„Lexus LC 500 Convertible“ nedaro jokių kompromisų salono ar bagažinės erdvei – pastaroji yra tokia pati, kaip ir kupė modelio (172 litrai). Išmani stogo nuleidimo sistema sumontuota taip, kad stogas paslepiamas tarp galinės pakabos amortizatorių, o hidraulinis valdymo variklis sumontuotas erdvėje už galinių sėdynių.
Užtikrindami tokį patį akustinį komfortą, kaip ir LC 500 kupė modelio, „Lexus“ inžinieriai atliko daug bandymų ir simuliacijų, kol rado vietas, per kurias į saloną patenka daugiausia triukšmo. Jose garso izoliacinės medžiagos yra daugiau, tad kabrioleto salono tyla prilygsta kupė.
Jokių našumo kompromisų
Kurdamas kabrioletą „Lexus“ nedarė jokių našumo kompromisų – naujasis modelis turi būti toks pat greitas, kaip ir kupė. „LC 500 Convertible“ kurti naudotas vėjo tunelis, daugybė valandų lenktynių trasoje, kad būtų užtikrintas didžiausias greitis ir pakeltu, ir nuleistu stogu. Į kabrioletą montuojamas 5 litrų darbinio tūrio V8 variklis, pasiekiantis 464 AG pajėgumą ir 530 Nm sukimo momentą.
Naujasis stogas daro teigiamą įtaką automobilio valdymo savybėms. Pagrindinės detalės yra išdėstytos tarp ratų ašių, tad kabrioleto masės centras netgi žemesnis nei kupė – tai yra esminis kriterijus siekiant maksimaliai gerų valdymo savybių. Naujajam modeliui „Lexus“ sukūrė ypač lengvą stogo konstrukciją – itin retą magnio ir aliuminio kombinaciją.
Daugiasluoksnis stogas gali būti pakeltas ar nuleistas per 15 sekundžių. Tokio tipo stogo valdymo mechanizmas įprastai ištikimai tarnauja apie 10 metų, tačiau „Lexus“ žengė dar vieną žingsnį – inžinieriai atliko daug stogo ilgaamžiškumo testų ir nustatė, jog jo valdymo mechanizmas be menkiausios problemos veikia apie 18 tūkst. uždarymo ir atidarymo ciklų.
LC 500 evoliucija
„Lexus“ kupė flagmanas nuo pat pirmojo koncepcinio modelio siekė dar aštresnio ir rafinuotesnio našumo. Naujasis modelis būtent toks – LC 500 yra dar greitesnis už savo pirmtaką. Automobilio pakabai naudojamos aliuminio svirtys, lengvesni stabilizatoriai, tvirtesnio lydinio spyruoklės ir lengvesni 21 colio lengvojo lydinio ratlankiai. Rezultatas – beveik dešimčia kilogramų lengvesnis automobilis.
Sumažinę bendrą automobilio svorį inžinieriai ėmėsi tobulinti pakabą, ji dabar suteikia dar daugiau vairavimo malonumo ir kartu – važiavimo komforto.
Gerindami automobilio valdymą važiuojant vidutiniu ir dideliu greičiu, LC 500 kartu su stabilumo kontrole („Vehicle Stability Control“, VSC) pradėtas diegti stabilumo posūkiuose („Active Cornering Assist“, ACA) asistentas. Ši sistema pagerina valdymo savybes posūkiuose, minimaliai pristabdydama vidinius ratus ir kartu sumažindama automobilį į išorinę posūkio dalį stumiantį šoninį pagreitį.
Į automobilį montuojamas 464 AG (341 kW) pajėgumą pasiekiantis variklis, su kuriuo LC 500 iki 100 km/val. įsibėgėja per mažiau nei 4,7 sek. 5 litrų darbinio tūrio variklis poruojamas kartu su atnaujinta 10 laipsnių „Direct Shift“ automatine pavarų dėže.