2020 metų šonaslydžio sezonui įgavus pagreitį, sportininkams atsipalaiduoti laiko nėra. Iki „Molėtai DRIFT 2020” „Street“ ir „Semi-Pro“ varžybų II-ojo etapo likus dviems savaitėms, „Krebždesio“ komandos narys Simonas neslepia aplankiusio jaudulio: „Molėtų drifto trasoje bus pastatyti visiems gerai žinomi betoniniai blokai, todėl laukia tikrai daug intrigų ir būtent šis etapas reikalaus didelės drąsos.“ Vis dėlto, Simonas Ivanovas baimei nežada pasiduoti ir artėjančių varžybų metu tikisi žiūrovų akis palepinti gražiais poriniais važiavimais, kuriems jėgų, kaip pats teigia, tikrai negailės.
Jokia paslaptis, kad Simonas „H2Auto Drift Camp“ varžybose pergalę nuskynė su ne itin galingu sportiniu bolidu: „Lietuvoje dauguma trasų dėl savo dydžio leidžia pasirinkti ir mažesnės galios automobilius „Semi-pro“ lygai. Pats sėdžiu už 3.0 litrų darbinio tūrio „BMW E36“ universalo vairo, kuris turi vos 170 kilovatų (Kw) arba kitaip 230 arklio galių (AG).“ Tiesa, ruošiantis sezonui, sportininkas savo bolidui atliko nemažai tiek techninių, tiek išvaizdos pokyčių, o ne vienas drifto aistruolis tikrai pastebėjo, kad pastariesiems sportininkas skiria daug dėmesio: „Man bene pats svarbiausias aspektas, kuris leidžia važiuoti su gera nuotaika ir pasitikėjimu, tai – automobilio išvaizda. Šiam sezonui kardinaliai ją pakeičiau, norėdamas pabrėžti bolido agresyvumą. Susikūrus dizainą, teliko jį atiduoti @limpalipdukai į gamybą, kadangi jau antri metai iš eilės būtent jie pasirūpina išskirtine automobilio išvaizda.“
Sunkiausias drifto sezono išbandymas sportininkų laukia dar priešaky. Rugpjūčio 7-9 dienomis, Kačerginės „Nemuno žiedas“ skendės dūmuose, nes čia vyks Lietuvos drifto čempionato „Liqui Moly Uphill Drift“ II-asis ir „Street“ bei „Semi-pro“ lygų III-iasis etapai. Šių varžybų trasa skiriasi nuo šio sezono kitų – norint ją įveikti, reikia kur kas daugiau greičio, o jam išvystyti – galingesnės technikos. Apie laukiančius iššūkius prakalbęs šonaslydininkas Simonas atvirauja, kad būtent šioje trasoje bus sunkiausia parodyti gerą rezultatą su turimu 230 AG varikliu. Paklaustas, ar nesibaimina varžovų techninio pranašumo, jis aiškina: „Redhelmet rengiamose „Uphill“ treniruotėse automobilį jau išbandėme net kelis kartus ir jei nepamiršime neatleisti gazo, manau, ir čia mums nusišypsos laimė suvažiuoti pora geresnių porinių važiavimų.“ Vaikinas dalinasi, kad kylant greičiui naturaliai kyla ir baimė bei reikalingų įgūdžių kiekis, tačiau visa tai ir yra priežastis, dėl ko jam taip patinka driftas.
Prakalbus apie ateinančio sezono planus ir išsikeltus tikslus, Simonas planuoti neskuba: „Kaip ir kiekviename sezone, mūsų komandos tikslas yra visus narius pastūmėti žengti žingsnį į priekį. Šiuo metu esame susikoncentravę ties šio sezono rezultatais, todėl konkrečių planų kitam sezonui nesidėliojame“. Atskleisdamas vidinę „Krebždesio“ komandos filosofiją jis pabrėžia, kad jiems yra svarbiausia galimybė tobulėti bei mėgautis pačiu šonaslydžio procesu.