Pirmoji mūsų pažintis su naujos kartos „Lexus LS“ įvyko praėjusį mėnesį, kuomet viešėjome
Ženevos automobilių parodoje. Tuomet mus sužavėjo labai elegantiškas automobilio profilis, skaitmeninis prietaisų skydelis ir „Lexus“ sprendimas naująjį sedaną gaminti ne tik su hibridine, bet ir su tradicine vidaus degimo jėgaine.
Dabar atėjo metas susipažinti su nauju „LS“ modelių šeimos nariu, kuris užims tarpinę vietą tarp standartinių „LS“ modelių ir ateityje laukiamo „LS F“, kuris turėtų mėgti spardyti „S 63 AMG“ ar „Audi S8“ užpakalius. Tad ko galime tikėtis iš „F-Sport“ modelio?
Priklausomai nuo Jūsų poreikių, automobilis galės būti komplektuojamas su 415 arklio galių išvystančiu 6 cilindrų motoru arba su 354 arklio galias išvystančia hibridine jėgaine. Pirmasis motoras bus poruojamas tik su 10 laipsnių automatine pavarų dėže ir leis šiam ištaigingam sedanui iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 4,5 sekundės.
Prie pagirtinų dinaminių savybių prisijungs galinių vairuojamųjų ratų sistema, kintamo santykio stiprintuvas, aktyvūs stabilizatoriai ir šiek tiek standesnė pakaba, kuri bus orientuota ne į vairuotoją samdančius klientus, bet į tuos, kurie patys mėgsta sėsti už vairo.