• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kartais atrodo, kad amerikiečiai nori visus pasaulio automobilius aprūpinti „HEMI“ arba „LS“ 8 cilindrų varikliais. Nesvarbu ar tai būtų „Opel Astra“ ar „Lamborghini Diablo“.
Kadangi anapus Atlanto „HEMI“ ar „LS“ tipo motorų galima įsigyti ant kiekvieno kampo, nereikėtų stebėtis, jog keletas drąsuolių iš Jungtinių Valstijų panoro į vieną žinomiausių europietiškų super-automobilių sumontuoti „Chevrolet“ inžinierių sukurtą benzininį motorą.

Kartais atrodo, kad amerikiečiai nori visus pasaulio automobilius aprūpinti „HEMI“ arba „LS“ 8 cilindrų varikliais. Nesvarbu ar tai būtų „Opel Astra“ ar „Lamborghini Diablo“.
Kadangi anapus Atlanto „HEMI“ ar „LS“ tipo motorų galima įsigyti ant kiekvieno kampo, nereikėtų stebėtis, jog keletas drąsuolių iš Jungtinių Valstijų panoro į vieną žinomiausių europietiškų super-automobilių sumontuoti „Chevrolet“ inžinierių sukurtą benzininį motorą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DiABL (2)


Ištikimiausi „Lamborghini“ markės fanai pamatę šį projektą, greičiausiai gautų širdies smūgį, tačiau suvaldžius emocijas ir apžiūrėjus šį projektą iš arčiau, amerikiečiai šiam automobiliui padarė paslaugą.
Taip, dvylikos cilindrų variklis skamba įspūdingiau, tačiau tą patį būtų galima pasakyti ir apie įspūdingą V12 motoro eksploatacijos sąskaita. Nors daugeliui atrodo, kad tokį automobilį galintis įsigyti automanas pinigų neskaičiuoja, tačiau pinigų neskaičiuoja...na, patys žinote kas.

REKLAMA

DiABL (6)


Šio projekto autoriai teigia, kad 8 cilindrų motoras yra kelis kartus patikimesnis, pasižymi žymiai mažesniu apetitu, o techninėmis charakteristikomis jis niekuo nenusileidžia europietiškam motorui.
V8 motoras šiuo metu išvysto 550 arklio galių ir leidžia „Lamborghini Diablo“ iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 4 sekundes. Tai yra 0.5 sekundėmis greičiu negu originalus modelis su V12 motoru.

REKLAMA
REKLAMA

DiABL (8)


V8 variklis nėra vienintelis šio „Diablo“ išskirtinumas. „Chevrolet“ motorui kompaniją palaiko iš „Porsche“ automobilių pasiskolinta galinė ašis, savadarbiai pakabos komponentai ir pavarų dėžė, kuri yra „Porsche“ ir „Chevrolet“ pavarų dėžių hibridas.
Kiek kainavo šis malonumas? Už šią konversiją „Diablo“ savininkas sumokėjo 38 tūkst. dolerių arba maždaug 34 tūkst. eurų.

DiABL (6)

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų