Palyginus su modeliu, kuris turi keturių varančiųjų ratų sistemą, naujoji versija iki 100 km/val. įsibėgėja 0.6 sekundės lėčiau, per 3.4 sekundės, tačiau tai yra visiškai nesvarbu, nes didžiausią malonumą teiks galinių varančiųjų ratų pavara, kurią propaguoja visi „Lamborghini“ konkurentai. Pradedant „Ferrari 488 GTB“ ir baigiant „McLaren 650S“.
Į priekį šį bulių varys 5.2 litro, 10 cilindrų benzininis variklis, išvystantis 580 arklio galių ir 540 Nm sukimo momentą. Galia bus perduodama per automatinę pavarų dėžę, kuri padės suvaldyti milžinišką 10 cilindrų variklio sukimo momentą.
„Lamborghini“ teigia, jog galiniais ratais varomas „Huracan“ pasižymi standesne pakaba, greičiau veikiančia vairo stiprintuvo sistema. Tuo tarpu milžiniškos kompiuterio smegenys į įvairiausius vairuotojo kvailiojimus žiūri atlaidžiau ir iškart nesistengia perimti automobilio kontrolę.
Gera žinia yra ir ta, jog naujoji „Huracan“ versija yra pigesnė. „Huracan LP580-2“ kainuos nuo 150 tūkst. eurų, o „Huracan LP610-4“ kainuos nuo 169 tūkst. eurų.
[nqspoll id="241"]