Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lexus verslo klasės flagmanas, LS serija yra solidaus dizaino, tradicinių formų, erdvumo ir kokybės rinkinys, skirtas rimtam biznio pasaulio žmogui. Taip jau nutiko, kad Japonijoje tokius modelius buvo pamėgę vietinio nusikalstamo pasaulio elitai, perdarę didelius limuzinus į VIP stiliaus mašinas. Tai dideli galiniais ratais varomi automobiliai, kurie būna maksimaliai nužeminti, išplatintomis arkomis, dideliais futuristinio stiliaus ratais, kurie dažnu atveju dar būna ir išvirtę.
Nuo ko ir prasidėjo šis stilius, tačiau šios dienos herojus Lexus LS430 (UCF30), ne kokio bandito automobilis, o kompanijos reprezentuojančios būtent VIP stiliaus mašinas savininkas. Gio Lexus yra būtent demo automobilis, su kuriuo jis važinėja į parodas ir automanų susitikimus, atstovauti savo firmos Refined Elegance paslaugas ir parodyti darbų kokybę. Daugelis automobilių tiunerių firmų,parduotuvių ar auto klubų taip daro ir būti pastebėtam yra privaloma, siekiant išlikti žaidime. Tokiu keliu einant gali susirasti ne tik klientų, bet ir darbuotojų ar partnerių.
Šis 2004 metų UCF30 platformos Lexus yra tradicinio VIP stiliaus atstovas, plaukiantis žeme sklandžiai ir elegantiškai. O tai jam padeda padaryti sumontuota orinė pakaba ir BC koiloveriai. Automobilio arkos yra išplatintos, tačiau laikytasi standartinio automobilio linijų ir nepridaryta išsišokančių iš konteksto dizaino elementų. Štai priekyje sumontuoti Porsche Cayenne LED DRL apšvietimas. Priekinės lempos perdarymų taip pat neišvengė, čia apsigyveno acrylic LED juostelės. Galinėje kėbulo dalyje į bendrą vaizdą įsiliejo Hyundai Azera išmetimo bakeliai. Šie subtilūs pakitimai pilnai išpildė Lexus eksterjerą. Apie kokybiškai atliktus darbus kalba pati išorė.
O kur gi dar ratai, kurie suteikia mašinai 50 proc. visos išvaizdos. Šiuo atveju buvo pasirinkti O.Z firmos Futura ratai, 20 colių ratlankiai taip pat sulaukė custom darbų. Prapletėje ratai tapo tikromis bačkomis , priekyje 9,75J , gale 11,25 J . Deramai parinkti ratai, o kad neatrodytų juokingai jie ant automobilio ir nešviestų vaikiško dydžio stabdžiai (lyginant su tokio dydžio ratais), buvo pakeisti ir šie. Priekyje sumontuoti 8 cilindriukų stabdžių suportai, gale 6 cilindriukų.
Lendant į vidų pastebimas esminis pokytis, standartinė automobilio salono oda, buvo pakeistą į Ferarri/Rolls-Royce automobiliuose dedamą Magnolia odą. Vietoj medžio apdailos, buvo pasirinkta fortepijono stiliaus apdaila, kuri pareikalavo kruopštaus rankų darbo. Taip pat saloną papildomai apšviečia papildomas sumontuotas grindų ir durelių apačios apšvietimas.
Šis projektas puikiai atspindi jį atlikusią kompaniją, pakelia aukštai kartelę konkurentams. Pats automobilis iš konservatyvaus limuzino tapo moderniu VIP stiliaus sedanu, kas jau yra didelis pasiekimas.
*nuotraukos - "StanceNation"
Lexus verslo klasės flagmanas, LS serija yra solidaus dizaino, tradicinių formų, erdvumo ir kokybės rinkinys, skirtas rimtam biznio pasaulio žmogui. Taip jau nutiko, kad Japonijoje tokius modelius buvo pamėgę vietinio nusikalstamo pasaulio elitai, perdarę didelius limuzinus į VIP stiliaus mašinas. Tai dideli galiniais ratais varomi automobiliai, kurie būna maksimaliai nužeminti, išplatintomis arkomis, dideliais futuristinio stiliaus ratais, kurie dažnu atveju dar būna ir išvirtę.
Nuo ko ir prasidėjo šis stilius, tačiau šios dienos herojus Lexus LS430 (UCF30), ne kokio bandito automobilis, o kompanijos reprezentuojančios būtent VIP stiliaus mašinas savininkas. Gio Lexus yra būtent demo automobilis, su kuriuo jis važinėja į parodas ir automanų susitikimus, atstovauti savo firmos Refined Elegance paslaugas ir parodyti darbų kokybę. Daugelis automobilių tiunerių firmų,parduotuvių ar auto klubų taip daro ir būti pastebėtam yra privaloma, siekiant išlikti žaidime. Tokiu keliu einant gali susirasti ne tik klientų, bet ir darbuotojų ar partnerių.
Šis 2004 metų UCF30 platformos Lexus yra tradicinio VIP stiliaus atstovas, plaukiantis žeme sklandžiai ir elegantiškai. O tai jam padeda padaryti sumontuota orinė pakaba ir BC koiloveriai. Automobilio arkos yra išplatintos, tačiau laikytasi standartinio automobilio linijų ir nepridaryta išsišokančių iš konteksto dizaino elementų. Štai priekyje sumontuoti Porsche Cayenne LED DRL apšvietimas. Priekinės lempos perdarymų taip pat neišvengė, čia apsigyveno acrylic LED juostelės. Galinėje kėbulo dalyje į bendrą vaizdą įsiliejo Hyundai Azera išmetimo bakeliai. Šie subtilūs pakitimai pilnai išpildė Lexus eksterjerą. Apie kokybiškai atliktus darbus kalba pati išorė.
O kur gi dar ratai, kurie suteikia mašinai 50 proc. visos išvaizdos. Šiuo atveju buvo pasirinkti O.Z firmos Futura ratai, 20 colių ratlankiai taip pat sulaukė custom darbų. Prapletėje ratai tapo tikromis bačkomis , priekyje 9,75J , gale 11,25 J . Deramai parinkti ratai, o kad neatrodytų juokingai jie ant automobilio ir nešviestų vaikiško dydžio stabdžiai (lyginant su tokio dydžio ratais), buvo pakeisti ir šie. Priekyje sumontuoti 8 cilindriukų stabdžių suportai, gale 6 cilindriukų.
Lendant į vidų pastebimas esminis pokytis, standartinė automobilio salono oda, buvo pakeistą į Ferarri/Rolls-Royce automobiliuose dedamą Magnolia odą. Vietoj medžio apdailos, buvo pasirinkta fortepijono stiliaus apdaila, kuri pareikalavo kruopštaus rankų darbo. Taip pat saloną papildomai apšviečia papildomas sumontuotas grindų ir durelių apačios apšvietimas.
Šis projektas puikiai atspindi jį atlikusią kompaniją, pakelia aukštai kartelę konkurentams. Pats automobilis iš konservatyvaus limuzino tapo moderniu VIP stiliaus sedanu, kas jau yra didelis pasiekimas.
*nuotraukos - "StanceNation"