• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors tikri Lowrider‘iai atrodo neatsiejama JAV tamsiaodžių kultūros dalis, tačiau tai nėra visiškai tiesa. Tokie aparatai, pasirodo, gimsta ir važinėja net ir Lietuvoje. Įdomu ir tai, kad šį kartą ne Kaune ar Prienuose.


Chebrytė išsibarsčiusi tarp Plungės ir Kretingos sukūrė vienintelį Baltijos šalyse Chevrolet Monte Carlo Lowrider. Šis automobilis skirtas šliaužti arba šokinėti. Kaip jam tai sekas, šiek tiek matyti šiame video:
Nors tai ir ne pats geriausias jo rezultatas, bet atrodo tikrai smagiai. Po paskutinių patobulinimų jis tapo šoklesniu. Įdomu yra ir tai, kad juo galima važiuoti ant trijų ratų, pakėlus vieną priekinį ratą.
Koks paruošimas reikalingas šokliui?
Automobilio rėmas yra visas pervirintas, sustorintas 1 cm storio metalo konstrukcija, sustiprintas galinis tiltas. Sumontuoti specialūs ratai, atlaikantys dideles apkrovas. Tokių pakeitimų pasekoje automobilis tapo išties sunkus, tad šiuo metu ruošiamasi implantuoti 5,7 l. darbinio tūrio Chevrolet variklis pasiekiantis 270 AG.
Koks sprendimas leidžia šitaip valdyti automobilį?
Lowrider mechanizmas - tai 3 hidrauliniai siurbliai, du galui ir vienas priekiui. Norint, kad priekis sinchroniškai šokinėtų, reikia tik vieno siurblio - kad keltųsi visas priekis vienu metu, o nuleisti galima atskirai pusėmis. Nuleidimui sumontuoti keturi cilindrai ir vožtuvai. Mašina leidžiasi nuo savo svorio, o kyla nuo spaudimo iš hidro-siurblių, kurie sukelia spaudimą iki 100 atmosferų. Siurbliai veikia elektros pagalba, gale yra aštuoni akumuliatoriai, kurie sujungti taip, kad į siurblius būtų paduodama 48 voltų įtampa.
Kodėl kilo idėja pagaminti tokį aparatą?
Šio projekto idėjos vadas Audrius Lukošius jau seniai susidomėjęs amerikietiškais automobiliais ir nuolat ieško gyvenimiškų iššūkių. Ištyrinėjęs, kad nei Lietuvoje, nei Pabaltyje nėra tokio tipo automobilio, ėmėsi darbo - būti pirmasis tokį sukūręs.
Kaip dažnai juo pasinaudojate?
Šio automobilio paskirtis, žinoma, reprezentacinė. Šis automobilis naudojamas savaitgalio pasivažinėjimams (mergom kabinti) :).
Filmuojasi reklamose, dalyvauja renginiuose, automobilių suvažiavimuose.
Kodėl pasirinktas būtent šis modelis?
Todėl, kad tai automobilis turintis rėmą. Šis rėmas yra tinkamos formos lowrideriui. Amerikoje šis automobilis dažniausiai naudojamas tokio tipo mašinoms gaminti.
Už pokalbį dėkojame Sauliui iš restauratorių garažo "Your Dream Cars"

Nors tikri Lowrider‘iai atrodo neatsiejama JAV tamsiaodžių kultūros dalis, tačiau tai nėra visiškai tiesa. Tokie aparatai, pasirodo, gimsta ir važinėja net ir Lietuvoje. Įdomu ir tai, kad šį kartą ne Kaune ar Prienuose.


Chebrytė išsibarsčiusi tarp Plungės ir Kretingos sukūrė vienintelį Baltijos šalyse Chevrolet Monte Carlo Lowrider. Šis automobilis skirtas šliaužti arba šokinėti. Kaip jam tai sekas, šiek tiek matyti šiame video:
Nors tai ir ne pats geriausias jo rezultatas, bet atrodo tikrai smagiai. Po paskutinių patobulinimų jis tapo šoklesniu. Įdomu yra ir tai, kad juo galima važiuoti ant trijų ratų, pakėlus vieną priekinį ratą.
Koks paruošimas reikalingas šokliui?
Automobilio rėmas yra visas pervirintas, sustorintas 1 cm storio metalo konstrukcija, sustiprintas galinis tiltas. Sumontuoti specialūs ratai, atlaikantys dideles apkrovas. Tokių pakeitimų pasekoje automobilis tapo išties sunkus, tad šiuo metu ruošiamasi implantuoti 5,7 l. darbinio tūrio Chevrolet variklis pasiekiantis 270 AG.
Koks sprendimas leidžia šitaip valdyti automobilį?
Lowrider mechanizmas - tai 3 hidrauliniai siurbliai, du galui ir vienas priekiui. Norint, kad priekis sinchroniškai šokinėtų, reikia tik vieno siurblio - kad keltųsi visas priekis vienu metu, o nuleisti galima atskirai pusėmis. Nuleidimui sumontuoti keturi cilindrai ir vožtuvai. Mašina leidžiasi nuo savo svorio, o kyla nuo spaudimo iš hidro-siurblių, kurie sukelia spaudimą iki 100 atmosferų. Siurbliai veikia elektros pagalba, gale yra aštuoni akumuliatoriai, kurie sujungti taip, kad į siurblius būtų paduodama 48 voltų įtampa.
Kodėl kilo idėja pagaminti tokį aparatą?
Šio projekto idėjos vadas Audrius Lukošius jau seniai susidomėjęs amerikietiškais automobiliais ir nuolat ieško gyvenimiškų iššūkių. Ištyrinėjęs, kad nei Lietuvoje, nei Pabaltyje nėra tokio tipo automobilio, ėmėsi darbo - būti pirmasis tokį sukūręs.
Kaip dažnai juo pasinaudojate?
Šio automobilio paskirtis, žinoma, reprezentacinė. Šis automobilis naudojamas savaitgalio pasivažinėjimams (mergom kabinti) :).
Filmuojasi reklamose, dalyvauja renginiuose, automobilių suvažiavimuose.
Kodėl pasirinktas būtent šis modelis?
Todėl, kad tai automobilis turintis rėmą. Šis rėmas yra tinkamos formos lowrideriui. Amerikoje šis automobilis dažniausiai naudojamas tokio tipo mašinoms gaminti.
Už pokalbį dėkojame Sauliui iš restauratorių garažo "Your Dream Cars"

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų