• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiandien, penktadienio popietę, vertinimo komisija paskelbs geriausiąjį šalies komercinį automobilį. O iki tol visus konkurse „Lietuvos komercinis automobilis 2016“ dalyvaujančius dešimt keturračių, demonstruojamų atskiroje ekspozicijoje, dar gali apžiūrėti „Litexpo“ rūmuose vykstančių „Transbaltica“, „Mechanika“ ir „Balttechnika“ specializuotų  parodų lankytojai. Ne tik apžiūrėti, bet ir pabandyti įspėti būsimąjį laureatą.
Vienas paskutiniųjų vertinimo komisijos veiklos akcentų – ekonomiškiausiojo konkurso dalyvio rinkimai.
„Kol elektromobiliai dėl savo santykinio brangumo ir likusių spragų papildant akumuliatorių baterijas nedominuoja šiame segmente, neginčijamas lyderio pozicijas užima benzinu bei dyzelinu maitinamas komercinis transportas“, - sako vertinimo komisijos konsultantas Valdas Stanislovaitis.

Šiandien, penktadienio popietę, vertinimo komisija paskelbs geriausiąjį šalies komercinį automobilį. O iki tol visus konkurse „Lietuvos komercinis automobilis 2016“ dalyvaujančius dešimt keturračių, demonstruojamų atskiroje ekspozicijoje, dar gali apžiūrėti „Litexpo“ rūmuose vykstančių „Transbaltica“, „Mechanika“ ir „Balttechnika“ specializuotų  parodų lankytojai. Ne tik apžiūrėti, bet ir pabandyti įspėti būsimąjį laureatą.
Vienas paskutiniųjų vertinimo komisijos veiklos akcentų – ekonomiškiausiojo konkurso dalyvio rinkimai.
„Kol elektromobiliai dėl savo santykinio brangumo ir likusių spragų papildant akumuliatorių baterijas nedominuoja šiame segmente, neginčijamas lyderio pozicijas užima benzinu bei dyzelinu maitinamas komercinis transportas“, - sako vertinimo komisijos konsultantas Valdas Stanislovaitis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_5191


Jo nuomone komerciniai automobiliai padeda jų šeimininkams uždirbti pinigus, o lengvieji – išleisti (išskyrus, žinoma, įmonių automobilius, skirtus darbo reikmėms).
Turint omenyje tokią jų priedermę, vienu svarbiausių komercinio transporto vertinimo kriterijų tampa automobilio ekonomiškumas.
Kurį iš konkurse dalyvaujančių automobilių galima laikyti taupiu, o kuris pasižymi gerokai didesniu apetitu degalams, vertinimo komisija turėjo progą įsitikinti bandydama juos šalies bendrojo susisiekimo keliuose.

REKLAMA

IMG_5207


Visi automobiliai bandyti tą pačią dieną, tose pačiose trasose, visų jų krovos skyriai buvo tušti, o į jų kuro bakus buvo pilami vienodi „Neste pro diesel“ degalai.
Vertinimo komisija ekonomiškiausiais paskelbė „Citroen Berlingo“ ir „Peugeot New Partner“.
Pirmasis 100 km kelio sunaudojo 5,5 litro, o antrasis – lygiai 5 litrus dyzelino.

REKLAMA
REKLAMA

IMG_5673


„Nors automobiliai visiškai panašūs ir nuo konvejerio rieda to paties koncerno gamykloje, tačiau „Citroen“ daugiau degalų sudegino vien dėl to, kad jis aukštesnis ir varomas keturiais ratais“, - skirtumą aiškino projekto kuratorius Valdas Valiukevičius.
Pasak komisijos narių, „Peugeot Partner“ galima būtų įvardinti kaip maloniausiai valdomą konkurso automobilį, vienodai patrauklų tiek įmonei, tiek šeimai.
Tuo tarpu „Citroen Berlingo“ labiau tinkamas naudoti bloguose keliuose ar bekelėje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų