• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kažkas nerealaus! Beprecedenčiai modeliukai, pagaminti iš degtukų sužavės jus. Jaunas vyrukas nuo mažens meistravo mažas sunkvežimių kopijas ir dabar ištobulino savo meistriškumą iki neišpasakyto tikslumo.
Susipažinkite su Djordje Balac, dvidešimties metų kroatu. Iš pirmo žvilgsnio, paprastas vyrukas turi neįprastą hobį. Pradėjęs iš degtukų ir klijų lipdyti automobilių modelius, Bjodje negalėjo sustoti. Iš pradžių, reikiamas dalis jaunuolis gaminosi iš atskirų medienos plokščių, kol galiausiai suprato, jog degtukai yra ideali medžiaga jo darbams.
Dar 2006 metais mūsų herojus susikoncentravo ne tik į tikslumą, bet ir funkcionalumą  Dirbdamas su išties trapiomis medžiagomis, Djordje sugeba sukurti pilnai funkcionuojančius modelius – visai, kaip realiame gyvenime. Atsidarančios sunkvežimių kabinos tėra viena medalio pusė. Meistras sugeba sukurti pilnai funkcionuojančias važiuokles, iš esmės naudodamas tik tuos pačius degtukus.
Kol kas vyrukas niekur nedirba, visą savo laisvalaikį skiria nuostabiems modeliams, kuriuos sukurti prireikia šimtų darbo valandų, savaičių ar net mėnesių. Pradėjęs viešinti savo darbus, Djodje susilaukė dėmesio. Meistras dalyvavo ne vienoje sunkiojo transporto parodoje, o paskutiniosiomis dienomis kroatu susidomėjo ir visas pasaulis.
Djodje tikisi, kad viešuma jam padės surasti tinkamą investuotoją, kuris įvertins vaikino potencialą. Na o mes siūlome kartu pasinerti į medinių modeliukų pasaulį, kuris yra visai ne vaikiškas, o labai preciziškas ir kruopštus.

182310_473551375995649_1067235951_n
Štai pirmasis egzempliorius. Djordje aiškiai prijaučia „Scania“ sunkvežimiams. Šis „R730“ medinukas tėra įžanga į meistro darbus. Tik pasižiūrėkite į salono detalumą. Net vairo forma atitinka realybę.

394581_492782930739160_1311758425_n
„Kenwoth C500“ yra vienas pirmųjų didesnių vaikino projektų. Jis nefunkcionuojantis, tačiau detalumas atima kvapą.

391088_362028780481243_337919625_n
Štai ir pats kūrėjas prie „DAF XF95“ vilkiko su cisterna. Puspriekabės dugno detalumas dar kartą pakeltas į naujas aukštumas.

481927_505228616161258_482969298_n
„Mercedes-Benz Actros MP3“ betono maišyklė išties primena tikrąjį egzempliorių. Nors cilindras nesisuka, tačiau gale yra atverčiančios kopetėlės, bei itin kruopščiai išgauta betono įpylimo anga.

28420_129397917077665_7019462_n
Galbūt ne visai panašus, tačiau vis tiek įspūdingas „MAN 41.530“ aštuonių ašių savivartis. Djodje per 79 dienas sunaudojo daugiau nei 30 tūkstančių degtukų ir 4,5 kilogramų klijų, kad sukurtų šį, funkcionuojantį modelį. Tik pasižiūrėkite, kaip atrodo visa varančioji transmisija.

39449_183141378369985_7021416_n
„Mercedes-Benz Actros 1848“ su „Krone SDP27“ puspriekabe tiesiog atima žadą. Vyrukas iš degtukų daro tikrus stebuklus! Projektui buvo sunaudota 4,5 kilogramo klijų ir daugiau nei 1300 degtukų dėžučių.

381324_340324362651685_1379278854_n

Kažkas nerealaus! Beprecedenčiai modeliukai, pagaminti iš degtukų sužavės jus. Jaunas vyrukas nuo mažens meistravo mažas sunkvežimių kopijas ir dabar ištobulino savo meistriškumą iki neišpasakyto tikslumo.
Susipažinkite su Djordje Balac, dvidešimties metų kroatu. Iš pirmo žvilgsnio, paprastas vyrukas turi neįprastą hobį. Pradėjęs iš degtukų ir klijų lipdyti automobilių modelius, Bjodje negalėjo sustoti. Iš pradžių, reikiamas dalis jaunuolis gaminosi iš atskirų medienos plokščių, kol galiausiai suprato, jog degtukai yra ideali medžiaga jo darbams.
Dar 2006 metais mūsų herojus susikoncentravo ne tik į tikslumą, bet ir funkcionalumą  Dirbdamas su išties trapiomis medžiagomis, Djordje sugeba sukurti pilnai funkcionuojančius modelius – visai, kaip realiame gyvenime. Atsidarančios sunkvežimių kabinos tėra viena medalio pusė. Meistras sugeba sukurti pilnai funkcionuojančias važiuokles, iš esmės naudodamas tik tuos pačius degtukus.
Kol kas vyrukas niekur nedirba, visą savo laisvalaikį skiria nuostabiems modeliams, kuriuos sukurti prireikia šimtų darbo valandų, savaičių ar net mėnesių. Pradėjęs viešinti savo darbus, Djodje susilaukė dėmesio. Meistras dalyvavo ne vienoje sunkiojo transporto parodoje, o paskutiniosiomis dienomis kroatu susidomėjo ir visas pasaulis.
Djodje tikisi, kad viešuma jam padės surasti tinkamą investuotoją, kuris įvertins vaikino potencialą. Na o mes siūlome kartu pasinerti į medinių modeliukų pasaulį, kuris yra visai ne vaikiškas, o labai preciziškas ir kruopštus.

182310_473551375995649_1067235951_n
Štai pirmasis egzempliorius. Djordje aiškiai prijaučia „Scania“ sunkvežimiams. Šis „R730“ medinukas tėra įžanga į meistro darbus. Tik pasižiūrėkite į salono detalumą. Net vairo forma atitinka realybę.

394581_492782930739160_1311758425_n
„Kenwoth C500“ yra vienas pirmųjų didesnių vaikino projektų. Jis nefunkcionuojantis, tačiau detalumas atima kvapą.

391088_362028780481243_337919625_n
Štai ir pats kūrėjas prie „DAF XF95“ vilkiko su cisterna. Puspriekabės dugno detalumas dar kartą pakeltas į naujas aukštumas.

481927_505228616161258_482969298_n
„Mercedes-Benz Actros MP3“ betono maišyklė išties primena tikrąjį egzempliorių. Nors cilindras nesisuka, tačiau gale yra atverčiančios kopetėlės, bei itin kruopščiai išgauta betono įpylimo anga.

28420_129397917077665_7019462_n
Galbūt ne visai panašus, tačiau vis tiek įspūdingas „MAN 41.530“ aštuonių ašių savivartis. Djodje per 79 dienas sunaudojo daugiau nei 30 tūkstančių degtukų ir 4,5 kilogramų klijų, kad sukurtų šį, funkcionuojantį modelį. Tik pasižiūrėkite, kaip atrodo visa varančioji transmisija.

39449_183141378369985_7021416_n
„Mercedes-Benz Actros 1848“ su „Krone SDP27“ puspriekabe tiesiog atima žadą. Vyrukas iš degtukų daro tikrus stebuklus! Projektui buvo sunaudota 4,5 kilogramo klijų ir daugiau nei 1300 degtukų dėžučių.

381324_340324362651685_1379278854_n

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Na ir pabaigai – tikras Djorje šedevras – „Scania R620“ miškavežis su priekaba. Sunkvežimyje yra visos funkcionuojančios detalės, o kaip vaikinui tai pavyko padaryti mums atrodo nerealu.

553476_415791608438293_1548921714_n
Tačiau čia meistro darbai nesibaigia. Vyručiui patinka ir kita sunki technika. Štai vienas, kiek paprastesnis „Zetor 7745" pavyzdys, tačiau su visomis veikiančiomis dalimis.

317628_316360408381414_280337532_n

REKLAMA

Ir vėl palaipsniui einame prie sudėtingesnių modelių. Šis „JCB 4CX“ tik parodo, jog Dordje nebijo iššūkių. Lyg tikrame traktoriuje veikia tiek priekinis, tiek galinis kaušai, o mus labai žavi darbo vietos detalumas.

248374_232914463392676_6864182_n
Šis frontalinis „LIEBHERR L586“ krautuvas yra vienas iš rekordininkų. Iš daugiau nei 30 tūkstančių degtukų surinktas modelis buvo pabaigtas vos per 21 dieną. Djordje tai yra didelis greitis, atsižvelgiant į kruopštumą.

484501_511321005552019_2098185108_n


O dabar pasižiūrėkime į vieną iš monstrų. Tai „Komatsu WA1200“ frontalinis krautuvas, kuris tikrovėje sveria apie 250 tonų! Djodje prireikė 275 darbo valandų ir daugiau nei trijų tūkstančių degtukų dėžučių, kad užbaigtų šį monstrą. Kaip visada, detalumas tiesiog atima kvapą.

535392_444219165595537_52987804_n
Manėte didžiulis „Komatsu“ krautuvas yra įspūdingiausias Djordje projektas? Deja, klydote. Susipažinkite su „LIEBHERR LTM 9.1 11200“ automobiliniu kranu. Realybėje šis milžinas yra didžiausias ir tvirčiausias kranas rinkoje. Tam, kad sukurtų jo modelį, vyrukui prireikė beveik tūkstančio valandų, per kurias jis sunaudojo beveik du šimtus tūkstančių degtukų, 20 kilogramų klijų ir 6 kilogramus lako. Taip bent modelis!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų