„Lancia“ automobilių sporto padalinio vadovas Eugenio Franzetti, bendraudamas su žiniasklaida, atskleidė, kodėl gamintojas nusprendė pradėti nuo žemesnės „Rally4“ automobilių klasės bei kokių veiksmų „Lancia“ imsis, siekdama grįžti į ten, kur kadaise dominavo.
Dauguma „Lancia“ komandos narių siekia atkartoti legendinės komandos pergales, tačiau pirmieji žingsniai bus žengti kuklesniuose Italijos ir „Lancia Rally Trophy“ čempionatuose. Šiose varžybose „Lancia“ tikisi sukaupti patirties, tobulinti savo žinias ir įgūdžius, o 2026 metais debiutuoti Europos ralio čempionate.
Nepaisant to, „Lancia“ neatmeta galimybės artimiausiu metu grįžti į aukščiausią Pasaulio ralio čempionato kategoriją, tačiau sprendimas priklausys nuo WRC organizatorių paskelbtų naujų techninių reikalavimų.
„Turime žinoti, kokios bus 2027 m. WRC bolidų taisyklės. Norime suprasti, kaip keisis „Rally1“ ir „Rally2“ klasės automobiliai. Gavę šią informaciją, galėsime apskaičiuoti projekto kainą ir sukurti verslo planą“, – teigė E. Franzetti.
„Sudarydami verslo planą, vienoje svarstyklių pusėje matysime išlaidas, kitoje – pridėtinę vertę. Jei pridėtinės vertės dalis bus didesnė, galėsime uždegti žalią šviesą šiam projektui.“
E. Franzetti taip pat atskleidė kodėl „Lancia“ į ralį sugrįžo su „Rally“ klasės automobiliu.
„Šiandien „Rally4“ klasė yra pati aiškiausia ir nuspėjamiausia. Žinome, kaip gaminti šios klasės automobilius, kiek tai kainuoja, ir matome jų potencialą lenktynėse bei dėl jų matomumo.“
„Lancia“ automobilių sporto padalinio vadovas pabrėžia, kad WRC organizatoriai turi ieškoti būdų, kaip sumažinti išlaidas ir sukurti taisykles, užtikrinančias lygiavertes sąlygas visiems dalyviams.
„Pabandykime sukurti čempionatus, kurie būtų mažiau kaštų reikalaujantys ir kuriuose būtų nustatyta išlaidų riba“, – savo mintis išdėstė E. Franzetti.