„Direct4“ yra šios koncepcijos tąsa – technologija, palaikanti prieš metus pristatytą viziją. Tai nauja elektros pavaros valdymo sistema, sukurta naujos kartos elektromobiliams ir hibridiniams automobiliams.
Ši sistema preciziškai valdo, kiek sukimo momento iš priekyje ir gale esančių elektros motorų bei kiek stabdymo jėgos perduodama visiems keturiems automobilio ratams. Koreguodama balansą tarp priekinių ir galinių varančiųjų ratų, sistema automobilio važiavimą pritaiko prie vairuotojo įgeidžių ir užtikrina geriausias modelio valdymo savybes. Sistema valdo priekinę ir galinę elektrines ašis, kurios turi didelio sukimo momento elektros variklius ir transmisijas, kad užtikrintų optimalų galios paskirstymą. Kadangi variklis su ratais sujungtas tiesiogiai per vienintelį veleną, jis dirba be jokio uždelsimo.
Sistemos veikimas yra labai greitas ir intuityvus, tad vairuotojui sudaromas įspūdis, kad jis tiesiogiai susietas su automobiliu. Dar daugiau: ši sistema leidžia nuspėti automobilio elgesį kelyje ir užtikrina daugybę emocijų tiek dėl tolygaus pagreičio, tiek dėl važiavimo savybių posūkiuose. O tuo pačiu „Direct4“ sistema sukurta tylai ir komfortui.
Viską paaiškino vaizdo reportaže
Tam, kad geriau paaiškintų, kuo „Direct4“ pranašesnis už lig šiol buvusius produktus, nufilmuotas trumpas interviu su Takashi Watanabe, „Lexus Electrified“ vyriausiuoju inžinieriumi. Šiame vaizdo reportaže praktiškai demonstruojami „Direct4“ privalumai uždaroje trasoje vairuojant prototipinius automobilius.
Šiame vaizdo reportaže taip pat gausu užuominų apie „Lexus“ ateities dizainą, atskleidžiami naujojo koncepcinio automobilio, kuris oficialiai bus pristatytas pirmąjį 2021 m. ketvirtį, eskizai ir piešiniai.