Elegantiškas kupė turėjo galinių varomųjų ratų pavarą, variklį sumontuotą per vidurį ir vieną geidžiamiausių markės ženkliukų visame pasaulyje. Nors automobilis pagal pirminį planą turėjo turėti 3.0 litrų, 6 cilindrų „Ferrari“ variklį, tačiau dėl naftos krizės planai buvo pakeisti. Vietoj jo buvo pasirinktas silpnesnis, 2.0 litrų benzininis agregatas.
Beveik 7800 modelio vienetų pagaminusi „Lancia“ šiais laikais yra pakankamai retas egzempliorius net ir tose šalyse, kuriose itališki automobiliai yra labai mėgstami. Vis dėlto, šią „Lancia“ galima vadinti viena rečiausių pasaulyje. Kodėl? Nes šis „Monte Carlo“ turi 3.0 litrų, 6 cilindrų benzininį variklį iš „Lancia Thesis“, riboto praslydimo diferencialą iš „Alfa Romeo 164“ ir 284 mm skersmens „Brembo“ stabdžių diskus, ir „Campagno“ ratlankius nuo „Alfa GTV-6“.
Vos 1043 kilogramus sveriantis automobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per mažiau nei 4 sekundes.
Pripažinsime, turime silpnybę itališkiems automobiliams. Kartais atrodo, jog Italijoje sukurtos mašinos nėra tik mašinos. Jos kaip labai graži mergina, kuriai labai sunku atsispirti. Žinoma, grožis subjektyvus dalykas, tačiau ar kada nors tokiems automobiliams kaip : „Alfa Romeo GTV“, „Ferrari Dino“, „Lamborghini Countach“ ar „Lancia Delta Integrale“ pasakytumėte - ne?
Vienas iš tokių automobilių, nuo kurių būtų sunku atitraukti akis - „Lancia Monte Carlo“. Aštuntame dešimtmetyje sukurtas dviejų durų kupė, kuris anuomet buvo vadinamas pigesniu „Ferrari“.
Pripažinsime, turime silpnybę itališkiems automobiliams. Kartais atrodo, jog Italijoje sukurtos mašinos nėra tik mašinos. Jos kaip labai graži mergina, kuriai labai sunku atsispirti. Žinoma, grožis subjektyvus dalykas, tačiau ar kada nors tokiems automobiliams kaip : „Alfa Romeo GTV“, „Ferrari Dino“, „Lamborghini Countach“ ar „Lancia Delta Integrale“ pasakytumėte - ne?
Vienas iš tokių automobilių, nuo kurių būtų sunku atitraukti akis - „Lancia Monte Carlo“. Aštuntame dešimtmetyje sukurtas dviejų durų kupė, kuris anuomet buvo vadinamas pigesniu „Ferrari“.