• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Audi“ ir „Mercedes-Benz“ spėjo užbėgti įvykiams už akių ir paskelbė, jog netolimoje ateityje jie planuoja atsisakyti vidaus degimo variklių, tačiau BMW laikosi pragmatiškesnio požiūrio. 
Aukštesnės klasės automobiliai kone idealiai pateisina, kol kas, aukštą elektromobilių kainą. Visgi, baterijų gamyba sudaro didžiausią elektromobilio kainą, todėl nenuostabu, jog „Audi“, „Mercedes-Benz“ ar netgi „Jaguar“ sieks pateisinti savo statusą šioje painioje piramidėje.
Daugelis įvardintų gamintojų šią brangią transformaciją pradės gerokai anksčiau. Pavyzdžiui, „Jaguar“ tikina, jog nuo 2025-ųjų visi šios kompanijos modeliai bus elektrifikuoti, o „Mercedes-Benz“ į visapusišką elektrinių automobilių pelkę įbris 2030 metais.
Europoje „X3“ ir „X4“ premjera įvyks rugsėjo vyksiančioje Miuncheno parodoje, netrukus po to jie pasirodys ir BMW salonuose Lietuvoje.
Tuo tarpu BMW elgiasi absoliučiai priešingai. Nors BMW investuoja milijonus į elektra varomų automobilių platforma bei jų gamybą, tačiau automobilių gamintojas iš Bavarijos dar nėra pasiruošęs visiškai atsisakyti vidaus degimo variklių.
BMW kompanijos plėtros vadovas Frankas Weberis sako: „Mes turime laikytis nuosaikesnio požiūrio ir pirmenybė teikti klientų poreikiams. Ateityje sieksime užtikrinti, jog dauguma modelių turėtų visas tris opcijas: benzininę, dyzelinę ir elektrinę“.
BMW atstovas taip pat pabrėžia, jog pagal dabartines prognozes, 2030 metais maždaug puse naujų BMW automobilių naudos vidaus degimo variklį, o tai reiškia, jog net ir po dešimties metų turėsite galimybę įsigyti, pavyzdžiui, 5-os serijos BMW sedaną su benzininiu arba dyzeliniu varikliu.

„Audi“ ir „Mercedes-Benz“ spėjo užbėgti įvykiams už akių ir paskelbė, jog netolimoje ateityje jie planuoja atsisakyti vidaus degimo variklių, tačiau BMW laikosi pragmatiškesnio požiūrio. 
Aukštesnės klasės automobiliai kone idealiai pateisina, kol kas, aukštą elektromobilių kainą. Visgi, baterijų gamyba sudaro didžiausią elektromobilio kainą, todėl nenuostabu, jog „Audi“, „Mercedes-Benz“ ar netgi „Jaguar“ sieks pateisinti savo statusą šioje painioje piramidėje.
Daugelis įvardintų gamintojų šią brangią transformaciją pradės gerokai anksčiau. Pavyzdžiui, „Jaguar“ tikina, jog nuo 2025-ųjų visi šios kompanijos modeliai bus elektrifikuoti, o „Mercedes-Benz“ į visapusišką elektrinių automobilių pelkę įbris 2030 metais.
Europoje „X3“ ir „X4“ premjera įvyks rugsėjo vyksiančioje Miuncheno parodoje, netrukus po to jie pasirodys ir BMW salonuose Lietuvoje.
Tuo tarpu BMW elgiasi absoliučiai priešingai. Nors BMW investuoja milijonus į elektra varomų automobilių platforma bei jų gamybą, tačiau automobilių gamintojas iš Bavarijos dar nėra pasiruošęs visiškai atsisakyti vidaus degimo variklių.
BMW kompanijos plėtros vadovas Frankas Weberis sako: „Mes turime laikytis nuosaikesnio požiūrio ir pirmenybė teikti klientų poreikiams. Ateityje sieksime užtikrinti, jog dauguma modelių turėtų visas tris opcijas: benzininę, dyzelinę ir elektrinę“.
BMW atstovas taip pat pabrėžia, jog pagal dabartines prognozes, 2030 metais maždaug puse naujų BMW automobilių naudos vidaus degimo variklį, o tai reiškia, jog net ir po dešimties metų turėsite galimybę įsigyti, pavyzdžiui, 5-os serijos BMW sedaną su benzininiu arba dyzeliniu varikliu.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų