• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiemetinėje 46-ojoje Tokijo automobilių parodoje „Lexus“ pristatė naujos kartos elektrifikuotų transporto priemonių viziją. Šio pristatymo akcentu tapo koncepcinio „LF-30“ debiutas.
Pritaikytos įvairios pažangios technologijos žvelgia į 2030-uosius metus. Lexus hibridinių automobilių technologijose atskleidžiamas integruotas pavaros, vairo mechanizmo, pakabos bei stabdžių valdymo sistemos potencialas. Šių technologijų pagalba galima kontroliuoti varomąją jėgą ir užtikrinti transporto priemonės stabilumą bet kokioje vairavimo situacijoje.

Šiemetinėje 46-ojoje Tokijo automobilių parodoje „Lexus“ pristatė naujos kartos elektrifikuotų transporto priemonių viziją. Šio pristatymo akcentu tapo koncepcinio „LF-30“ debiutas.
Pritaikytos įvairios pažangios technologijos žvelgia į 2030-uosius metus. Lexus hibridinių automobilių technologijose atskleidžiamas integruotas pavaros, vairo mechanizmo, pakabos bei stabdžių valdymo sistemos potencialas. Šių technologijų pagalba galima kontroliuoti varomąją jėgą ir užtikrinti transporto priemonės stabilumą bet kokioje vairavimo situacijoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lexus LF-30


Siekiant padaryti esminį šuolį tobulinant transporto priemonių veikimo savybes bei suteikiant vairuotojui malonios patirties, „LF-30“ modelyje naudojama ne tik pažangios kelio laikysenos kontrolė, bet ir daugybė kitų naujausių technologijų.
„LF-30“, kaip naujos kartos elektrinis automobilis, naudoja bevielio įkrovimo technologiją, kuri palengvina kasdienį įkrovimą. Dirbtiniu intelektu pagrįstas energijos valdymas padeda optimaliai paskirstyti energiją ir transporto priemonėje, ir namuose bei įkrovimo valdymą, suderintą su vairuotojo dienos grafiku.

REKLAMA

Lexus LF-30


Dirbtinio intelekto technologija padeda atpažinti keleivių balsus, naudoja ir saugoja asmeninę informaciją, gali asistuoti kelionės metu. Ši technologija palengvina salono elementų valdymą: oro temperatūros ir garso reguliavimą, navigacijos maršrutų ir tikslo taškų nustatymą, netgi teikia detalią informaciją bei pasiūlymus apie vietą atvykus į ją. Taip pat supranta vairuotojo pageidavimus ir padeda realiu laiku valdyti pakabos ir pavarų parametrus, atsižvelgiant į važiavimo sąlygas.
„LF-30“ turi dronų technologijos transporto priemonėms „Lexus Airporter“ palaikymą, tokiu būdu bagažas nuo namų durų gali būti savarankiškai nugabenamas iki automobilio bagažo skyriaus.

REKLAMA
REKLAMA

Lexus LF-30


Priekinės keleivių sėdynės primena orlaivių pirmos klasės keleivių sėdynes, kurioms naudojama atmintį turinti medžiaga, prisitaikanti prie keleivio formų, ir turi perspėjimo funkciją bei palaiko keletą skirtingų režimų, tokių kaip sėdėjimas atsilošus ar atsipalaidavus. „Mark Levinson®“ garso sistema sukuria naujos kartos klausymosi aplinką, kurioje minutinis garsiakalbių valdymas patobulina idealias akustines erdves maloniai klausytis muzikos ne tik vairuotojui, bet ir keleiviams. Galvos atramoje įmontuoti garsiakalbiai gali ne tik sukurti optimalią garso aplinką, bet ir atlikti garso slopinimo funkciją.
Stikliniame stoge virš galinių automobilio sėdynių yra balsu ir gestais valdomas „SkyGate“ lango ekranas, kuris gali perteikti įvairią informaciją, naudoti išplėstinę realybę, pavyzdžiui, vaizduoti žvaigždėtą dangų, rodyti mėgstamus vartotojo filmukus ar netgi navigaciją.

Lexus elektrifikuoto LF-30 pagrindinės specifikacijos:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
















































Ilgis (mm) 5090
Plotis (mm) 1995
Aukštis (mm) 1600
Važiuoklės bazė (mm) 3200
Svoris (kg) 1750
Atstumas [WLTP] (km) 500
Baterijos talpa (kW/h) 110
Krovimo greitis (kW) 150
Įsibėgėjimas iki 100 km/h (s) 3,8
Maksimalus greitis (km/h) 200
Maksimali galia (kW) / maksimalus sukimo momentas (Nm) 400/ 700


VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų