Vis dėlto, naujasis „BMW M4 CSL“ yra svarbus ne tik dėl lazerinių žibintų ar naujų stilistinių akcentų. Pagrindinės charakteristikos – įspūdingos. 3,0 litrų, 6 cilindrų benzininis variklis su dvejomis turbinomis išvysto 550 arklio galių. Akceleracija iki 100 km/val. – 3,7 sekundės. Maksimalus greitis – 305 km/val.
Be to, 3D spausdinimo būdu buvo pagamintas kaltinis alkūninis velenas ir cilindrų galvutė, kurių neįmanoma pagaminti klasikiniu metalo liejimo būdu. „M4 CSL“ alyvos karteris taip pat ypatingas: jame yra dvi atskiros kameros ir integruotas įsiurbimo kanalas. Mažesnioji kamera tarnauja kaip buferis, iš kurio alyvos siurblys gali tiekti tepalus net esant ekstremaliems išilginiams ir šoniniams pagreitėjimams, o tai užtikrina variklio aprūpinimą alyva nuolat važinėjant lenktynių trasoje.
Automobilio svoris, palyginus su „M4 Competition“ modeliu, sumažėjo 100 kilogramų – iki 1625 kilogramų. Niurburgringo trasos įveikimo laikas – 7 minutės ir 15,677 sekundės. Tai reiškia, jog ribotos laidos „M4 CSL“ trasoje prilygsta „Lexus LFA Nurburgring Edition“, „Chevrolet Camaro ZL1 1LE“ ar „Ferrari 488 GTB“.
Kadangi tai lenktynių trasoms pritaikytas automobilis, BMW atsisakė tam tikrų atributų. Pavyzdžiui? Galinių sėdynių. Ten dabar yra dėtuvė lenktynininko šalmui. Vien galinių sėdynių išmetimas į šiukšlių dėžę padėjo sumažinti automobilio svorį 21 kilogramu.
Automobilio svorį taip pat sumažino iš anglies pluošto pagamintos sėdynės (-24 kg) bei lengvesni ratai (-21 kg), lengvesnė garso izoliacija (-15 kg), iš titano pagaminta išmetimo sistema (-4 kg). 4 kilogramų viršsvorį taip pat padėjo sumažinti pakeitus galinius žibintus, grindų kilimėlius ir atsisakius dviejų zonų klimato kontrolės.
Gniaužiančios kvapą automobilio valdymo savybės, be abejonės, buvo šio projekto prioritetas. Lengvesni ratlankiai bus apauti „Michelin Pilot Sport Cup 2 R“ padangomis, kurias iki šiol mielai naudojo „Porsche“ ir „Ferrari“, tačiau BMW bendrovės atstovai tikina, jog jos yra labiau tinkamos lenktynių trasoms, o ne bendro naudojimo keliams. Kaip alternatyvą BMW siūlys rinktis „Michelin Pilot Sport 4S“ padangas, kurios yra geriau subalansuotos kasdieniniam naudojimui.
Adaptyvūs amortizatoriai „BMW M4 CSL“ išlieka standartinės įrangos dalimi, tačiau pati pakaba buvo sužeminta 8 mm. Be to, vertėtų pabrėžti, jog ant galinės ašies vietoj guminių tvirtinimo detalių įrengti papildomi rutuliniai šarnyrai, kurie užtikrina tikslesnį valdymą.
Kaip ir minėjome anksčiau, BMW planuoja pagaminti tik 1000 šio modelio egzempliorių. Patys mikliausi pirkėjai, ko gero, jau dabar kalbasi su BMW atstovybėje dirbančiu vadybininku ir derasi dėl galutinės kainos.
Bent jau Vokietijoje, ši versija kainuos nuo 165 200 eurų arba maždaug 66 tūkst. eurų daugiau už „BMW M4 Competition“ modelį. Kita vertus, kaip ir prieš 20 metų pasirodęs „BMW M3 CSL“, jis taip pat kainavo žymiai daugiau už standartinį „M3“.