• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Automobilių sportas yra brangus malonumas. Nors mūsų šalyje yra keletas komandų ar pilotų, kurių užnugaryje stovi rėmėjai, tačiau daugelis šį malonumą maitina iš savo piniginės.
Automobilių sporto liga užsikrėtusi Simonavičių šeima šiuo metu dalyvauja ne vienose, bet dvejose varžybose. Artūras Simonavičius ne pirmus metus savo jėgas išbando Lietuvos „drago“ čempionate, o tuo tarpu Artūro sūnus Laurynas, mieliau renkasi žiedines lenktynes.


Automobilių sportas yra brangus malonumas. Nors mūsų šalyje yra keletas komandų ar pilotų, kurių užnugaryje stovi rėmėjai, tačiau daugelis šį malonumą maitina iš savo piniginės.
Automobilių sporto liga užsikrėtusi Simonavičių šeima šiuo metu dalyvauja ne vienose, bet dvejose varžybose. Artūras Simonavičius ne pirmus metus savo jėgas išbando Lietuvos „drago“ čempionate, o tuo tarpu Artūro sūnus Laurynas, mieliau renkasi žiedines lenktynes.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mazda_323_automanas_01


„Automanas“ - Nuo ko viskas prasidėjo? Iš kur atsiradotas noras tapti lenktynininku?
Laurynas - Viskas prasidėjo, kai aš buvau dar mažas pipiras. Tėtis turėjo savo servisą Lampėdžių irklavimo bazėje, aš ten praleisdavau nemažai laiko kartu su juo. Jau kai aš buvau mažas, vienintelis garsas, kurį girdėdavau - patobulintų žiguliukų riaumojimai. Dar nuo senų laikų tėtis turėjo savo bombintą žiguliuką su platintais ir visokiais man nežinomais patobulinimais po kapotu. Viskas greičiausiai prasidėjo tada, kai tėčio draugas įsigijo „Opel Kadett“ ir pradėjo jį ruošti „drago“ varžyboms. Mano tėtis taip pat užsikabino ir kažkaip netikėtai rado šią „Mazdą“, kuri mūsų kieme atsirado 2001 metais. Pirmasis vaizdas tikrai nesužavėjo. „No Name“ amortizatoriai, aukšta kaip velnias, sankaba veda, bet vistiek kažkuo ji mus traukė. Kas galėjo pagalvoti, jog mūsų kieme vieną dieną atsiras keturiais ratais varoma „Mazda 323“. Tuo metu, tai buvo kažkas tokio.

REKLAMA

Mazda_323_automanas_02


„Automanas“ - Kas jus abu skatina dalyvauti automobilių sporte? Pomėgis? Laisvalaikio praleidimas?
Laurynas - Geriau kažką įdomaus veikti, o ne namie sėdėti prie televizoriaus ir bambėti kaip negerai viskas. Visi kas mėgsta automobilių sportą, tikriausiai pasakys, jog tai tapo gyvenimo dalimi.

REKLAMA
REKLAMA

Mazda_323_automanas_04


„Automanas“ - Kokia tavo nuomone apie automobilių sporto padėtį Lietuvoje? Kaip manai, ką būtų galima pakeisti/patobulinti, jog padėtis šiek tiek pasikeistų?
Laurynas - Padėtis nėra beviltiška. Kadangi esame maža šalis, tai reiškia mažesnį rėmėjų susidomėjimą, o toliau turbūt viskas aišku. Daryti reikėtų daug, bet nenoriu prikišinėti kitiems savo nuomonės ir mokinti. Kiekvienas yra savo srities profesionalas, todėl geriau visi darykime tai ką mokame geriausiai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mazda_323_automanas_05


„Automanas“ - Tavo manymu, ko reikėtų žmogui norinčiam pradėti dalyvauti žiedinės ar „drago“ lenktynėse?
Laurynas - Tikriausiai svarbiausia turėti noro kažką daryti ir krutėti pirmyn. Ne viskas išeina iš pirmo ar iš penkto karto. Užsispyrimas šioje srityje tikrai nėra bloga savybė.

REKLAMA

Mazda_323_automanas_06


„Automanas“ - Automobilį naudojate dvejuose čempionatuose. Tavo tėtis „drage“, o tu žiede. Kodėl tu pasirinkai žiedines lenktynes?
Laurynas - Tėtis yra „drago“ veteranas, jam tai į kraują įaugę. Mielai važiuočiau visur, kur tik galėčiau, tiesiog „Drago“ reglamentas neleidžia dviems vairuotojams naudoti to pačio automobilio. Užtenka žiūrėti ir palaikyti - ką mielai ir darau. Žiedinės lenktynės mane asmeniškai traukė jau seniai. Būdamas dar mažas, sėdėdavau prie „Playstation“ kompiuterio ir žaisdavau įvairiausius lenktynių žaidimus. Dabar viskas liko taip pat tik žaislų dydis pasikeitė.

REKLAMA

Mazda_323_automanas_07


„Mazda 323“ modifkacijos


„Megasquirt“ programuojamas kompiuteris, „KKK“ 26/27 hibridinė turbina, „Greedy Profec B Spec 2“, kaltiniai stūmokliai, švaistikliai, metalinė galvos tarpinė, specialus išmetimo kolektorius, 75 išmetimas, pralaidesni kuro purkštukai ir kur siurblys, azoto suboksido sistema, reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriai, stiprinta greičių dėžė, sportinės stabdžių kaladėlės, „Bimarco“ lopšiai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mazda_323_automanas_08


Stendo rodmenys parodė, jog šiuo metu „Mazda“ išsuko 340 arklio galių ir 467 NM sukimo momentą. Ketvirtį mylios įveikia per 12.01 sekundės, maksimalus greitis kažkur 190 km/val.

Mazda_323_automanas_09


Ateities planai


Laurynas - Ateities planai dar nėra visiškai aiškūs. Ateityje norėtume priversti automobilį naudoti spiritą, o ne benziną. Taip pat norėtųsi daugiau galios, labai norėtųsi rasti galutinį sprendimą dėl greičių dėžės, kuri yra silpnoji vieta.  Automobilių sportas yra specifinė sritis. Visada norisi greitėti, tačiau norint pagreiti bent vieną sekundę, reikia turėti nemažą sumą pinigų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų