Kaip matote patys, norint dalyvauti Formulėje-1, reikia turėti milžinišką biudžetą. Kiekvienais metais, kiekviena komanda privalo savo banko sąskaitoje turėti bent jau 120 milijonų dolerių. Prie šios sumos taip pat reikėtų pridėti didžiulį marketingo skyrių, kuris rūpinasi reklama ir bendravimu su žurnalistais.
Ne veltui Formulė-1 vadinama automobilių sporto karalienė. Tačiau kaip ir kiekvienas valdovas, taip ir Formulė-1 pasižymi labai didžiuliu apetitu, todėl nenuostabu, jog vis daugiau ir daugiau F-1 komandų susiduria finansiniais sunkumais.
„Auto Sport“ žurnalo redakcija su tarptautinės automobilių sporto federacijos pagalba, sudarė oficialų išlaidų sąrašą, kurio pabaigoje išvysite sumą, kuri reikalinga beveik kiekvienai F-1 komandai.
Reikėtų pridurti, jog ši suma yra orientacinė. Didžiosios komandos gali sau leisti biudžėtą išpūsti iki neregėtų aukštumų, tuo tarpu tokios komandos kaip „Caterham“ ar „Marussia“ privalo pusryčiams, pietus ir vakarienei valgyti karštu vandeniu užpilamus makaronus vien dėl to, jog galėtų bolidą išbandyti vėjo tunelyje ar nuvykti į kurį nors F-1 etapą.
Kaina | |
---|---|
Vėjo tunelio ir kitos patalpos | $18.5 mln. |
Važiuoklės gamyba | $20 mln. |
Hibridinės jėgainės kaina | $28 mln. |
Pavarų dėžė ir sankaba | $5 mln. |
Elektronika | $1.95 mln. |
Kuras ir tepalai | $1.5 mln. |
Padangos | $1.8 mln. |
Algos (neskaitant pilotų) | $20 mln. |
IT | $3 mln. |
HR | $1.5 mln |
Gamyklos teritorijos priežiūra | $2 mln. |
Kelionės | $12 mln. |
Logistika | $5 mln. |
Iš viso | $120.25 mln. |
Ne veltui Formulė-1 vadinama automobilių sporto karalienė. Tačiau kaip ir kiekvienas valdovas, taip ir Formulė-1 pasižymi labai didžiuliu apetitu, todėl nenuostabu, jog vis daugiau ir daugiau F-1 komandų susiduria finansiniais sunkumais.
„Auto Sport“ žurnalo redakcija su tarptautinės automobilių sporto federacijos pagalba, sudarė oficialų išlaidų sąrašą, kurio pabaigoje išvysite sumą, kuri reikalinga beveik kiekvienai F-1 komandai.
Reikėtų pridurti, jog ši suma yra orientacinė. Didžiosios komandos gali sau leisti biudžėtą išpūsti iki neregėtų aukštumų, tuo tarpu tokios komandos kaip „Caterham“ ar „Marussia“ privalo pusryčiams, pietus ir vakarienei valgyti karštu vandeniu užpilamus makaronus vien dėl to, jog galėtų bolidą išbandyti vėjo tunelyje ar nuvykti į kurį nors F-1 etapą.
Kaina | |
---|---|
Vėjo tunelio ir kitos patalpos | $18.5 mln. |
Važiuoklės gamyba | $20 mln. |
Hibridinės jėgainės kaina | $28 mln. |
Pavarų dėžė ir sankaba | $5 mln. |
Elektronika | $1.95 mln. |
Kuras ir tepalai | $1.5 mln. |
Padangos | $1.8 mln. |
Algos (neskaitant pilotų) | $20 mln. |
IT | $3 mln. |
HR | $1.5 mln |
Gamyklos teritorijos priežiūra | $2 mln. |
Kelionės | $12 mln. |
Logistika | $5 mln. |
Iš viso | $120.25 mln. |
Kaip matote patys, norint dalyvauti Formulėje-1, reikia turėti milžinišką biudžetą. Kiekvienais metais, kiekviena komanda privalo savo banko sąskaitoje turėti bent jau 120 milijonų dolerių. Prie šios sumos taip pat reikėtų pridėti didžiulį marketingo skyrių, kuris rūpinasi reklama ir bendravimu su žurnalistais.