Na ir pabaigai – tikras Djorje šedevras – „Scania R620“ miškavežis su priekaba. Sunkvežimyje yra visos funkcionuojančios detalės, o kaip vaikinui tai pavyko padaryti mums atrodo nerealu.
Tačiau čia meistro darbai nesibaigia. Vyručiui patinka ir kita sunki technika. Štai vienas, kiek paprastesnis „Zetor 7745" pavyzdys, tačiau su visomis veikiančiomis dalimis.
Ir vėl palaipsniui einame prie sudėtingesnių modelių. Šis „JCB 4CX“ tik parodo, jog Dordje nebijo iššūkių. Lyg tikrame traktoriuje veikia tiek priekinis, tiek galinis kaušai, o mus labai žavi darbo vietos detalumas.
Šis frontalinis „LIEBHERR L586“ krautuvas yra vienas iš rekordininkų. Iš daugiau nei 30 tūkstančių degtukų surinktas modelis buvo pabaigtas vos per 21 dieną. Djordje tai yra didelis greitis, atsižvelgiant į kruopštumą.
O dabar pasižiūrėkime į vieną iš monstrų. Tai „Komatsu WA1200“ frontalinis krautuvas, kuris tikrovėje sveria apie 250 tonų! Djodje prireikė 275 darbo valandų ir daugiau nei trijų tūkstančių degtukų dėžučių, kad užbaigtų šį monstrą. Kaip visada, detalumas tiesiog atima kvapą.
Manėte didžiulis „Komatsu“ krautuvas yra įspūdingiausias Djordje projektas? Deja, klydote. Susipažinkite su „LIEBHERR LTM 9.1 11200“ automobiliniu kranu. Realybėje šis milžinas yra didžiausias ir tvirčiausias kranas rinkoje. Tam, kad sukurtų jo modelį, vyrukui prireikė beveik tūkstančio valandų, per kurias jis sunaudojo beveik du šimtus tūkstančių degtukų, 20 kilogramų klijų ir 6 kilogramus lako. Taip bent modelis!