Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lewisas Hamiltonas pripažįsta, kad kol kas per anksti kalbėti apie tai, ko galima tikėtis 2022-ųjų Formulės 1 sezone, tačiau po pirmosios bandymų dienos britas išreiškė susidomėjimą „Ferrari“ potencialu.
„Ferrari“ buvo viena pirmųjų Formulės 1 komandų, kuri persiorientavo į naujo bolido kūrimą, atsisakydama tolimesnių 2021 m. sezonui skirto bolido patobulinimų. Tokiu būdu nemaža dalis lėšų buvo skirtos naujos kartos bolidui.
Po ypatingai prasto 2020 metų sezono, „Ferrari“ taip pat pasinaudojo didesniu aerodinaminių bandymų laiko kiekiu. Palyginus su „Mercedes“ ir „Red Bull“ komandomis, kurios buvo išnaudojusios nemažą dalį kreditų, bandymų sesijų skirtumas galėjo suteikti „Ferrari“ pranašumą. Apie jį prakalbo ir Lewisas Hamiltonas.
„Galima daryti prielaidą, kad „Ferrari“ įdėjo nedaug pastangų į 2021-ųjų metų bolidą ir viską sudėjo į šių metų automobilį“, – sakė britas.
„Ar tai reiškia, jog „Ferrari“ turi kelių mėnesių pranašumą? Palauksime ir pamatysime.“
Nepaisant to, Lewisas Hamiltonas įsitikinęs, kad jo atstovaujama „Mercedes“ komanda su naujomis taisyklėmis susitvarko kaip įmanoma gerai.
Paklaustas, ar nesibaimina, kad 2022 m. sezone „Mercedes“ gali nesugebėti pateikti jam lenktynėse ar titulą laiminčio automobilio, septyniskart pasaulio čempionas atkirto: „Kodėl turėčiau taip galvoti? Mes laimėjo aštuonias konstruktorių taures iš eilės. Kodėl turėčiau taip galvoti?“
Po to, kai žiniasklaidos atstovai jam išsakė savo nuomonę, jog galbūt „Mercedes“ pasuko klaidingu keliu kurdama naują bolidą, Lewisas Hamiltonas pareiškė: „Mano komanda klaidų nedaro.“
„Mūsų komandoje dirbai labai protingi ir sumanūs žmonės, aš jais pasitikiu 100 procentų. Kad ir su kokiu bolidu pradėsime sezoną, mes visas problemas sugebėsime išspręsti“, – pridūrė britas.
Lewisas Hamiltonas pripažįsta, kad kol kas per anksti kalbėti apie tai, ko galima tikėtis 2022-ųjų Formulės 1 sezone, tačiau po pirmosios bandymų dienos britas išreiškė susidomėjimą „Ferrari“ potencialu.
„Ferrari“ buvo viena pirmųjų Formulės 1 komandų, kuri persiorientavo į naujo bolido kūrimą, atsisakydama tolimesnių 2021 m. sezonui skirto bolido patobulinimų. Tokiu būdu nemaža dalis lėšų buvo skirtos naujos kartos bolidui.
Po ypatingai prasto 2020 metų sezono, „Ferrari“ taip pat pasinaudojo didesniu aerodinaminių bandymų laiko kiekiu. Palyginus su „Mercedes“ ir „Red Bull“ komandomis, kurios buvo išnaudojusios nemažą dalį kreditų, bandymų sesijų skirtumas galėjo suteikti „Ferrari“ pranašumą. Apie jį prakalbo ir Lewisas Hamiltonas.
„Galima daryti prielaidą, kad „Ferrari“ įdėjo nedaug pastangų į 2021-ųjų metų bolidą ir viską sudėjo į šių metų automobilį“, – sakė britas.
„Ar tai reiškia, jog „Ferrari“ turi kelių mėnesių pranašumą? Palauksime ir pamatysime.“
Nepaisant to, Lewisas Hamiltonas įsitikinęs, kad jo atstovaujama „Mercedes“ komanda su naujomis taisyklėmis susitvarko kaip įmanoma gerai.
Paklaustas, ar nesibaimina, kad 2022 m. sezone „Mercedes“ gali nesugebėti pateikti jam lenktynėse ar titulą laiminčio automobilio, septyniskart pasaulio čempionas atkirto: „Kodėl turėčiau taip galvoti? Mes laimėjo aštuonias konstruktorių taures iš eilės. Kodėl turėčiau taip galvoti?“
Po to, kai žiniasklaidos atstovai jam išsakė savo nuomonę, jog galbūt „Mercedes“ pasuko klaidingu keliu kurdama naują bolidą, Lewisas Hamiltonas pareiškė: „Mano komanda klaidų nedaro.“
„Mūsų komandoje dirbai labai protingi ir sumanūs žmonės, aš jais pasitikiu 100 procentų. Kad ir su kokiu bolidu pradėsime sezoną, mes visas problemas sugebėsime išspręsti“, – pridūrė britas.