Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Superautomobilių gamintoja „Koenigsegg“ savo jėgomis ir lėšomis sukūrė elektrinį variklį ir elektromobilio pavaros bloką, kurie bus naudojami šios bendrovės automobiliuose. „Koenigsegg“ taip pat neatmeta galimybės šiuos komponentus tiekti kitiems gamintojams.
„Quark“ vardu pavadintas elektros variklis išvysto 335 arklio galias ir 600 Nm sukimo momentą. Be to, „
Koenigsegg“ teigia, jog 28,5 kg sveriantis variklis pasižymi geriausiu galios ir svorio santykiu automobilių pramonėje.
Įmonė teigia norinti, kad variklis galėtų būti naudojamas įvairiose srityse, įskaitant elektrinių transporto priemonių jėgos agregatus, aviacijos ir kosmoso bei jūrų pramonę.
Viena variklio versija bus naudojama „Koenigsegg Gemera“ automobilyje, kuriame išvysime tris elektros variklius, veikiančius sinchronizuotai su 2,0 litrų, trijų cilindrų benzininiu varikliu. Šios hibridinės pavaros galia sieks net 1700 arklio galių.
„Quark“ yra unikalus savo dideliu efektyvumu“, - sakė bendrovės generalinis direktorius Christianas von Koenigseggas.
„Tai reiškia, kad naudojant „Quark“ laivyboje ar orlaiviuose, mūsų komponentas leis nenaudoti žeminančios transmisijos. Vietoj to galima naudoti tiesioginę pavarą, nes elektros variklis iškart išvysto reikiamą galią akimirksniu.“
„Koenigsegg“ taip pat pristatė savo elektromobilio pavaros bloką, sudarytą iš dviejų „Quark“ variklių ir kompaktiško inverterio, vadinamo „David“, kurį gamintojas pirmą kartą pristatė praėjusiais metais.
Lengvas 85 kg sveriantis pavaros agregatas išvysto 670 AG ir 1194 Nm. Pavaros konstrukcija užtikrina, jog šį komponentą būtų galima naudoti įvairiose važiuoklių konstrukcijose. Tokiu būdu gamintojai galėtų šį komponentą pritaikyti jau sukurtose platformose, neskiriant papildomų lėšų naujai.
„Koenigsegg“, deja, nepranešė, kada galime tikėtis pamatyti kaip šie komponentai veikia serijinei gamybai paruoštame automobilyje, tačiau kompanijos atstovai tikina, jog daugiau informacijos apie elektros variklį ir elektromobilio pavaros bloką bus atskleista netolimoje ateityje.
Superautomobilių gamintoja „Koenigsegg“ savo jėgomis ir lėšomis sukūrė elektrinį variklį ir elektromobilio pavaros bloką, kurie bus naudojami šios bendrovės automobiliuose. „Koenigsegg“ taip pat neatmeta galimybės šiuos komponentus tiekti kitiems gamintojams.
„Quark“ vardu pavadintas elektros variklis išvysto 335 arklio galias ir 600 Nm sukimo momentą. Be to, „
Koenigsegg“ teigia, jog 28,5 kg sveriantis variklis pasižymi geriausiu galios ir svorio santykiu automobilių pramonėje.
Įmonė teigia norinti, kad variklis galėtų būti naudojamas įvairiose srityse, įskaitant elektrinių transporto priemonių jėgos agregatus, aviacijos ir kosmoso bei jūrų pramonę.
Viena variklio versija bus naudojama „Koenigsegg Gemera“ automobilyje, kuriame išvysime tris elektros variklius, veikiančius sinchronizuotai su 2,0 litrų, trijų cilindrų benzininiu varikliu. Šios hibridinės pavaros galia sieks net 1700 arklio galių.
„Quark“ yra unikalus savo dideliu efektyvumu“, - sakė bendrovės generalinis direktorius Christianas von Koenigseggas.
„Tai reiškia, kad naudojant „Quark“ laivyboje ar orlaiviuose, mūsų komponentas leis nenaudoti žeminančios transmisijos. Vietoj to galima naudoti tiesioginę pavarą, nes elektros variklis iškart išvysto reikiamą galią akimirksniu.“
„Koenigsegg“ taip pat pristatė savo elektromobilio pavaros bloką, sudarytą iš dviejų „Quark“ variklių ir kompaktiško inverterio, vadinamo „David“, kurį gamintojas pirmą kartą pristatė praėjusiais metais.
Lengvas 85 kg sveriantis pavaros agregatas išvysto 670 AG ir 1194 Nm. Pavaros konstrukcija užtikrina, jog šį komponentą būtų galima naudoti įvairiose važiuoklių konstrukcijose. Tokiu būdu gamintojai galėtų šį komponentą pritaikyti jau sukurtose platformose, neskiriant papildomų lėšų naujai.
„Koenigsegg“, deja, nepranešė, kada galime tikėtis pamatyti kaip šie komponentai veikia serijinei gamybai paruoštame automobilyje, tačiau kompanijos atstovai tikina, jog daugiau informacijos apie elektros variklį ir elektromobilio pavaros bloką bus atskleista netolimoje ateityje.