Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Gamyklinė SRT Viper komanda paskelbė, jog šiemet nedalyvaus ilgųjų nuotolių lenktynėse Le Mane.
Dar prieš porą mėnesių komandos atstovai teigė, kad du gamyklinės komandos bolidai turėjo dalyvauti GT ir GTE-Pro klasėse.
Šią žinią pranešė SRT vadovas ir Chrysler koncerno dizaineris Ralphas Gilles.
„Deja, bet šiemet šiose legendinėse lenktynėse nedalyvausime. Visą savo dėmesį skirsime Šiaurės Amerikoje vykstančioms varžyboms.“
Toks sprendimas yra labai keistas ir netikėtas. Prieš porą metų Chrysler kompanija investavo beprotiškai didelius pinigus į pasiruošimą Le Mano varžyboms, kuriose amerikiečiai sugebėdavo pasiekti tikrai neblogų rezultatų ir retkarčiais išperti Chevrolet Racing komandos užpakalį.
Viper pirmą kartą Le Mano 24 valandų lenktynėse sudalyvavo 1996 metais. 1998, 1999 ir 2000 metais gamyklinė komanda sugebėjo iškovoti pirmąją vietą savo klasėje.
Gamyklinė SRT Viper komanda paskelbė, jog šiemet nedalyvaus ilgųjų nuotolių lenktynėse Le Mane.
Dar prieš porą mėnesių komandos atstovai teigė, kad du gamyklinės komandos bolidai turėjo dalyvauti GT ir GTE-Pro klasėse.
Šią žinią pranešė SRT vadovas ir Chrysler koncerno dizaineris Ralphas Gilles.
„Deja, bet šiemet šiose legendinėse lenktynėse nedalyvausime. Visą savo dėmesį skirsime Šiaurės Amerikoje vykstančioms varžyboms.“
Toks sprendimas yra labai keistas ir netikėtas. Prieš porą metų Chrysler kompanija investavo beprotiškai didelius pinigus į pasiruošimą Le Mano varžyboms, kuriose amerikiečiai sugebėdavo pasiekti tikrai neblogų rezultatų ir retkarčiais išperti Chevrolet Racing komandos užpakalį.
Viper pirmą kartą Le Mano 24 valandų lenktynėse sudalyvavo 1996 metais. 1998, 1999 ir 2000 metais gamyklinė komanda sugebėjo iškovoti pirmąją vietą savo klasėje.