• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lenktynėms skirtas automobilis nuo standartinio skiriasi agresyviais spoileriais, kėbulo spalvomis, salonu, įrengtu pagal tarptautinių lenktynių saugos reikalavimus.
Komandos mechanikai šiek tiek sumažino kėbulo svorį, įrengė sportinius stabdžius bei pagrindinių agregatų aušinimus, šiek tiek praplatino važiuoklę, pritaikė sunkiam automobiliui skirtus amortizatorius. Ir tai yra visas sąrašas pakeitimų, kurie skiria lenktynių automobilį nuo standartinio.
Trys komandos lenktynininkai vairuos mašiną, kurioje yra 8 cilindrų, 430 AG variklis bei automatinė pavarų dėžė. Mechanikai šių agregatų visiškai nelietė. Komandos lenktynininkai tiki, kad taip paruoštas automobilis sugebės lenktyniauti su pačiais greičiausias ir finišuos lyderių penketuke. Mat svarbiąsias „Lexus”koziris – patikimumas.

Lenktynėms skirtas automobilis nuo standartinio skiriasi agresyviais spoileriais, kėbulo spalvomis, salonu, įrengtu pagal tarptautinių lenktynių saugos reikalavimus.
Komandos mechanikai šiek tiek sumažino kėbulo svorį, įrengė sportinius stabdžius bei pagrindinių agregatų aušinimus, šiek tiek praplatino važiuoklę, pritaikė sunkiam automobiliui skirtus amortizatorius. Ir tai yra visas sąrašas pakeitimų, kurie skiria lenktynių automobilį nuo standartinio.
Trys komandos lenktynininkai vairuos mašiną, kurioje yra 8 cilindrų, 430 AG variklis bei automatinė pavarų dėžė. Mechanikai šių agregatų visiškai nelietė. Komandos lenktynininkai tiki, kad taip paruoštas automobilis sugebės lenktyniauti su pačiais greičiausias ir finišuos lyderių penketuke. Mat svarbiąsias „Lexus”koziris – patikimumas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DSC_1313


„Mes jau nuo 2011 metų važiavome įvairaus rango ištvermės lenktynėse su panašiu  „Lexus IS-F”,” - naujojo automobilio pristatyme pasakojo komandos pilotas Artūras Mrazauskas. – Per tuos metus mes tik keturis kartus nepasiekėme lenktynių finišo.  Du sykius – dėl avarijų, vienąsyk dėl to, kad prieš pat finišą baigėsi degalai, dar vieną - posūkyje lūžo ratlankis.
Tačiau nė sykio nesustojome dėl mašinos agregatų gedimų. O mūsų varžovai su kitų markių automobiliais, ne sykį pakeitė pagrindinius agregatus. Būtent dėl neįtikėtino patikimumo mes vėl renkamės „Lexus”. Kita priežastis – ta, kad standartinis automobilis tinka lenktynių tempui – nereikia pakeisti nei kompiuterio, nei jo programų, nei agregatų. O lenktynių metu komandos mechanikai atlieka tik elementarius patikrinimus, reguliavimus, padangų, stabdžių keitimus.”

REKLAMA

DSC_1348


Per 5 lenktynių metus,  komanda nuolat buvo geriausiųjų penketuke, laimėjo ne vienas lenktynes, užėmė daugybę prizinių vietų. Tokia ekipos sėkmė paskatino „Lexus” gamyklos atstovybes Lietuvoje – įmones „Mototoja” ir „Autotoja” tapti komandos rėmėjomis. Taigi, tai vienintelė lenktynių ekipa šalyje, remiama gamintojų atstovų.
Komanda, kurioje šiemet važiuos Darius Baltramiejūnas, Dainius Kablys ir Artūras Mrazauskas,  ketina įveikti visą Baltijos šalių ištvermės žiedinių lenktynių čempionatą. Jo šeši etapai vyks visose trijose Baltijos šalyse. Ilgiausios 1 000 kilometrų lenktynės numatytos birželio mėnesį Pernu ir liepą – Palangoje.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų