Kadangi „Lexus GS F“ bus siūlomas ne tik Jungtinėse Valstijose, bet ir visame pasaulyje, japoniškų automobilių gamintojas sportiškiausią „GS“ versiją atvežė ir į Frankfurtą.
Pakankamai kukliame „Lexus“ stende, atokiame kamputyje stovėjęs „Lexus GS F“ nebuvo pati svarbiausia šios markės premjera. Gausus būrys žmonių stebėjo ir čiupinėjo naujos kartos „Lexus RX“ visureigį, tuo tarpu „GS F“ didesnio dėmesio nesulaukė. Kodėl? Tiesą sakant, net nežinome kodėl.
Pažvelgus į „Lexus GS F“ technines charakteristikas, jis niekuo nenusileidžia vokiškam sedanui. Priekyje sumontuotas 5.0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų atmosferinis benzininis variklis išvystantis 473 arklio galias ir 527 Nm sukimo momentą 4800 - 5600 sūkių diapazone. Nors gamintojas neatskleidžia tikslaus laiko per kiek sekundžių „Lexus GS F“ įsibėgėja iki 100 km/val. , tačiau stende stovėję kompanijos atstovai teigė, jog „GS F“ tai padaryti gali per 4.5 sekundės.
Tik su automatine pavarų dėže komplektuojamas „GS F“ negali pasigirti tokiu galingu varikliu kaip „BMW“, tačiau viską turėtų atpirkti automobilio valdymo savybės. Palyginus su „BMW M5“, japoniškas sedanas sveria net 130 kilogramų mažiau, tad teoriškai, naujasis super-sedanų segmento atstovas turėtų pasižymėti geresnėmis valdymo savybėmis.
Dabar tik lieka sulaukti kada atsiras „Lexus“ specialistai galintys iš V8 motoro išspausti 550 ar 600 arklio galių. Tada niekas dėl galios trūkumo tikrai nesiskųs.