Naujieji šeimininkai turėjo labai daug ambicingų planų, kurie leistų „Lamborghini“ sugrįžti į geriausiųjų gretas. Iš tiesų, naujiems vadovams sekėsi geriau negu kitiems.
Vienu metu „Lamborghini“ inžinieriai dirbo prie keleto įdomių projektų. Vienas iš jų – „Diablo SV“, o kitas – „Zagato Raptor“, kuris buvo pristatytas 1996 metų Ženevos automobilių parodoje.
Kol „Lamborghini“ vadovai džiaugėsi sparčiai gerėjančia įmonės finansine padėtimi, „Zagato“ dizaino studijos vadovai kolegoms iš „Lamborghini“ pristatė dar vieno naujo modelio koncepciją. Tai buvo „LM003 Borneo“, kuris turėjo tapti pilnaverte „Range Rover“ alternatyva.
Techniškai – tai nebuvo naujas automobilis. Pagal pirminį planą „LM003“ turėjo būti gamintas ant patobulintos „LM002“ modelio važiuoklės, o visureigio kėbulas būtų gaminamas ne Italijoje, o Indonezijoje – „Timor“ kompanijos gamykloje. Tokiu būdu „Lamborghini“ būtų sutaupiusi milžinišką šūsnį pinigų. Atsižvelgiant į trapią „Lamborghini“ finansinę situaciją, kiekvienas centas tuomet buvo aukso vertės.
Jeigu netikėtai prasidėjusi Azijos finansų krizė, ambicingas planas pradėti „LM003 Borneo“ gamybą būtų įgyvendintas ir galbūt „Lamborghini“ dabar nebūtų priklausiusi „Volkswagen Group“ koncernui.