• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jungtinės Amerikos Valstijos buvo vienintelė šalis, kurioje „Lexus“ galėjo pasigirti lyderio vaidmeniu. 1989 metais JAV rinkai pristatytas automobilių gamintojas labai greitai tapo pačia populiariausia „Premium“ segmento marke Jungtinėse Valstijose ir lyderio poziciją užleido tik tada, kai visą pasaulį apgaubė finansų krizė.
Po truputėlį, mažais žingsniais „Lexus“ vienoje didžiausių naujų automobilių rinkų atgauna prarastas pozicijas, tačiau iškovoti pirmąją poziciją nebus labai lengva, nes plačias modelių gamos siūlantys konkurentai nesnaudžia. Vis dėlto, „Lexus“ norėdama susigrąžinti automobilių entuziastų pasitikėjimą, šių metų pradžioje pristatė prabangų ir greitą sedaną, kuris „Lexus“ atstovų manymu, galėtų tapti idealia „BMW M5“ alternatyva.

Jungtinės Amerikos Valstijos buvo vienintelė šalis, kurioje „Lexus“ galėjo pasigirti lyderio vaidmeniu. 1989 metais JAV rinkai pristatytas automobilių gamintojas labai greitai tapo pačia populiariausia „Premium“ segmento marke Jungtinėse Valstijose ir lyderio poziciją užleido tik tada, kai visą pasaulį apgaubė finansų krizė.
Po truputėlį, mažais žingsniais „Lexus“ vienoje didžiausių naujų automobilių rinkų atgauna prarastas pozicijas, tačiau iškovoti pirmąją poziciją nebus labai lengva, nes plačias modelių gamos siūlantys konkurentai nesnaudžia. Vis dėlto, „Lexus“ norėdama susigrąžinti automobilių entuziastų pasitikėjimą, šių metų pradžioje pristatė prabangų ir greitą sedaną, kuris „Lexus“ atstovų manymu, galėtų tapti idealia „BMW M5“ alternatyva.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SAMSUNG CSC


Kadangi „Lexus GS F“ bus siūlomas ne tik Jungtinėse Valstijose, bet ir visame pasaulyje, japoniškų automobilių gamintojas sportiškiausią „GS“ versiją atvežė ir į Frankfurtą.
Pakankamai kukliame „Lexus“ stende, atokiame kamputyje stovėjęs „Lexus GS F“ nebuvo pati svarbiausia šios markės premjera. Gausus būrys žmonių stebėjo ir čiupinėjo naujos kartos „Lexus RX“ visureigį, tuo tarpu „GS F“ didesnio dėmesio nesulaukė. Kodėl? Tiesą sakant, net nežinome kodėl.

REKLAMA

SAMSUNG CSC


Pažvelgus į „Lexus GS F“ technines charakteristikas, jis niekuo nenusileidžia vokiškam sedanui. Priekyje sumontuotas 5.0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų atmosferinis benzininis variklis išvystantis 473 arklio galias ir 527 Nm sukimo momentą 4800 - 5600 sūkių diapazone. Nors gamintojas neatskleidžia tikslaus laiko per kiek sekundžių „Lexus GS F“ įsibėgėja iki 100 km/val. , tačiau stende stovėję kompanijos atstovai teigė, jog „GS F“ tai padaryti gali per 4.5 sekundės.

REKLAMA
REKLAMA

SAMSUNG CSC


Tik su automatine pavarų dėže komplektuojamas „GS F“ negali pasigirti tokiu galingu varikliu kaip „BMW“, tačiau viską turėtų atpirkti automobilio valdymo savybės. Palyginus su „BMW M5“, japoniškas sedanas sveria net 130 kilogramų mažiau, tad teoriškai, naujasis super-sedanų segmento atstovas turėtų pasižymėti geresnėmis valdymo savybėmis.
Dabar tik lieka sulaukti kada atsiras „Lexus“ specialistai galintys iš V8 motoro išspausti 550 ar 600 arklio galių. Tada niekas dėl galios trūkumo tikrai nesiskųs.

SAMSUNG CSC

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų