Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lewisas Hamiltonas po penktadienio Bahreino GP treniruočių atskleidė, kad „Mercedes“ komandai nesiseka tinkamai sureguliuoti bolidų, dėl to ji atsilieka nuo pagrindinių varžovų.
Brito komandos draugas Nico Rosbergas antrosiose treniruotėse užėmė aštuntąją vietą, nuo lyderio atsilikęs puse sekundės. L.Hamiltonas liko dešimtas, atsilikęs 0.8 sek.
„Dirbame taip sunkiai, kaip tik galime ir mes privalome kažkur atrasti daugiau laiko. Nežinau, kur mes jį prarandame“, - teigė L.Hamiltonas.
„Komanda šį savaitgalį modifikavo bolidą, pakeitė reguliavimą į tokį, koks, jos manymu, turėtų tikti šiai trasai, tačiau aš nesu tikras, ar einame tinkama linkme.“
„Nežinau, kar komanda elgiasi teisingai, ar ne, tačiau šiandien mums trūko greičio. Tačiau esu tikras, kad jo dar atrasime.“
N.Rosbergas teigė, kad smarkiai slydo bolido priekis, tačiau taip nutiko dėl to, kad komanda bolidą reguliavo taip, kad jis kuo mažiau eikvotų galines padangas.
„Šiandien bolido priekis slydo per daug, tačiau jis privalo šiek tiek slysti, kad priekinės padangos būtų apkrautos labiau. Tai padeda nuimti apkrovas nuo galinių padangų“, - teigė N.Rosbergas.
„Ši trasa yra labai reikli galinėms padangoms ir tai yra esminis faktorius, lemsiantis lenktynių nugalėtoją.“
Lewisas Hamiltonas po penktadienio Bahreino GP treniruočių atskleidė, kad „Mercedes“ komandai nesiseka tinkamai sureguliuoti bolidų, dėl to ji atsilieka nuo pagrindinių varžovų.
Brito komandos draugas Nico Rosbergas antrosiose treniruotėse užėmė aštuntąją vietą, nuo lyderio atsilikęs puse sekundės. L.Hamiltonas liko dešimtas, atsilikęs 0.8 sek.
„Dirbame taip sunkiai, kaip tik galime ir mes privalome kažkur atrasti daugiau laiko. Nežinau, kur mes jį prarandame“, - teigė L.Hamiltonas.
„Komanda šį savaitgalį modifikavo bolidą, pakeitė reguliavimą į tokį, koks, jos manymu, turėtų tikti šiai trasai, tačiau aš nesu tikras, ar einame tinkama linkme.“
„Nežinau, kar komanda elgiasi teisingai, ar ne, tačiau šiandien mums trūko greičio. Tačiau esu tikras, kad jo dar atrasime.“
N.Rosbergas teigė, kad smarkiai slydo bolido priekis, tačiau taip nutiko dėl to, kad komanda bolidą reguliavo taip, kad jis kuo mažiau eikvotų galines padangas.
„Šiandien bolido priekis slydo per daug, tačiau jis privalo šiek tiek slysti, kad priekinės padangos būtų apkrautos labiau. Tai padeda nuimti apkrovas nuo galinių padangų“, - teigė N.Rosbergas.
„Ši trasa yra labai reikli galinėms padangoms ir tai yra esminis faktorius, lemsiantis lenktynių nugalėtoją.“