• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Egzotiškai atrodančių automobilių gamintoja „Lamborghini“, pirmadienio vakarą oficialiai pristatė ilgai lauktą - „Urus“ visureigį. Dabar turėtų sekti sakinys, kuriame pasakome, jog tai yra pirmasis „Lamborghini“ visureigis kompanijos istorijoje, tačiau taip tikrai nėra.
„Lamborghini LM002“ - automobilis, kuris buvo gaminamas nuo 1986 iki 1993 metų - tai buvo pirmasis šios kompanijos visureigis. Tuo tarpu „Lamborghini Urus“ yra visiškai kitoks žvėris, kuris buvo kuriamas galvojant apie superautomobiliams būdingas savybes. Todėl nenuostabu, jog „Urus“ bus gaminamas su 4 litrų, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris gebės išvystyti 650 arklio glaių ir 850 Nm sukimo momentą.

Egzotiškai atrodančių automobilių gamintoja „Lamborghini“, pirmadienio vakarą oficialiai pristatė ilgai lauktą - „Urus“ visureigį. Dabar turėtų sekti sakinys, kuriame pasakome, jog tai yra pirmasis „Lamborghini“ visureigis kompanijos istorijoje, tačiau taip tikrai nėra.
„Lamborghini LM002“ - automobilis, kuris buvo gaminamas nuo 1986 iki 1993 metų - tai buvo pirmasis šios kompanijos visureigis. Tuo tarpu „Lamborghini Urus“ yra visiškai kitoks žvėris, kuris buvo kuriamas galvojant apie superautomobiliams būdingas savybes. Todėl nenuostabu, jog „Urus“ bus gaminamas su 4 litrų, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris gebės išvystyti 650 arklio glaių ir 850 Nm sukimo momentą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Suporuotas su keturių varančiųjų ratų pavara ir 8 laipsnių automatine pavarų dėže, itališkas visureigis iki 100 km/val. įsibėgės per 3,6 sekundės, iki 200 km/val. įsibėgės per 12,8 sekundės ir turėdamas pakankamai daug vietos - pasieks 305 km/val. maksimalų greitį.
Gamintojas teigia, jog į automobilį montuojama keturių varančiųjų ratų pavara labai primins tą, kuri yra diegiama į kitus „Lamborghini“ ar „Porsche“modelius. Standartiniu režimu sukimo momentas tarp ašių bus paskirstomas 40/60 koeficientu. Priklausomai nuo važiavimo sąlygų ar pasirinkto režimu, maksimali priekinės ašies apkrova gali siekti 70%, o galinės - 87%. „Lamborghini“ pabrėžia, jog ši sistema nėra absoliučiai identiška tai, kuri yra naudojama „Cayenne Turbo“ modelyje. Didžiausias „Urus“ išskirtinumas - sukimo momentą paskirstantis centrinis diferencialas.
„Lamborghini“ norėdama užtikrinti, jog „Urus“ vairuotojai galėtų lengvai su šiuo automobiliu manevruoti ankštose didmiesčių gatvėse, iš „Aventador S“ pasiskolino keturių vairuojančiųjų ratų sistemą, kurios efektyvumas priklauso automobilio greičio. Važiuojant mažesniu greičiu - sistema užtikrins maksimalų manevringumą, o važiuojant dideliu greičiu - maksimalų stabilumą.

REKLAMA

Lamborghini Urus (2)


Užvedus „Urus“ variklį, vairuotojas galės pasirinkti vieną iš šešių važiavimo režimų: „Strada“, „Sport“, „Corsa“, „ Neve“, „Terra“, „Sabbia“. Įjungus „Neve“, „Terra“ arba „Sabbia“ režimus, orinė pakaba padidins kėbulo prošvaisą. Tuo tarpu įjungus „Strada“, „Sport“ arba „Corsa“ režimus, automobilį valdantys kompiuteriai optimizuos visas sistemas taip, jog galėtumėte išgauti maksimalų efektyvumą.
„Lamborghini Urus“ nėra kompaktiškas automobilis - jis yra 5,1 metro ilgio, 2 metrų pločio ir 1,6 metro aukščio. Šie matmenys labai primena „Mercedes Benz GLE Coupe“, kuris yra šiek trumpesnis - 4,9 metro, tačiau taip pat yra 2 metrų pločio ir 1,7 metro aukščio. Vis dėlto, jis yra žymiai lengvesnis už savo giminaitį - „Cayenne Turbo“. Itališkas visureigis sveria ~ 2100 kilogramų.
Automobilio prekyba startuos 2018 metų pavasarį.
„Lamborghini Urus“ kainuos nuo 170 000 eurų.

GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų