Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„LBus“ – dar negirdėtas pavadinimas, kuris turėtų sudominti ne vieną. Iš tiesų abreviatūra „LBus“ reiškia ne ką kita, kaip „lietuviškas autobusas“.
Kompanija „LBus“, žadanti jau visai netrukus pateikti Europos rinkai sertifikuotą lietuvišką autobusą, buvo įkurta 2009-aisiais. Drauge su Prancūziijos „Cegelec“ ir Lenkijos AMZ įmonė pradėjo kurti elektrinį autobusą, skirtą Europos Sąjungos rinkai.
„Šiuo metu baigiame autobuso sertifikavimo procedūrą. Ji šiek tiek užtruko, kadangi transporto priemonė privalo atitikti daugybę reikalavimų. Tačiau tikimės, jos sertifikatą iš Ispanijos, suteikiantį galimybę eksploatuoti autobusą visose Europos Sąjungos šalyse, gausime jau šių metų gegužę. Tada „LBus" ir pristatysime Lietuvos rinkai“, - žada įmonės „LBus“ vadovas Marjanas Mečkovskis.
Pasak jo, autobusas jau išbandytas aštuoniose Europos miestuose, ir visur buvo gerai įvertintas. Gamintojų teigimu, vieną kartą įkrautas autobusas gali nuvažiuoti iki 240 kilometrų.
Autobuso variklis – TAM 1052C68, asinchroninis, sumontuotas už galinės varomosios ašies kairiojoje autobuso pusėje. Elektros baterijos išdėstytos galinėje kėbulo dalyje (už galinės varomosios ašies) ir transporto priemonės šonuose po keleivių sėdynėmis.
Transporto priemonė vienu metu gali vežti 84 keleivius, joje – 24+1 sėdimos vietos. autobuso svoris – 10 500 kg.
Autobuse montuojamos vakarietiškos detalės – ZF priekinė ir galinės ašys, „Knorr“ pneumatinė stabdžių sistema, ECAS valdymo blokas ir pan.
Autobusas – 10 metrų ilgio, žemagrindis, taigi pritaikytas žmonėms su negale.
„LBus CS10E“ yra ir daugiau privalumų – autobuso grindys padengtos vandeniui atsparia neslidžia fanera, o prie įėjimo grindys paženklintos geltona spalva. Slenkančios durys atsidaro į salono vidų, o durų sistema automatiškai užrakinama vos tik autobusas pradeda važiuoti didesniu nei 3 km/val. greičiu.
Transporto priemonėje taip pat įrengtos šildymo bei ventiliavimo sistemos, palaikančios efektyviausią autobuso betrijų ir elektrinio variklio darbinę temperatūrą. Be to, transporto priemonės elektros sistema yra naudojama šildymui, nors papildomai įrengtas ir tepalinis šildytuvas.
Daugelio specialistų manymu, kaip tik elektriniams autobusams priklauso ateitis vežant keleivius miesto maršrutais. Be elektrinio autobuso, artimiausiu metu „LBus“ žada pristatyti ir naują troleibusą.
Šaltinis - ebus.lt
„LBus“ – dar negirdėtas pavadinimas, kuris turėtų sudominti ne vieną. Iš tiesų abreviatūra „LBus“ reiškia ne ką kita, kaip „lietuviškas autobusas“.
Kompanija „LBus“, žadanti jau visai netrukus pateikti Europos rinkai sertifikuotą lietuvišką autobusą, buvo įkurta 2009-aisiais. Drauge su Prancūziijos „Cegelec“ ir Lenkijos AMZ įmonė pradėjo kurti elektrinį autobusą, skirtą Europos Sąjungos rinkai.
„Šiuo metu baigiame autobuso sertifikavimo procedūrą. Ji šiek tiek užtruko, kadangi transporto priemonė privalo atitikti daugybę reikalavimų. Tačiau tikimės, jos sertifikatą iš Ispanijos, suteikiantį galimybę eksploatuoti autobusą visose Europos Sąjungos šalyse, gausime jau šių metų gegužę. Tada „LBus" ir pristatysime Lietuvos rinkai“, - žada įmonės „LBus“ vadovas Marjanas Mečkovskis.
Pasak jo, autobusas jau išbandytas aštuoniose Europos miestuose, ir visur buvo gerai įvertintas. Gamintojų teigimu, vieną kartą įkrautas autobusas gali nuvažiuoti iki 240 kilometrų.
Autobuso variklis – TAM 1052C68, asinchroninis, sumontuotas už galinės varomosios ašies kairiojoje autobuso pusėje. Elektros baterijos išdėstytos galinėje kėbulo dalyje (už galinės varomosios ašies) ir transporto priemonės šonuose po keleivių sėdynėmis.
Transporto priemonė vienu metu gali vežti 84 keleivius, joje – 24+1 sėdimos vietos. autobuso svoris – 10 500 kg.
Autobuse montuojamos vakarietiškos detalės – ZF priekinė ir galinės ašys, „Knorr“ pneumatinė stabdžių sistema, ECAS valdymo blokas ir pan.
Autobusas – 10 metrų ilgio, žemagrindis, taigi pritaikytas žmonėms su negale.
„LBus CS10E“ yra ir daugiau privalumų – autobuso grindys padengtos vandeniui atsparia neslidžia fanera, o prie įėjimo grindys paženklintos geltona spalva. Slenkančios durys atsidaro į salono vidų, o durų sistema automatiškai užrakinama vos tik autobusas pradeda važiuoti didesniu nei 3 km/val. greičiu.
Transporto priemonėje taip pat įrengtos šildymo bei ventiliavimo sistemos, palaikančios efektyviausią autobuso betrijų ir elektrinio variklio darbinę temperatūrą. Be to, transporto priemonės elektros sistema yra naudojama šildymui, nors papildomai įrengtas ir tepalinis šildytuvas.
Daugelio specialistų manymu, kaip tik elektriniams autobusams priklauso ateitis vežant keleivius miesto maršrutais. Be elektrinio autobuso, artimiausiu metu „LBus“ žada pristatyti ir naują troleibusą.
Šaltinis - ebus.lt