• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lewisas Hamiltonas, Jungtinėse Valstijose užsitikrino trečiąjį Formulės 1 čempiono titulą, tačiau ar britas atleido vadeles ir atsipalaidavo? Tikrai ne. Praėjusį savaitgalį Meksikoje įvykusios lenktynės tik dar kartą įrodė, jog britas nesiruošia labai lengvai užleisti lyderio pozicijos ir atsisakyti įdomių dvikovų su savo komandos draugui, Nico Rosbergu. 
Lewisai, kai tu užsitikrinai čempiono titulą, o „Mercedes“ užsitikrino konstruktorių taurę, Nico ir tu galite šiek tiek atsipalaiduoti ir lenktyniauti savo malonumui. Tačiau Meksikos didžiojo prizo lenktynės parodė, jog situacija yra visiškai kitokia.
L.H - Nemanau, kad mūsų situacija pasikeitė. Tiek aš, tiek Nico mėgstame konkurenciją, tad net ir turėdami menkiausią šansą - kovosime dėl pergalės.
Nico Rosbergas iškovojo ketvirtą „Pole“ poziciją iš eilės. Ar kvalifikacijos rezultatai paskatina tave labiau stengtis lenktynėse?
L.H - Tiesą sakant, aš lenktyniauju ne dėl „Pole“ pozicijų, o dėl pergalių. Tai yra svarbiausia. Žinoma, norėčiau Nico pagirti už puikų pasirodymą kvalifikacijoje, tačiau tiek jam, tiek man didžiausią prasmę turi lenktynėse iškovotos pergalės.
Vienas išskirtiniausių Meksikos etapo bruožų - ilga tiesioji, kurioje galima atlikti lenkimo manevrą. Koks buvo tavo pirmasis įspūdis?
L.H - Kai pirmą kartą išvydau trasą - nustebau. Mano pirmoji mintis - kaip reikės atlaikyti už  manęs važiuojančių lenktynininkų spaudimą. Ilga tiesioji puiki vieta aplenkti savo varžovą.

Lewisas Hamiltonas, Jungtinėse Valstijose užsitikrino trečiąjį Formulės 1 čempiono titulą, tačiau ar britas atleido vadeles ir atsipalaidavo? Tikrai ne. Praėjusį savaitgalį Meksikoje įvykusios lenktynės tik dar kartą įrodė, jog britas nesiruošia labai lengvai užleisti lyderio pozicijos ir atsisakyti įdomių dvikovų su savo komandos draugui, Nico Rosbergu. 
Lewisai, kai tu užsitikrinai čempiono titulą, o „Mercedes“ užsitikrino konstruktorių taurę, Nico ir tu galite šiek tiek atsipalaiduoti ir lenktyniauti savo malonumui. Tačiau Meksikos didžiojo prizo lenktynės parodė, jog situacija yra visiškai kitokia.
L.H - Nemanau, kad mūsų situacija pasikeitė. Tiek aš, tiek Nico mėgstame konkurenciją, tad net ir turėdami menkiausią šansą - kovosime dėl pergalės.
Nico Rosbergas iškovojo ketvirtą „Pole“ poziciją iš eilės. Ar kvalifikacijos rezultatai paskatina tave labiau stengtis lenktynėse?
L.H - Tiesą sakant, aš lenktyniauju ne dėl „Pole“ pozicijų, o dėl pergalių. Tai yra svarbiausia. Žinoma, norėčiau Nico pagirti už puikų pasirodymą kvalifikacijoje, tačiau tiek jam, tiek man didžiausią prasmę turi lenktynėse iškovotos pergalės.
Vienas išskirtiniausių Meksikos etapo bruožų - ilga tiesioji, kurioje galima atlikti lenkimo manevrą. Koks buvo tavo pirmasis įspūdis?
L.H - Kai pirmą kartą išvydau trasą - nustebau. Mano pirmoji mintis - kaip reikės atlaikyti už  manęs važiuojančių lenktynininkų spaudimą. Ilga tiesioji puiki vieta aplenkti savo varžovą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1446340132526


 
Ne vienas pilotas skundėsi sudėtingu bolido valdymu. Ar lenktyniaujant trasoje, kuri yra 2200 metrų virš jūros lygio, bolidai pasižymi sudėtingesniu, nenuspėjamu valdymu?
L.H - Tiesą sakant, bolidas elgiasi taip pat kaip ir kitose trasose. Vienintelis skirtumas - prastesnis sukibimas su kelio danga. Man asmeniškai ši trasa labai priminė Monza, kurioje sukibimas su kelio danga yra dar mažesnis.
Laimėjai tris pasaulio čempiono titulas. Kokie tavo ateities planai?
L.H - Nors savo sąskaitoje turiu net tris čempiono titulus, tačiau ne veltui sakoma, jog apetitas auga bevalgant. Aš noriu daugiau pergalių, daugiau titulų, tad 2016 metų sezone sau kelsiu dar aukštesnius tikslus.
Ne vienas lenktynininkas norėtų padangų, kurios pasižymi geresniu sukibimu su danga. Tai palengvintų vairavimą, tačiau Formulės 1 žiūrovai nori matyti herojus, kurie iš visų jėgų stengiasi suvaldyti monstrą skriejantį lenktynių trasa. Kaip manai, ar įmanoma surasti aukso viduriuką?
L.H - Net nežinau kaip atsakyti į šį klausimą. Kiekviena lenktynių trasa turi savo išskirtinių savybių. Vienoje trasoje bolidams trūksta sukibimo, kitose jo netrūksta. Nesvarbu kokius bolidus ar padangas turėsime, daugiausiai pastangų turi įdėti pilotas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų