• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sekmadienį Ostino trasoje (JAV) vyko 19-osios „Formulės 1“ sezono lenktynės, nulėmusios šio sezono pasaulio čempiono titulo savininką.
Britas Lewisas Hamiltonas („Mercedes“) prieš šias lenktynes buvo idealioje situacijoje tam, kad užsitikrintų pasaulio čempiono titulą. Britas startavo tik 5-as, bet jam ir šios vietos būtų užtekę čempiono titului. Po starto L.Hamiltonas greitai aplenkė itin prastai atrodžiusius „Ferrari“ pilotus ir įsitaisė lyderių trejete.
L.Hamiltonas užsitikrino 6-ą pasaulio čempiono titulą. Jis aplenkė 5 titulus turintį argentinietį Juaną Manuelį Fangio ir atsidūrė per žingsnį nuo visų laikų rekordo. Jis tebepriklauso 7 kartus pasaulio čempionu tapusiam vokiečiui Michaeliui Schumacheriui. L.Hamiltonas pirmą kartą pasaulio čempionu tapo 2008 m. su „McLaren“. Nuo 2014 m. britas 5 titulus iškovojo su „Mercedes“. Per paskutinius 6 sezonus jam triumfuoti nepavyko tik 2016 m., kai britą pranoko kitas „Mercedes“ pilotas vokietis Nico Rosbergas.
Geras taktinis sprendimas lenktynėse padėjo L.Hamiltonui galiausiai užimti antrą vietą. Jį aplenkė tik komandos draugas suomis Valtteri Bottas, o trečias liko olandas Maxas Verstappenas („Red Bull“). Jis turėjo šviežesnes padangas lenktynių pabaigoje ir bandė spausti britą, bet jam pritrūko laiko. L.Hamiltonas, skirtingai nei kiti prizininkai, boksuose stojo ne du kartus, o tik sykį.
Beje, vienas iš V.Botto bandymų lenkti L.Hamiltoną baigėsi nesėkmingai. Suomiui neliko vietos trasoje, laimei už trasos ribų toje vietoje buvo palikta plati saugos zona, todėl V.Bottas neprarado daug laiko.

Sekmadienį Ostino trasoje (JAV) vyko 19-osios „Formulės 1“ sezono lenktynės, nulėmusios šio sezono pasaulio čempiono titulo savininką.
Britas Lewisas Hamiltonas („Mercedes“) prieš šias lenktynes buvo idealioje situacijoje tam, kad užsitikrintų pasaulio čempiono titulą. Britas startavo tik 5-as, bet jam ir šios vietos būtų užtekę čempiono titului. Po starto L.Hamiltonas greitai aplenkė itin prastai atrodžiusius „Ferrari“ pilotus ir įsitaisė lyderių trejete.
L.Hamiltonas užsitikrino 6-ą pasaulio čempiono titulą. Jis aplenkė 5 titulus turintį argentinietį Juaną Manuelį Fangio ir atsidūrė per žingsnį nuo visų laikų rekordo. Jis tebepriklauso 7 kartus pasaulio čempionu tapusiam vokiečiui Michaeliui Schumacheriui. L.Hamiltonas pirmą kartą pasaulio čempionu tapo 2008 m. su „McLaren“. Nuo 2014 m. britas 5 titulus iškovojo su „Mercedes“. Per paskutinius 6 sezonus jam triumfuoti nepavyko tik 2016 m., kai britą pranoko kitas „Mercedes“ pilotas vokietis Nico Rosbergas.
Geras taktinis sprendimas lenktynėse padėjo L.Hamiltonui galiausiai užimti antrą vietą. Jį aplenkė tik komandos draugas suomis Valtteri Bottas, o trečias liko olandas Maxas Verstappenas („Red Bull“). Jis turėjo šviežesnes padangas lenktynių pabaigoje ir bandė spausti britą, bet jam pritrūko laiko. L.Hamiltonas, skirtingai nei kiti prizininkai, boksuose stojo ne du kartus, o tik sykį.
Beje, vienas iš V.Botto bandymų lenkti L.Hamiltoną baigėsi nesėkmingai. Suomiui neliko vietos trasoje, laimei už trasos ribų toje vietoje buvo palikta plati saugos zona, todėl V.Bottas neprarado daug laiko.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Vokietis Sebastianas Vettelis („Ferrari“) po starto nukrito net į 7-ą vietą ir skundėsi bolido pažeidimais. Vokietis tuomet komandai aiškino, kad jo bolidas labai slysta, bet jis nežino, kuri dalis pažeista. Po kelių ratų S.Vetteliui lūžo galinė pakaba ir jis kurį laiką turėjo važiuoti trimis ratais. Netrukus vokietis buvo priverstas sustoti ir baigti lenktynes.

REKLAMA


L.Hamiltonas su 381 tšk. tapo nebepavejamas persekiotojams, o V.Bottas su 314 tšk. užsitikrino antrą poziciją. C.Leclercas (249) liko trečias. Prie jo kiek priartėjo M.Verstappenas (235), aplenkęs S.Vettelį (230). Konstruktorių taurę jau anksčiau užsitikrino „Mercedes“ (695), už jos rikiuojasi „Ferrari“ (479) bei „Red Bull“ (366).

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų