę gamybą pateksiantis „Lexus“ kupė pirmą kartą buvo užfiksuotas didžiausiame naujų automobilių bandymų poligone - Niurburgringe. Vokietijoje esančioje trasoje užfiksuotas prototipas aštrius, sudėtingus ir aklus posūkius įveikinėjo visą dieną.
Kadangi „Lexus“ propaguoja hibridines jėgaines, daugelis pamatę „LC“ prototipą pagalvojo, jog Niurburgringe gamintojas bando „LC500h“ versiją, tačiau japonai į Vokietiją atsivežė automanams skirtą versiją su 5,0 litrų, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvysto daugiau kaip 460 arklio galių ir prabangiam kupė iki 100 km/val. įsibėgėja per maždaug 4,5 sekundes.
Į „Lexus RC F“ ir „GS F“ modelius montuojamas motoras, patekęs į „Lexus“ flagmaną, tikrai nebandys paslėpti 8 cilindrų noro patriukšmauti. Posūkius įveikiantį prototipą nufilmavę automanai pirmą kartą leido išgirsti ir sodrų išmetimo sistemos skleidžiamą garsą.
Jau dabar įsivaizduojame kaip šis „Lexus“ skambės su „Aftermarket“ išmetimo sistema.