Nors šio pokalbio negirdėjo „Skuba Racing Team“ komandos lenktynininkas Karolis Šikšnelis, tačiau į tą patį klausimą atsakė kone identiškai : „visada yra kur augti ir tobulėti“.
Ši ekipa Palangoje liepą vykusių 1006 km lenktynių finišą kirto antra, nuo absoliučios įskaitos nugalėtojų atsilikusi 7 ratais.
Tad ir Karoliui, ir jo komandos draugams Džiugui Tovilavičiui bei Mariui Slaboševičiui, suprantama, Estijoje norisi pakilti dar vienu laipteliu aukštyn ir skambiausiu akordu baigti sezoną. Juolab, kad pagal varžybų nuostatus ilgų nuotolių lenktynes šiemet sudaro du etapai – jau įvykusios 1006 km lenktynės Palangoje ir būsimosios 1000 km Estijoje, po kurių bus sumuojami abejose varžybose iškovoti taškai ir paskelbti nugalėtojai ir prizininkai.
Tam ši komanda tikrai nestokoja kozirių, o ir Pernu lenktynių areną jie pažįsta kaip savo penkis pirštus. Mat joje šios ekipos sportininkams teko ne kartą ir treniruotis, ir lenktyniauti.
O bene didžiausias vilčių garantas – tas pats „Skuba Racing Team“ komandos lenktynininkų sąstatas ir tas pats, kol kas didelių šunybių dar neiškrėtęs ekipos kovinis ginklas – „BMW M3 V8 BigDaddy“, kurį lenktynėms rengia „Skubos“ marketingo grupės „RaceTech“ meistrai.
1300 kg sveriantis BigDaddy arba „didysis tėtušis“ su 3998 cm3 jėgos agregatu priklauso GT klasei, kurioje paprastai varžomasi tik dėl aukščiausiųjų pozicijų.
Beje, dėl jų Pernu pasiryžusios kautis ne tik šios dvi ekipos.
Dar vienas komandas vienijantis aspektas yra tas, kad visos „1000 km Pernu powered by Hankook“ lenktynių dalyvės, kaip byloja pats jų pavadinimas, naudos vienodas „Hankook“ padangas.
O varžybų organizatoriai, stengdamiesi sumažinti lenktynėse dalyvausiančių ekipų kaštus, „auto24ring“ trasoje leidžia naudoti ir Palangos maratone eksploatuotas „Hankook“ padangas.