Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ar super-automobilių pirkėjams rūpi šių automobilių eksploatacijos kaštai? Iš pradžių, greičiausiai nelabai, tačiau automobilio ridai didėjant ir artėjant planiniams aptarnavimams, kai kurie super-automobilių savininkai pradeda galvoti - „Kodėl aš jį nusipirkau?“.
Tad, šiandien sužinosite kokie yra pačio brangiausio, pačio kiečiausio super-automobilio pasaulyje eksploatacijos kaštai. Milijonus eurų kainuojantis automobilis iki šiol laikomas kaip vienu geriausiu inžineriniu stebuklu automobilių industrijoje. Pasaulyje nėra kito tokio automobilio, kuris skriejant 350 km/val. greičiu elgtųsi taip, lyg važiuotumėte su S klasės „Mercedes Benz“ 120 ar 130 km/val. greičiu.
Automobilis apie kurį bus kalbama - 1 iš 42 pasaulyje egzistuojančių „Bugatti Veyron Super Sport“. Ši modelio versija turi maždaug 200 arklio galių galingesnį motorą nei standartinis „Veyron“ ir yra 100 kilogramų lengvesnis už standartinį modelį.
Taigi, trumpas reziumė :
Ar super-automobilių pirkėjams rūpi šių automobilių eksploatacijos kaštai? Iš pradžių, greičiausiai nelabai, tačiau automobilio ridai didėjant ir artėjant planiniams aptarnavimams, kai kurie super-automobilių savininkai pradeda galvoti - „Kodėl aš jį nusipirkau?“.
Tad, šiandien sužinosite kokie yra pačio brangiausio, pačio kiečiausio super-automobilio pasaulyje eksploatacijos kaštai. Milijonus eurų kainuojantis automobilis iki šiol laikomas kaip vienu geriausiu inžineriniu stebuklu automobilių industrijoje. Pasaulyje nėra kito tokio automobilio, kuris skriejant 350 km/val. greičiu elgtųsi taip, lyg važiuotumėte su S klasės „Mercedes Benz“ 120 ar 130 km/val. greičiu.
Automobilis apie kurį bus kalbama - 1 iš 42 pasaulyje egzistuojančių „Bugatti Veyron Super Sport“. Ši modelio versija turi maždaug 200 arklio galių galingesnį motorą nei standartinis „Veyron“ ir yra 100 kilogramų lengvesnis už standartinį modelį.
Taigi, trumpas reziumė :