Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Superautomobilių gamintoja „Lamborghini“, pastaruosius metus praleido darbuodamasi ne tik prie visiškai naujų modelių. Italijoje įsikūrusios kompanijos inžinieriai visiems šios markės klientams teikia ir automobilių restauracijos paslaugas.
Prieš daugiau nei vienerius metus į „Lamborghini“ dirbtuves atvežtas modelis nustebino net ir daug ko mačiusius kompanijos specialistus. Tai buvo 1971 metų gamybos „Lamborghini Miura SV“ prototipas, prieš daugelį metų pradingęs iš „Lamborghini“ markės būstinės.
Atrestauruoti šį automobilį nebuvo labai lengva, nes didžioji dauguma komponentų buvo skirtingi ir buvo visiškai kitokie nei tie, kurie buvo montuojami į masinei gamybai paruoštą „Miura SV“. „Lamborghini“ specialistai automobilį atrestauravo pasinaudoję kompanijos archyve surastais dokumentais, nuotraukomis ir brėžiniais.
Norėdami išlaikyti prototipo autentiškumą ir originalumą, „Lamborghini“ specialistai stengėsi į automobilį sumontuoti kuo daugiau originalių. Net ir į prototipą sumontuotos sėdynės atrodo lygiai taip pat kaip ir prieš kelis dešimtmečius Ženevos automobilių parodoje pristatytame prototipe.
Superautomobilių gamintoja „Lamborghini“, pastaruosius metus praleido darbuodamasi ne tik prie visiškai naujų modelių. Italijoje įsikūrusios kompanijos inžinieriai visiems šios markės klientams teikia ir automobilių restauracijos paslaugas.
Prieš daugiau nei vienerius metus į „Lamborghini“ dirbtuves atvežtas modelis nustebino net ir daug ko mačiusius kompanijos specialistus. Tai buvo 1971 metų gamybos „Lamborghini Miura SV“ prototipas, prieš daugelį metų pradingęs iš „Lamborghini“ markės būstinės.
Atrestauruoti šį automobilį nebuvo labai lengva, nes didžioji dauguma komponentų buvo skirtingi ir buvo visiškai kitokie nei tie, kurie buvo montuojami į masinei gamybai paruoštą „Miura SV“. „Lamborghini“ specialistai automobilį atrestauravo pasinaudoję kompanijos archyve surastais dokumentais, nuotraukomis ir brėžiniais.
Norėdami išlaikyti prototipo autentiškumą ir originalumą, „Lamborghini“ specialistai stengėsi į automobilį sumontuoti kuo daugiau originalių. Net ir į prototipą sumontuotos sėdynės atrodo lygiai taip pat kaip ir prieš kelis dešimtmečius Ženevos automobilių parodoje pristatytame prototipe.