Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Viena pagrindinių ralio aksiomų byloja, kad trumpuose lenktynių prologuose beveik neįmanoma susikrauti apčiuopiamos persvaros, tačiau nesunku daug pralošti. Šiais metais „Kuusamet group
Rally Elektrėnai“ kovų preliudija – du kartai po 1,25 kilometro aplink „Ledo rūmus“, viskas buvo šiek tiek kitaip.
Dominykas Butvilas antrus metus Elektrėnų gatvėse vairavęs juvelyriškai tiksliai, laimėjo abu pirmuosius važiavimus ir iškovojo įspūdingą miesto mero taurę. Nuo pagrindinių varžovų jis iš tiesų toli nepabėgo: Vladas Jurkevičius atsiliko 2,60 sekundės,
Vaidotas Žala – 3,20 sek., o G. Noktus – 3,70 sek.
Savo padėties nesutramdytų azartu ir noru padaryti įspūdį gausiai susirinkusiems žiūrovams taip pat niekas pernelyg nekomplikavo. Nebe didžiausi praradimai susiję su aplamdytu Martyno Samsono bolido kairiu galiniu ratu po smūgio į kelkraščio bordiūrą (tai atsiėjo maždaug 4 sekundes) bei Vytauto Švedo klaidele šturmuojant vieną siaurą aikštelės „kišenę“.
Čia teko sugrabalioti atbulinę pavarą ir sudeginti keletą nervų ląstelių bandant užvesti kaprizus rodantį variklį. Apie 15 sek. trukęs nesusipratimas nubloškė Vytautą į 42 vietą bendroje rikiuotėje – tokioje pozicijoje jis nėra pradėjęs lenktynių nuo laikų, kai pilotavo standartinį „
VW Polo“ su dulkių siurblio varikliu.
Tačiau neabejotinai didžiausią pergalę čia pasiekė „Proracing Rally Team“ komanda, kuri Elektrėnuose surengė oficialią Utenoje sukonstruoto „Škoda Fabia R4“ premjerą. Pagal „Rally2-Kit“ programą homologuotą automobilį pilotavę svečiai iš Skandinavijos Teemu Asunmaa su Marko Salminen (jie yra keturiskart Suomijos čempionai) buvo vos pusantros sekundės lėtesni nei prologo laimėtojai ir pavertė šį bolidą ralio fanų dėmesio magnetu.
„Škoda Fabia R4“ projektą inicijavęs Egidijus Tutinas teigia, kad šis automobilis pagamintas naudojant FIA aprobuotą detalių rinkinį – variklį su valdymo elektronika, transmisijos sistemą su pavarų dėže ir reduktoriais.
„Mes įvykdėme itin griežtus FIA reikalavimus ir gavom homologaciją, leidžiančią startuoti net ir pačio aukščiausio rango varžybose. R4 esmė – galimybė važiuoti pigiai. Jo kaina maždaug 100 tūkst. eurų mažesnė nei R5 modelio, o eksploatacija bemaž tris kartus pigesnė. Vadinamasis „rebildas“ – svarbiausių agregatų atnaujinimas numatytas įveikus 5000 kilometrų greičio ruožų. Važiuojant su R5 tai daryti reikia kas 1000 km, o vieno kilometro kaštai siekia 41 eurų. Tuo metu lenktyniaujant su R4 kilometras kainuoja 13 eurų. Skirtumai didžiuliai, nors greitis trasoje labai panašus“, – vardija E. Tutinas.
Kviesdami su „Škoda Fabia R4“ įveikti „Kuusamet group Rally Elektrėnai“ trasas greituosius suomius, šio automobilio konstruktoriai atrodo bus pataikę į dešimtuką, nes gauna ne tik solidų rezultatą, bet ir itin svarbią informaciją, leidžiančią rasti optimalius naujo ratuočio nustatymus.
Viena pagrindinių ralio aksiomų byloja, kad trumpuose lenktynių prologuose beveik neįmanoma susikrauti apčiuopiamos persvaros, tačiau nesunku daug pralošti. Šiais metais „Kuusamet group
Rally Elektrėnai“ kovų preliudija – du kartai po 1,25 kilometro aplink „Ledo rūmus“, viskas buvo šiek tiek kitaip.
Dominykas Butvilas antrus metus Elektrėnų gatvėse vairavęs juvelyriškai tiksliai, laimėjo abu pirmuosius važiavimus ir iškovojo įspūdingą miesto mero taurę. Nuo pagrindinių varžovų jis iš tiesų toli nepabėgo: Vladas Jurkevičius atsiliko 2,60 sekundės,
Vaidotas Žala – 3,20 sek., o G. Noktus – 3,70 sek.
Savo padėties nesutramdytų azartu ir noru padaryti įspūdį gausiai susirinkusiems žiūrovams taip pat niekas pernelyg nekomplikavo. Nebe didžiausi praradimai susiję su aplamdytu Martyno Samsono bolido kairiu galiniu ratu po smūgio į kelkraščio bordiūrą (tai atsiėjo maždaug 4 sekundes) bei Vytauto Švedo klaidele šturmuojant vieną siaurą aikštelės „kišenę“.
Čia teko sugrabalioti atbulinę pavarą ir sudeginti keletą nervų ląstelių bandant užvesti kaprizus rodantį variklį. Apie 15 sek. trukęs nesusipratimas nubloškė Vytautą į 42 vietą bendroje rikiuotėje – tokioje pozicijoje jis nėra pradėjęs lenktynių nuo laikų, kai pilotavo standartinį „
VW Polo“ su dulkių siurblio varikliu.
Tačiau neabejotinai didžiausią pergalę čia pasiekė „Proracing Rally Team“ komanda, kuri Elektrėnuose surengė oficialią Utenoje sukonstruoto „Škoda Fabia R4“ premjerą. Pagal „Rally2-Kit“ programą homologuotą automobilį pilotavę svečiai iš Skandinavijos Teemu Asunmaa su Marko Salminen (jie yra keturiskart Suomijos čempionai) buvo vos pusantros sekundės lėtesni nei prologo laimėtojai ir pavertė šį bolidą ralio fanų dėmesio magnetu.
„Škoda Fabia R4“ projektą inicijavęs Egidijus Tutinas teigia, kad šis automobilis pagamintas naudojant FIA aprobuotą detalių rinkinį – variklį su valdymo elektronika, transmisijos sistemą su pavarų dėže ir reduktoriais.
„Mes įvykdėme itin griežtus FIA reikalavimus ir gavom homologaciją, leidžiančią startuoti net ir pačio aukščiausio rango varžybose. R4 esmė – galimybė važiuoti pigiai. Jo kaina maždaug 100 tūkst. eurų mažesnė nei R5 modelio, o eksploatacija bemaž tris kartus pigesnė. Vadinamasis „rebildas“ – svarbiausių agregatų atnaujinimas numatytas įveikus 5000 kilometrų greičio ruožų. Važiuojant su R5 tai daryti reikia kas 1000 km, o vieno kilometro kaštai siekia 41 eurų. Tuo metu lenktyniaujant su R4 kilometras kainuoja 13 eurų. Skirtumai didžiuliai, nors greitis trasoje labai panašus“, – vardija E. Tutinas.
Kviesdami su „Škoda Fabia R4“ įveikti „Kuusamet group Rally Elektrėnai“ trasas greituosius suomius, šio automobilio konstruktoriai atrodo bus pataikę į dešimtuką, nes gauna ne tik solidų rezultatą, bet ir itin svarbią informaciją, leidžiančią rasti optimalius naujo ratuočio nustatymus.