Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prancūzijoje įsikūrusi automobilių sporto komanda „GCK Motorsport“ kitąmet įvyksiančiame pasaulio ralio-kroso čempionate žiūrovus nustebins su neeiliniu sportiniu bolidu.
„GCK Motorsport“ komandos dukterinė kompanija „GCK Exclusiv-e“, šiuo metu ruošia lenktynėms tinkamą „
Lancia Delta HF Integrale“.
Verta pažymėti, jog tai nebus absoliučiai naujas projektas. Prancūzai naudodamiesi seno modelio pagrindu, jį pritaikys automobilių sporto varžyboms, o čia į pagalbą atkeliaus kolegos iš „GCK Motorsport“.
Sprendimas atgaivinti legenda tapusį modelį buvo priimtas po to, kai pasaulio ralio-kroso čempionate galės dalyvauti elektra varomos mašinos. Šis sprendimas leis komandos inžinieriams ganėtinai lengvai ir neskausmingai panaudoti žymaus „
Lancia“ hečbeko kėbulą, po kuriuo slypės tyliai ir „ekologiškai“ veikianti elektros pavara.
„Labai džiaugiuosi, kad grįžtu į FIA pasaulio ralio-kroso čempionatą po nauja elektrine vėliava. Lenktynių formatas leidžia sukurti vieną įdomiausių iki šiol pristatytų elektromobilių“, – sako ralio lenktynininkas Guerlain Chicherit, kuris yra šio projekto ir elektromobilio „Delta HF Integrale“ projekto autorius.
Laikantis čempionato taisyklių, ralio-kroso automobilyje bus naudojama viena 500 kW galios elektrinė jėgainė, kurią tiekia Austrijos bendrovė „Kreisel“. Taip siekiama užtikrinti unikalų startą, nes čempionato organizatoriai kalba apie geresnį pagreitį nei Formulės-1 bolidai.
Šiuo projektu „GCK Motorsport“ grįžta į pasaulio ralio-kroso čempionatą, kuriame anksčiau naudojo „Prodrive“ modifikuotus „Renault Megane“ automobilius.
Šiuo metu komanda labai aktyviai dirba alternatyvių transmisijų srityje. Ji ruošia vandeniliu varomą „e-Blast H2“ automobilį, skirtą Dakaro raliui. Pastarasis turėtų startuoti garsiosiose ilgų distancijų varžybose 2024 m.
Prancūzijoje įsikūrusi automobilių sporto komanda „GCK Motorsport“ kitąmet įvyksiančiame pasaulio ralio-kroso čempionate žiūrovus nustebins su neeiliniu sportiniu bolidu.
„GCK Motorsport“ komandos dukterinė kompanija „GCK Exclusiv-e“, šiuo metu ruošia lenktynėms tinkamą „
Lancia Delta HF Integrale“.
Verta pažymėti, jog tai nebus absoliučiai naujas projektas. Prancūzai naudodamiesi seno modelio pagrindu, jį pritaikys automobilių sporto varžyboms, o čia į pagalbą atkeliaus kolegos iš „GCK Motorsport“.
Sprendimas atgaivinti legenda tapusį modelį buvo priimtas po to, kai pasaulio ralio-kroso čempionate galės dalyvauti elektra varomos mašinos. Šis sprendimas leis komandos inžinieriams ganėtinai lengvai ir neskausmingai panaudoti žymaus „
Lancia“ hečbeko kėbulą, po kuriuo slypės tyliai ir „ekologiškai“ veikianti elektros pavara.
„Labai džiaugiuosi, kad grįžtu į FIA pasaulio ralio-kroso čempionatą po nauja elektrine vėliava. Lenktynių formatas leidžia sukurti vieną įdomiausių iki šiol pristatytų elektromobilių“, – sako ralio lenktynininkas Guerlain Chicherit, kuris yra šio projekto ir elektromobilio „Delta HF Integrale“ projekto autorius.
Laikantis čempionato taisyklių, ralio-kroso automobilyje bus naudojama viena 500 kW galios elektrinė jėgainė, kurią tiekia Austrijos bendrovė „Kreisel“. Taip siekiama užtikrinti unikalų startą, nes čempionato organizatoriai kalba apie geresnį pagreitį nei Formulės-1 bolidai.
Šiuo projektu „GCK Motorsport“ grįžta į pasaulio ralio-kroso čempionatą, kuriame anksčiau naudojo „Prodrive“ modifikuotus „Renault Megane“ automobilius.
Šiuo metu komanda labai aktyviai dirba alternatyvių transmisijų srityje. Ji ruošia vandeniliu varomą „e-Blast H2“ automobilį, skirtą Dakaro raliui. Pastarasis turėtų startuoti garsiosiose ilgų distancijų varžybose 2024 m.