Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„La'Ferrari“ šiuo metu yra brangiausias ir technologiškai pažangiausias kompanijos modelis, kurį galima įsigyti. Nors „Ferrari“ iš viso pagamino tik 499 egzotiškai atrodančio „La'Ferrari“ vienetų, tačiau šių superautomobilių paklausa visame pasaulyje auga neregėtu greičiu.
Kaip ir „Porsche 918 Spyder“ ir „McLaren P1“, taip ir „La'Ferrari“ turi hibridinę jėgainę, kurrios bendras pajėgumas siekia 963 arklio galios ir 900 Nm. Įspūdingas rodiklis, ar ne? Tik ne Kroatijoje sukurto elektromobilio kūrėjams.
„Rimac“ vardu pasivadinusios kompanijos inžinieriai sukūrė vieną greičiausių elektromobilių pasaulyje. Turėdamas net keturis elektros motorus ir 1600 Nm sukimo momentą išvystančią jėgainę, kroatiškas automobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per mažiau nei 3 sekundes ir pasiekti 354 km/val. maksimalų greitį.
Staiga visų superautomobilių vairuotojai nervingai prisidega cigaretę.
„La'Ferrari“ šiuo metu yra brangiausias ir technologiškai pažangiausias kompanijos modelis, kurį galima įsigyti. Nors „Ferrari“ iš viso pagamino tik 499 egzotiškai atrodančio „La'Ferrari“ vienetų, tačiau šių superautomobilių paklausa visame pasaulyje auga neregėtu greičiu.
Kaip ir „Porsche 918 Spyder“ ir „McLaren P1“, taip ir „La'Ferrari“ turi hibridinę jėgainę, kurrios bendras pajėgumas siekia 963 arklio galios ir 900 Nm. Įspūdingas rodiklis, ar ne? Tik ne Kroatijoje sukurto elektromobilio kūrėjams.
„Rimac“ vardu pasivadinusios kompanijos inžinieriai sukūrė vieną greičiausių elektromobilių pasaulyje. Turėdamas net keturis elektros motorus ir 1600 Nm sukimo momentą išvystančią jėgainę, kroatiškas automobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per mažiau nei 3 sekundes ir pasiekti 354 km/val. maksimalų greitį.
Staiga visų superautomobilių vairuotojai nervingai prisidega cigaretę.