Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lenkijoje įsikūrusi bendrovė jau spėjo išgarsėti nestandartiniais projektais. „Carlex Design“ modifikuoja viską, kas tik turi ratus: pradedant milžiniškais visureigiais ir baigiant sportiškomis „Corvette“.
Vis dėlto, naujasis dirbtuvių projektas leis „Carlex Design“ įžengti į dar neištyrinėtą teritoriją, kurioje dominuoja modernizuotos klasikos, o šios srities specialistais labai dažnai laikomos „
Singer“, „
Alfaholics“, „
Eagle“ ar „Mechatronik“.
Kaip bebūtų keista, tačiau „Carlex Design“ pirmąjį projektą nusprendė pradėti pasinaudojus retai sutinkamo „Jaguar XJ-C“ griaučiais. Vietoje to, kad pasirinktų saugų ir kitų kompanijų patikrintą kelią, lenkai pasirinko vieną rečiausių „Jaguar“ markės modelių.
„Jaguar XJ“ visuomet buvo gaminamas su sedano kėbulo tipu, tačiau vieną, lemtingąjį kartą britai ryžosi eksperimentui. Nuo 1975 iki 1978 metų „Jaguar XJ“ gamino garsųjį modelį su kupė kėbulo tipu. Vos per trejus metus trukusią gamybą „Jaguar“ išleido net 10 500 išvaizdaus modelio vienetų. Atsižvelgiant į trumpą gamybos laikotarpį, tai yra ganėtinai didelis skaičius, todėl kiekvienas tokio automobilio pasirodymas bendro naudojimo keliuose sukelia tam tikrą euforiją benzingalviams.
„Carlex“ siekdama visiems priminti kas tai per modelis, šį kartą nusprendė žengti visapusiškos modernizacijos keliu, nors ir išsaugojo originalų automobilio siluetą. Kita vertus, juos reikėtų pagirti už tai, jog atsisakė perteklinio chromo ar kampuotų kėbulo apdailos detalių. Nors originalus modelis neatrodė griozdiškai, tačiau palyginus su šiuo, norisi laikytis kitos nuomonės.
Nepaisant to, jog priekinių žibintų forma išliko originali, tačiau juose slypi LED technologija, kuri būna naudinga važinėjant tamsiu paros metu. Galiniai žibintai taip pat buvo patobulinti, tačiau vargu ar pastarieji sulauks tiek dėmesio kaip priekiniai ir galiniai sparnai, kurie buvo praplatinti galvojant apie labai kilnų tikslą – siekiant sutalpinti gerokai didesnio skersmens ir pločio padangas bei ratlankius.
Automobilio viduje netrūksta įmantrybių. Kadangi „Carlex“ daugiausiai laiko praleidžia tobulindami įvairių automobilių interjerus, nereikėtų stebėtis, jog šio projekto salonas atrodo kaip visiška originalaus „Jaguar“ interjero priešingybė. Automobilio viduje netrūksta retro stiliaus elementų, kuriuos puikiai papildo skaitmeninis prietaisų skydelis ar oro kondicionavimo sistema.
Po variklio dangčiu neišgirsime nei garsaus „Jaguar“ šešių cilindrų variklio, nei dvylikos cilindrų monstro, kuris sukdavo originalių „Jaguar XJ-C“ modelių galinius ratus. Kodėl? „Carlex“ teigia, jog šiame automobilyje geriausiu ir optimaliausiu pasirinkimu tapo V8 tipo jėgainė. Nors projekto autoriai neatskleidžia kas yra tikrasis variklio gamintojas ar jis turi turbokompresorių, tačiau žinoma, jog šis agregatas išvysto 400 arklio galių.
Akivaizdu, jog šis „Jaguar XJ“ nėra skirtas autentiškumą vertinantiems klasikinių automobilių gerbėjams. Nepaisant to, šis modernizuotas „Jaguar XJ“ atrodo labai įdomiai. Vien dėl to, jog „Jaguar“ markės automobiliai ganėtinai retai naudojami tokio pobūdžio projektams.
Lenkijoje įsikūrusi bendrovė jau spėjo išgarsėti nestandartiniais projektais. „Carlex Design“ modifikuoja viską, kas tik turi ratus: pradedant milžiniškais visureigiais ir baigiant sportiškomis „Corvette“.
Vis dėlto, naujasis dirbtuvių projektas leis „Carlex Design“ įžengti į dar neištyrinėtą teritoriją, kurioje dominuoja modernizuotos klasikos, o šios srities specialistais labai dažnai laikomos „
Singer“, „
Alfaholics“, „
Eagle“ ar „Mechatronik“.
Kaip bebūtų keista, tačiau „Carlex Design“ pirmąjį projektą nusprendė pradėti pasinaudojus retai sutinkamo „Jaguar XJ-C“ griaučiais. Vietoje to, kad pasirinktų saugų ir kitų kompanijų patikrintą kelią, lenkai pasirinko vieną rečiausių „Jaguar“ markės modelių.
„Jaguar XJ“ visuomet buvo gaminamas su sedano kėbulo tipu, tačiau vieną, lemtingąjį kartą britai ryžosi eksperimentui. Nuo 1975 iki 1978 metų „Jaguar XJ“ gamino garsųjį modelį su kupė kėbulo tipu. Vos per trejus metus trukusią gamybą „Jaguar“ išleido net 10 500 išvaizdaus modelio vienetų. Atsižvelgiant į trumpą gamybos laikotarpį, tai yra ganėtinai didelis skaičius, todėl kiekvienas tokio automobilio pasirodymas bendro naudojimo keliuose sukelia tam tikrą euforiją benzingalviams.
„Carlex“ siekdama visiems priminti kas tai per modelis, šį kartą nusprendė žengti visapusiškos modernizacijos keliu, nors ir išsaugojo originalų automobilio siluetą. Kita vertus, juos reikėtų pagirti už tai, jog atsisakė perteklinio chromo ar kampuotų kėbulo apdailos detalių. Nors originalus modelis neatrodė griozdiškai, tačiau palyginus su šiuo, norisi laikytis kitos nuomonės.
Nepaisant to, jog priekinių žibintų forma išliko originali, tačiau juose slypi LED technologija, kuri būna naudinga važinėjant tamsiu paros metu. Galiniai žibintai taip pat buvo patobulinti, tačiau vargu ar pastarieji sulauks tiek dėmesio kaip priekiniai ir galiniai sparnai, kurie buvo praplatinti galvojant apie labai kilnų tikslą – siekiant sutalpinti gerokai didesnio skersmens ir pločio padangas bei ratlankius.
Automobilio viduje netrūksta įmantrybių. Kadangi „Carlex“ daugiausiai laiko praleidžia tobulindami įvairių automobilių interjerus, nereikėtų stebėtis, jog šio projekto salonas atrodo kaip visiška originalaus „Jaguar“ interjero priešingybė. Automobilio viduje netrūksta retro stiliaus elementų, kuriuos puikiai papildo skaitmeninis prietaisų skydelis ar oro kondicionavimo sistema.
Po variklio dangčiu neišgirsime nei garsaus „Jaguar“ šešių cilindrų variklio, nei dvylikos cilindrų monstro, kuris sukdavo originalių „Jaguar XJ-C“ modelių galinius ratus. Kodėl? „Carlex“ teigia, jog šiame automobilyje geriausiu ir optimaliausiu pasirinkimu tapo V8 tipo jėgainė. Nors projekto autoriai neatskleidžia kas yra tikrasis variklio gamintojas ar jis turi turbokompresorių, tačiau žinoma, jog šis agregatas išvysto 400 arklio galių.
Akivaizdu, jog šis „Jaguar XJ“ nėra skirtas autentiškumą vertinantiems klasikinių automobilių gerbėjams. Nepaisant to, šis modernizuotas „Jaguar XJ“ atrodo labai įdomiai. Vien dėl to, jog „Jaguar“ markės automobiliai ganėtinai retai naudojami tokio pobūdžio projektams.