Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ar pakankamai senas, tačiau šiek tiek patobulintas septintukas gali įveikti galingesnius ir brangesnius automobilius? Žinoma, kad gali, nes šis juodos spalvos žiguliukas turi 1.7 litro benzininį motorą, kuris išvysto 300 arklio galių!
Projekto autoriai sako, kad gerokai išlengvintas septintukas ketvirtį mylios gali įveikti per maždaug dvylika sekundžių. Tai yra labai neblogas rezultatas. Vistiek, kur gi šuo pakastas?
Žiguliukas po kapotu turi 1.7 litro motorą, kuris turi tik vieną standartinę detalę - variklio bloką. Visa kita atkeliavo iš specializuotų parduotuvių lentynų ir auksarankių dirbtuvių. Turbina, galva, vožtuvai, kaltiniai stūmokliai... Viskas atkeliavo iš Japonijos ir Vakarų Europos. Tą patį būtų galima pasakyti ir apie kuro pompą, variklio kompiuterį, žvakes, sankabą ir net pavarų dėžę.
O dabar pasižiūrėkite kaip šis patobulintas žiguliukas „drąskosi“ drago trasoje.
Už šį radinį dėkojame Almantui.
Ar pakankamai senas, tačiau šiek tiek patobulintas septintukas gali įveikti galingesnius ir brangesnius automobilius? Žinoma, kad gali, nes šis juodos spalvos žiguliukas turi 1.7 litro benzininį motorą, kuris išvysto 300 arklio galių!
Projekto autoriai sako, kad gerokai išlengvintas septintukas ketvirtį mylios gali įveikti per maždaug dvylika sekundžių. Tai yra labai neblogas rezultatas. Vistiek, kur gi šuo pakastas?
Žiguliukas po kapotu turi 1.7 litro motorą, kuris turi tik vieną standartinę detalę - variklio bloką. Visa kita atkeliavo iš specializuotų parduotuvių lentynų ir auksarankių dirbtuvių. Turbina, galva, vožtuvai, kaltiniai stūmokliai... Viskas atkeliavo iš Japonijos ir Vakarų Europos. Tą patį būtų galima pasakyti ir apie kuro pompą, variklio kompiuterį, žvakes, sankabą ir net pavarų dėžę.
O dabar pasižiūrėkite kaip šis patobulintas žiguliukas „drąskosi“ drago trasoje.
Už šį radinį dėkojame Almantui.