REKLAMA
REKLAMA
Kad ir kiek daug gerų emocijų sugeneravo žinia, jog „Lamborghini“ pasiryžo atgaivinti „Countach", galutinis rezultatas, originalaus modelio gerbėjams gali pasirodyti nuviliantis. Nors bendrovė naująjį modelį pozicionuoja kaip išskirtinį, bandantį sugriauti normas, lyg tai būtų originalus „Countach", iš tikrųjų tai tik dar vienas žaisliukas automobilių kolekcionieriams.
Ribotos laidos „Lamborghini“ automobiliai dažnai išsiskiria unikaliu dizainu. Pavyzdžiui, „SC20 Roadster“ ir „Sian Roadster“. Taip pat verta paminėti „Centenario“ ir „Sesto Elemento“. Visi šie modeliai buvo ypatingi dėl savo novatoriško dizaino ir ištobulintų inžinerinių sprendimų, dėl kurių norėjosi nukeliauti į 9-ąjį dešimtmetį ir naujo modelio nuotrauką paversti sieniniu plakatu.
Originalusis „Lamborghini Countach" tapo puikiu sieniniu plakatu vien dėl neeilinio, retkarčiais sunkiai suprantamo, bet nuostabaus dizaino. Tuo tarpu naujos kartos „Lamborghini Countach", atrodo, buvo sukurtas naudojant dizaino elementus, kuriuos jau matėme anksčiau.
Pažvelkite į priekį. Priekinėje dalyje galima įžvelgti panašumų su „Lamborghini Diablo", priekiniai žibintai, atrodo, paimti iš „Lamborghini Centenario". Tuo tarpu pažvelgus į galinę dalį matyti „Lamborghini Sian" galiniai žibintai.
Nepaisant vis garsiau skambančių vidaus degimo variklių draudimų, „Lamborghini" iš pelenų prisikėlusią legendą aprūpino hibridine pavara, kurią gamintojas jau naudojo „Lamborghini Sian" modelyje.
Dvylikos cilindrų, atmosferinis variklis išvysto 780 arklio galių, o papildomas 34 arklio galias sukuria elektros variklis. Hibridinę jėgainę suporavus su keturių varančiųjų ratų pavara, automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,8 sekundės, nuo 0 iki 200 km/val. įsibėgėja per 8,6 sekundės, o skriejant Vokietijos autobanu gali pasiekti didžiausią 355 km/val. greitį.
Itin kompaktišką elektros variklį maitina nedidelis superkondensatorius, o ne tradicinis akumuliatorius, kuris yra lengvesnis ir efektyvesnis, nes greitai sukaupia elektros energiją.
1595 kg sveriančio „Countach" galios ir svorio santykis siekia 503 AG tonai. Už šį džiuginantį rodiklį reikėtų dėkoti „Lamborghini“ sprendimui daugelį kėbulo detalių pagaminti iš anglies pluošto. Tam tikrose vietose kėbulo dalys buvo nenudažytos, tokiu būdu demonstruojant „nuogą“ anglies pluoštą, tačiau būsimi automobilio vairuotojai galės rinktis iš trijų skirtinų kėbulo spalvų: „Bianco Siderale“, „Verde Medio“ ir „Bronzo Zante“.
„Šis automobilis – provokuojantis. Jis priverčia žmones šypsotis ir žvilgčioti į jį. Išleidę šį modelį ribotu tiražu, mes neabejojame, jog jis atras savo vietą automobilių istorijoje“, – automobilio pristatymo metu sakė Mitja Borkert, „Lamborghini“ dizaino padalinio vadovas.
„Lamborghini“ ketina pagaminti tik 112 šio tipo egzempliorių. Vieno egzemplioriaus kaina – 2 mln eurų.
GALERIJA
REKLAMA