Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Daugelis turbūt įsivaizduojate, jog Rusijos automobilių industrija yra verta tik pašaipų, tačiau ar tikrai? Nes Sovietų Sąjungos metu automobilių industrijos atstovai stengėsi sukurti ir kažką savito.
Puikus to pavyzdys yra 1964 metais pristatytas „Moskvič 408" sedanas, kuris turėjo ir truputėlį sportiškesnį, „408 Tourist" modelį. Kompanija pagamino tik du šio elegantiško kupė-kabrioleto vienetus, nes „Moskvič" vadovybė nusprendė neeksperimentuoti ir sutelkti dėmesį į populiarųjį „408" modelio sedaną.
Automobilis turėjo tokius pat važiuoklės komponentus, kaip ir „408" sedanas. Šis turistas turėjo 1,4 litro benzininį variklį, kuris išvystydavo 63 arklio galias.
Visgi modernus variklis šį automobilį iki 100 km/h sugebėdavo įsibėgėti per 24 sekundes ir leido pasiekti maksimalų 130 km/h greitį.
Bene didžiausias pranašumas prieš „408" sedana yra tas, jog šis nuostabiai atrodantis kupė-kabrioletas galėjo didžiuotis iš aliuminio pagamintomis kėbulo detalėmis. Tai leido ženkliai sumažinti automobilio svorį.
Visgi šis automobilis turėjo vieną neigiamą savybę prieš savo konkurentus iš Vakarų. Automobilis neturėjo automatiškai nusileidžiančio stogo, tad norint nusiimti ar užsidėti iš plastiko pagamintą stogą reikėdavo tai padaryti rankomis. O ir stogas buvo toks didelis, jog jį reikėdavo palikti garaže, nes į bagažinę jis tiesiog netilpdavo.
Daugelis turbūt įsivaizduojate, jog Rusijos automobilių industrija yra verta tik pašaipų, tačiau ar tikrai? Nes Sovietų Sąjungos metu automobilių industrijos atstovai stengėsi sukurti ir kažką savito.
Puikus to pavyzdys yra 1964 metais pristatytas „Moskvič 408" sedanas, kuris turėjo ir truputėlį sportiškesnį, „408 Tourist" modelį. Kompanija pagamino tik du šio elegantiško kupė-kabrioleto vienetus, nes „Moskvič" vadovybė nusprendė neeksperimentuoti ir sutelkti dėmesį į populiarųjį „408" modelio sedaną.
Automobilis turėjo tokius pat važiuoklės komponentus, kaip ir „408" sedanas. Šis turistas turėjo 1,4 litro benzininį variklį, kuris išvystydavo 63 arklio galias.
Visgi modernus variklis šį automobilį iki 100 km/h sugebėdavo įsibėgėti per 24 sekundes ir leido pasiekti maksimalų 130 km/h greitį.
Bene didžiausias pranašumas prieš „408" sedana yra tas, jog šis nuostabiai atrodantis kupė-kabrioletas galėjo didžiuotis iš aliuminio pagamintomis kėbulo detalėmis. Tai leido ženkliai sumažinti automobilio svorį.
Visgi šis automobilis turėjo vieną neigiamą savybę prieš savo konkurentus iš Vakarų. Automobilis neturėjo automatiškai nusileidžiančio stogo, tad norint nusiimti ar užsidėti iš plastiko pagamintą stogą reikėdavo tai padaryti rankomis. O ir stogas buvo toks didelis, jog jį reikėdavo palikti garaže, nes į bagažinę jis tiesiog netilpdavo.