Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Mercedes-Benz“ jau nuo senų senovės skelbė, kad jų automobiliai yra visa galva aukščiau nei jų konkurentai. Nors tai labiau reklaminis triukas, tačiau dažnais atvėjais šis teiginys virsta faktu. Būtent dėl to, retai atsiranda drąsuolių, bandančių šiose mašinose ką nors pakeisti.
Apie tokį didvyrį ir jo „Mercedes – Benz C180“ papasakosime. Ukrainietis Romanas nuo mažens domėjosi automobiliais ir yra įgyjęs automobilių inžinieriaus profesiją. Iki dabartinio keturračio draugo, vyras važinėjo vien „Opel“ markės automobiliais, kol paklausė tėvo patarimo ir įsigyjo šią cėškę su „W204“ kėbulu.
Turėdamas didelį žinių bagažą bei reikiamus įgudžius, Romanas nusprendė patobulinti savo mersiuką taip, kad jo su niekuo nesupainiosi. O svarbiausia, visus patobulinimus jis nusprendė pasigaminti ir atlikti pats. Prieš įsibegėjant darbams, ukrainietis nusprendė, kad „C180“ užteks sužemintos važiuoklės ir gero ratlankių komplekto. Hmm, skamba paprastai, tačiau auksarankis nuėjo sunkesniu keliu.
Pirmiausia, buvo nuspręsta paversti „Mersedes-Benz“ važiuoklę į orinę. Dėl riboto biudžeto ir Romano užsispyrimo, visi jo galioje esantys patobulinimai buvo atlikti jo patis. Vienintelės ne jo gamintos dalys – tai „VIAIR 380c“ konpresorius ir „ContiTech FD 76-14“ oro pagalvės. Taip pat stebina, kaip Romanui pavyko kompatiškai sutalpinti visą sistemą.
Pabaigus darbus su važiuokle, atsirado dilema, kokiais ratlankiais „apauti“ šį plieninį žirgą. Norėdamas išlaikyti „Mercedes-Benz“ autentiškumą, projekto autorius pasirinko sudedamus „RH ZW2“ ratus. Deja, čia vėl kilo problemų. Vieninteliai jo rasti tokio modelio ratlankiai buvo visiškai sudrožti. Taigi Romanui teko vėl pasinaudoti savo genialumu ir išmokti restauruoti ratlankius. Gautas rezultatas dar geresnis nei iš gamyklos!
Salonas išlaikytas beveik nepakeistas. Tik teko sumontuoti prietaisus, rodančius oro slėgį važiuoklės sistemoje. Čia vėl Romanas parodė savo sugebėjimus. Vieną vakarą jis užsispyręs parodė savo meninius sugebėjimus ir prietaisų rodmenis perdažė į „Mercedes-Benz“ originalias spalvas. Sumontuotos šalia prietaisų skydelio, šios gaugės atrodo lyg išriedėjusios iš gamyklos.
Ką čia dar bepridursi? Automobilis po truputėli garsėja Rusijoje, Ukrainoje, Baltarusijoje, o dabar atėjo laikas ir Lietuvai. Oi, čiut nepamiršome paminėti dar vieno kieto įtaiso – tai pasislėpiantys priekiniai registracijos numeriai. Štai jums ir išradingumas!
Šaltinis: lowdaily.ru
„Mercedes-Benz“ jau nuo senų senovės skelbė, kad jų automobiliai yra visa galva aukščiau nei jų konkurentai. Nors tai labiau reklaminis triukas, tačiau dažnais atvėjais šis teiginys virsta faktu. Būtent dėl to, retai atsiranda drąsuolių, bandančių šiose mašinose ką nors pakeisti.
Apie tokį didvyrį ir jo „Mercedes – Benz C180“ papasakosime. Ukrainietis Romanas nuo mažens domėjosi automobiliais ir yra įgyjęs automobilių inžinieriaus profesiją. Iki dabartinio keturračio draugo, vyras važinėjo vien „Opel“ markės automobiliais, kol paklausė tėvo patarimo ir įsigyjo šią cėškę su „W204“ kėbulu.
Turėdamas didelį žinių bagažą bei reikiamus įgudžius, Romanas nusprendė patobulinti savo mersiuką taip, kad jo su niekuo nesupainiosi. O svarbiausia, visus patobulinimus jis nusprendė pasigaminti ir atlikti pats. Prieš įsibegėjant darbams, ukrainietis nusprendė, kad „C180“ užteks sužemintos važiuoklės ir gero ratlankių komplekto. Hmm, skamba paprastai, tačiau auksarankis nuėjo sunkesniu keliu.
Pirmiausia, buvo nuspręsta paversti „Mersedes-Benz“ važiuoklę į orinę. Dėl riboto biudžeto ir Romano užsispyrimo, visi jo galioje esantys patobulinimai buvo atlikti jo patis. Vienintelės ne jo gamintos dalys – tai „VIAIR 380c“ konpresorius ir „ContiTech FD 76-14“ oro pagalvės. Taip pat stebina, kaip Romanui pavyko kompatiškai sutalpinti visą sistemą.
Pabaigus darbus su važiuokle, atsirado dilema, kokiais ratlankiais „apauti“ šį plieninį žirgą. Norėdamas išlaikyti „Mercedes-Benz“ autentiškumą, projekto autorius pasirinko sudedamus „RH ZW2“ ratus. Deja, čia vėl kilo problemų. Vieninteliai jo rasti tokio modelio ratlankiai buvo visiškai sudrožti. Taigi Romanui teko vėl pasinaudoti savo genialumu ir išmokti restauruoti ratlankius. Gautas rezultatas dar geresnis nei iš gamyklos!
Salonas išlaikytas beveik nepakeistas. Tik teko sumontuoti prietaisus, rodančius oro slėgį važiuoklės sistemoje. Čia vėl Romanas parodė savo sugebėjimus. Vieną vakarą jis užsispyręs parodė savo meninius sugebėjimus ir prietaisų rodmenis perdažė į „Mercedes-Benz“ originalias spalvas. Sumontuotos šalia prietaisų skydelio, šios gaugės atrodo lyg išriedėjusios iš gamyklos.
Ką čia dar bepridursi? Automobilis po truputėli garsėja Rusijoje, Ukrainoje, Baltarusijoje, o dabar atėjo laikas ir Lietuvai. Oi, čiut nepamiršome paminėti dar vieno kieto įtaiso – tai pasislėpiantys priekiniai registracijos numeriai. Štai jums ir išradingumas!
Šaltinis: lowdaily.ru